Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті
Очікувана вартість
519 625,00 UAH
UA-2019-12-04-002166-b 9c2a335cd7704dac961a6560f4bc651f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02138932
Вебсайт замовника: http://e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, Паркова, 2
Контактна особа замовника: Юрченко Ірина Олександрівна
380473753330
sanatorna61@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:14
Очікувана вартість: 519 625,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 598,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Овочі в асортименті – 9 275 кг; Фрукти в асортименті – 15 000 кг. Більш детально зазначено в технічних вимогах (технічному завданні – Додаток 2 цієї документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600 кілограми
Яблуко свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
1800 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
2000 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
2000 кілограми
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
600 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
500 кілограми
Нектарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи
750 кілограми
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222313-0 — Полуниця
750 кілограми
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи
1000 кілограми
Буряк червоний столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
150 кілограми
Буряк червоний молодий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1500 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
150 кілограми
Морква молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2050 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
700 кілограми
Капуста молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
2000 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
50 кілограми
Зелень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
100 кілограми
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
600 кілограми
Огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
600 кілограми
Помідор свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
125 кілограми
Перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий
125 кілограми
Баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
125 кілограми
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Паркова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 грудня 2019 13:05
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2019 13:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
04 грудня 2019 13:03
ТД _ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ 2020.doc
04 грудня 2019 13:01
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-28-000016 ● fa2c74617e304e5c8e89ebf0c8b825a5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-28 11:52:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.12.2019 №106
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.12.2019 №106
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-12-04-002166-b, 04.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-28 11:56:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі та фрукти в асортименті» ДК 021:2015: ДК 021:2015: 03222321-9 - Яблука, ДК 021:2015: 03222111-4 - Банани, ДК 021:2015: 03222220-1 - Апельсини, ДК 021:2015: 03222240-7 - Мандарини, ДК 021:2015: 03222210-8 – Лимони, ДК 021:2015: 03222000-3 - Фрукти і горіхи, ДК 021:2015: 03222313-0 – Полуниця, ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк, ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква, ДК 021:2015: 03221410-3 - Капуста качанна, ДК 021:2015: 03221113-1 - Цибуля, ДК 021:2015: 03221000-6 – Овочі, ДК 021:2015: 03221270-9 – Огірки, ДК 021:2015: 03221240-0 – Помідори, ДК 021:2015: 03221230-7 - Перець овочевий (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-04-002166-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав не відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович, якщо ним не надано довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами та гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-28 12:52:55

Пояснення

Фізична особа-підприємець Филь Іван Іванович під час подання тендерної пропозиції надав довідку, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі - "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" затверджена його підписом і печаткою, також підтягнута інформація про незастосування до даного учасника оперативних санкцій. Проте, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника у зв'язку з тим, що він не надав у строк, що не перевищує 5 днів з дати оголошення його Переможцем, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,5,6 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна електронною системою закупівель процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. (Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті)», відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»

2020-01-21 14:49:29

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради, 02138932, Україна, Золотоноша, Паркова, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Кабачки, 519625UAH, 03221000-6, ДК021, 125, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 9c2a335cd7704dac961a6560f4bc651f, 2019-12-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 04.12.2019; протокол від 21.12.2019 про визнання переможцем відкритих торгів Фізичну особу підприємця Филь Іван Іванович; тендерна пропозиція Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, отримане від Золотоніської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, 28.12.2019; протокол засідання тендерного комітету від 28.12.2019 про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович; протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 № 2. Аналізом тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович, якого відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.12.2019 визнано переможцем торгів, встановлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню. Зокрема, на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович відсутні довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами. Крім того, у складі тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович відсутній гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю, чим порушено вимогу пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Золотоніською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович 519 575,00
UAH з ПДВ
519 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осіпова Вікторія Олександрівна 519 625,00
UAH з ПДВ
519 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 12:55
sign.p7s
09 грудня 2019 12:54
Овочі 2020.rar

Публічні документи

19 грудня 2019 09:54
рішення про потуності.PDF
19 грудня 2019 09:54
копiя паспорта Осiпова.PDF
19 грудня 2019 09:54
Витяг з дпi копiя.PDF
19 грудня 2019 09:54
Виписка.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович
#2182900172
Рішення скасоване 519 575,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:36
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович
#2182900172
Відхилено 519 575,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:50
ФОП Осіпова Вікторія Олександрівна
#3181719402
Відхилено 519 625,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 13:44

Інформація про відміну

Дата відміни
08 січня 2020 13:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку