Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02138932 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, Паркова, 2 |
Контактна особа: |
Юрченко Ірина Олександрівна 380473753330 sanatorna61@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 519 625,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 598,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 13:03 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
04 грудня 2019 13:03 |
ТД _ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ 2020.doc | |
04 грудня 2019 13:01 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-28-000016 ● fa2c74617e304e5c8e89ebf0c8b825a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2019 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.12.2019 №106
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.12.2019 №106
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-12-04-002166-b, 04.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-28 11:56:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі та фрукти в асортименті» ДК 021:2015: ДК 021:2015: 03222321-9 - Яблука, ДК 021:2015: 03222111-4 - Банани, ДК 021:2015: 03222220-1 - Апельсини, ДК 021:2015: 03222240-7 - Мандарини, ДК 021:2015: 03222210-8 – Лимони, ДК 021:2015: 03222000-3 - Фрукти і горіхи, ДК 021:2015: 03222313-0 – Полуниця, ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк, ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква, ДК 021:2015: 03221410-3 - Капуста качанна, ДК 021:2015: 03221113-1 - Цибуля, ДК 021:2015: 03221000-6 – Овочі, ДК 021:2015: 03221270-9 – Огірки, ДК 021:2015: 03221240-0 – Помідори, ДК 021:2015: 03221230-7 - Перець овочевий (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-04-002166-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав не відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович, якщо ним не надано довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами та гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-28 12:52:55
Пояснення
Фізична особа-підприємець Филь Іван Іванович під час подання тендерної пропозиції надав довідку, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі - "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" затверджена його підписом і печаткою, також підтягнута інформація про незастосування до даного учасника оперативних санкцій. Проте, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника у зв'язку з тим, що він не надав у строк, що не перевищує 5 днів з дати оголошення його Переможцем, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,5,6 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відміна електронною системою закупівель процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. (Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті)», відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»
2020-01-21 14:49:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович |
519 575,00
UAH з ПДВ
|
519 575,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Осіпова Вікторія Олександрівна |
519 625,00
UAH з ПДВ
|
519 625,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович #2182900172 |
Рішення скасоване |
519 575,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 12:36
|
Фізична особа підприємець Филь Іван Іванович #2182900172 |
Відхилено |
519 575,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 12:50
|
ФОП Осіпова Вікторія Олександрівна #3181719402 |
Відхилено |
519 625,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 13:44
|