Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-12-04-002549-b b87891c69c3c4f94ac4432e1292f624f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740402 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:50
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
НОВОХЛОР ЕКСТРА 5000 МЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 штука
Бланідас Актив, фасовка 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
200 штука
Засіб дезінфікуючий "Бланідас 300 (Blanidas 300)" в таблетках (по 300 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
80 штука
"АХД 2000 експрес (AHD 2000 express)", 1000 мл з дозуючим пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 штука
ДАНОКСИН 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 штука
Санікон, флакон 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 штука
КВІКЦИД 1 л с дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
14 штука
ХЛОРАНТИН АКТИВ №300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 13:52
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-002549-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 17 грудня 2019 15:07
Вимога!
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника у "свого" постачальника. За нашими даними головний лікар та головна медична сестра вимагають від постачальників 40% хабаря. ! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, дискримінаційна вимога використання тест-полосок під конкретну торгову марку, вказані режими використання з експозиціями, які характерні тільки певній торговій марці одного виробника, вказані речовини, які не повинніміститись в засобах (Аміни та гуанідинові з"єднання -не агресивні! Робиться це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників), вказана вимога відповідності стандартам EN ( До чого вони в Україні? Чому не стандарти Зімбабве?). Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 14:15
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 пункту 2 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки. Таким чином, ми як замовники є вільними у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Ми як замовники визначаємо самі предмет закупівлі, та самі обирає необхідний товар для закупівлі згідно заявок головної медичної сестри лікарні для дотримань правил санітарного стану медичного закладу. Також ми беремо до уваги, що наші працівники кожного дня використовують у роботі дезінфекційні засоби, для нас дуже важливо щоб деззасоби не визивало алергічної реакції. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас «вимагаєте повернути до розгляду нашу пропозицію і провести неупереджену оцінку», а якщо ми на це не згодні то тоді від вас лунають погрози звернутися: «ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України, в Департаменту охорони здоров’я, Національної Поліції та представникам Громадського контролю з метою перешкоджанню корупційним оборудкам посадових осіб Замовника!» . Звернутися до відповідних органів це надане вам право законодавством України, а от намагання нас змусити повернути до розгляду вашу пропозицію, що б задовольнило Вас – це неприпустимо! Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Ваша незгода з дискваліфікацією пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» через відмову в розгляді еквівалента предмета закупівлі безпідставна, посилання на дискримінаційний підхід та обвинувачення у «хабарництві» безпідставні. Промоніторив Ваші участі в закупівлях ми побачили, як ви звинувачуєте, принижуєте, погрожуєте Замовникам при дискваліфікації вашої фірми виникає враження, що ви намагаєтесь виграти за рахунок принижень! Вимога, щодо повернення пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» розглянута та відхилена!

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-04-002549-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 грудня 2019 14:47
До написаного
Хабарнику! Що ви можете моніторити? Хабарі, хто скільки дає на ринку, бо руки сверблять їх отримувати? У нас є докази,що керівництво вашої установи вимагає хабарі від Учасників ц розмірі 40%! Є записи розмов! Ми направляємо листи з доказами вимагання хабарів до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів та Прокуратури!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 123 330,00
UAH з ПДВ
123 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ВОЛОШИНА ОЛЬГА ВАЛЕНТИНІВНА 149 936,00
UAH з ПДВ
149 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 10:08
цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 10:08
документи на товар.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:42
Даноксин.pdf
10 грудня 2019 15:42
Хлорантин актив.pdf
10 грудня 2019 15:42
Квікцид.PDF
10 грудня 2019 15:42
Санікон.PDF
10 грудня 2019 15:42
Бланідас 300.pdf
10 грудня 2019 15:42
Ахд 2000.PDF
10 грудня 2019 15:42
Бланідас Актив.pdf
10 грудня 2019 15:42
Новохлор екстра.PDF
10 грудня 2019 12:54
Про відкриття рахунку.pdf
10 грудня 2019 12:54
Витяг єдиного податку.pdf
10 грудня 2019 12:54
предложение.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ВОЛОШИНА ОЛЬГА ВАЛЕНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 123 330,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:41
ВОЛОШИНА ОЛЬГА ВАЛЕНТИНІВНА
#2755818888
Переможець 149 936,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 15:58

Документи

17 грудня 2019 14:14
File.PDF

Документи

18 грудня 2019 15:29
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВОЛОШИНА ОЛЬГА ВАЛЕНТИНІВНА
#2755818888
149 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 15:29
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір № 295 від 23.12.2019.PDF укладений
23 грудня 2019 08:58