Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні серветки для медичних кабінетів
Очікувана вартість
159 400,00 UAH
UA-2019-12-04-002268-b 945c2a6abed34be9b3cb38e6adcc95d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 13:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 13:15
Очікувана вартість: 159 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 797,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1106 упаковка
Антисептичні серветки для медичних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-002268-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2155145972
Дата подання: 05 грудня 2019 15:06
Вимога щодо умов закупівлі
Шановний Замовнику. Хочемо звернути Вашу увагу на порушення, з вашого боку, процедури публічних закупівель, а саме - недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. В Додатку 1 (Технічні (якісні) вимоги до товару) тендерної документації Ви наголошуєте, що в складі пропозиції учасник повинен надати сертифікат ISO 9001 в чинній редакції. ISO 9001 не є обов'язковим!!! Це система ДОБРОВІЛЬНОЇ сертифікації, вона носить РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер. А згідно ст.22 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити вимогу про надання в складі тендерної пропозиції сертифікату ISO 9001, так як складається враження , що документація прописана під конкретного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 17:27
Шановний Учасник, на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Цим наказом Замовники керуються при здійсненні закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до даного наказу пропозиція учасника повинна відповідати вимогам визначеним замовником. (Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити). Під час формування технічного завдання для закупівлі антисептичних серветок враховані економічність, ефективність та безпечність засобу. Слід зазначити, що останнім часом, почастішали випадки фальсифікації побутової хімії, дезінфекційних засобів, зокрема, дезінфекційних (антисептичних) серветок. Фальсифіковані засоби становлять реальну небезпеку для здоров'я.
Враховуючи складну ситуацію на ринку дезінфекційних засобів нашою установою в оголошенні була передбачена вимога про надання гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника та сертифікату ISO 9001. Надання вказаних вище документів є запобіжником від придбання продукції невідомого походження, яка може завдати шкоду як працівникам закладів освіти так і учням та вихованцям. Отже, замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобів. Вказані документи може отримати будь яка організація, що відповідає встановленим вимогам. Тому Ваше твердження щодо «складається враження, що документація прописана під конкретного учасника» не відповідає дійсності.

Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, Замовник на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а оголошення про закупівлю товару не містить жодних дискримінаційних умов.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-002268-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОТЕХІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:40241011
Дата подання: 06 грудня 2019 08:44
Вимога щодо умов закупівлі
Добрий день. Вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на вимоги Вашого оголошення про закупівлю, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: 1) У технічних (якісних) вимогах до товару (додаток 1 ) в п.3 Ви вказуєте , що "Серветки обов’язково повинні мати в своєму складі комплекс догляду за шкірою, що включає пантенол та гліцерин". Не зрозуміло , як це відноситься дод п.1 Вашого ж оголошення де вказано що серветки потрібні "…для експрес-дезінфекції невеликих за площею, а також важкодоступних для обробки поверхонь, приладів, виробів медичного призначення…". Навіщо для обробки поверхонь, приладів, виробів медичного призначення потрібні пантенол та гліцерин. Можливо це різні серветки, одні для ВМП, інші для дезінфекції шкіри?; 2) В п.16 Ви вказуєте, що зберігання серветок має бути в діапазоні температур від -40 град.С до +30 град.С. Скажіть, будь ласка, в якому обладнанні, де Ви будете зберігати серветки , температура -40 град.С ?; 3) В п.7 вказана пролонгована дія засобу протягом 5 годин. В законодавчих діючих документах встановлена дія засобів протягом 3 годин. Було б доречним представити в тендерній документації протокол, що підтверджує пролонговану дію - 5 годин; 4) п.9. Час обробки шкіри перед та після ІНВАЗИВНИХ ПРОЦЕДУР- не більше 30 секунд. Цьому пункту не відповідає вміст засобу який Ви хочете закупити (- не більше 55% ізопропілового спирту) , тому що для ІНВАЗИВНИХ ПРОЦЕДУР порушується Наказ МОЗ від 04.04.2012 № 236 (використовуються засоби із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%)). Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації для недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 17:30
Шановний Учасник на вашу вимогу повідомляємо наступне:

Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р.
Цим наказом Замовники керуються при здійсненні закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до даного наказу пропозиція учасника повинна відповідати вимогам визначеним замовником. (Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити). Під час формування технічного завдання для закупівлі антисептичних серветок враховані економічність, ефективність та безпечність засобу. Відповідно до Постанови КМУ № 178 від 14.03.2018 р дезінфекційні засоби перед реєстрацією проходять випробування. Дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці проводяться підприємствами, установами, організаціями, що акредитовані на право проведення відповідних робіт в установленому законодавством порядку. МОЗ України затверджує порядки проведення зазначених досліджень, а також встановлює методи випробувань дезінфекційних засобів, контролю за їх відповідністю вимогам стандартів, інших нормативних документів. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію засобу або відмову в ній. Варто зазначати, що Наказ МОЗ №236 на який ви посилаєтесь видано ще в 2012 році. Таким чином, можна зробити висновок, що якби серветки «Нор Експрес» не відповідали вимогам нормативних документів, то не були б зареєстровані МОЗ в установленому порядку. Щодо вмісту спирту понад 65%. Так, дійсно відповідно вимог наказу №236 від 04,04,2012 р. «Медичним персоналом ХІРУРГІЧНА ОБРОБКА РУК проводиться…». Серветки ми закуповуємо, в тому числі, для обробки шкіри до та після інвазивних процедур (щеплень). В нашій установі хірургічні втручання не проводяться, тому вимога щодо вмісту засобі понад 65% спирту є безпідставною. Щодо температури зберігання. Нам достеменно відомі норми СанПін щодо приміщень для зберігання деззасобів. Такий широкий діапазон температур зазначено для впевненості в стабільності сполук засобу і як наслідок стабільній антимікробній активності після тривалого зберігання. Серветки закуповуються на тривалий час. Отже мова не йде про зберігання засобу при низьких температурах, мова йде про стабільність сполук і антимікробну активність на протязі тривалого часу. Серветки закуповуються до кінця 2019 року і ми повинні бути впевнені, що через півроку і більше серветки будуть однаково виконувати свої функції. Щодо пролонгованої дії 5 годин та вимоги надання протоколу на її підтвердження. Як вже зазначалося вище, МОЗ реєструє деззасіб після відповідних випробувань. Ми не є експертним органом по деззасобам, тому і вимагаємо надання Методичних вказівок або інструкції щодо використання, які затвердженні у встановленому порядку.
Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, Замовник на даному етапі не знайшов жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а оголошення про закупівлю товару не містить жодних дискримінаційних умов.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 159 264,00
UAH з ПДВ
159 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:43
нова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 16:44
Кваліфікація.pdf
09 грудня 2019 16:44
Додаток 2_Пропозиція.pdf
09 грудня 2019 16:44
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 159 264,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
159 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 221 (антисептичні серветки для мед. кабінетів).pdf укладений
20 грудня 2019 14:28