Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001954-b 83f064fc692c4ea28729995f199c3c1f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Петренко

+380934911841 mtz@myk.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 02910048
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Спаська, 28
Контактна особа: Любов Петренко
+380934911841
mtz@myk.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 13:37
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Спаська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:29
Додаток 2 ст17.docx
04 грудня 2019 12:29
Додаток 1 ст16.docx
04 грудня 2019 12:29
ДОДАТОК 3 Технічні характеристики.docx
04 грудня 2019 12:29
ДОДАТОК 5.docx
04 грудня 2019 12:29
ДОДАТОК 4.docx
04 грудня 2019 12:29
Тендерна документація БФП 400000.doc
04 грудня 2019 12:29
Додаток 7 лист-згода.docx
04 грудня 2019 12:29
ДОДАТОК 6 ТП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Просимо внести зміни до терміну поставки товару
Дата подання: 06 грудня 2019 10:05
Замовником зазначений наступний (сторінка 3 "Тендерна документація БФП 400000") строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 20 грудня 2019 року. При цьому, дата початку аукціону - 20.12.2019. В той самий час, Замовник зазначає (сторінка 7 "Тендерна документація БФП 400000") строк укладання договору : Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тож зазначений строк до 20 грудня 2019 року неможливий.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 грудня 2019 12:03
Коментар щодо відміни: Неможливо завершити закупівлю
Документи:
10 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:03
Відміна МФУ.pdf