Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
8 227,00 UAH
UA-2019-12-04-001942-b 0d8ad8508a6e4d8d9658d641490f9aec
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Швиденко Анна Володимирівна

380973267192 a.kozharska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ДОПОМОГИ УЧАСНИКАМ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ»
Код ЄДРПОУ: 41649174
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Швиденко Анна Володимирівна
380973267192
a.kozharska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 8 227,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 04 грудня 2019 14:00
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 6 093,14
UAH з ПДВ
6 093,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 7 986,00
UAH з ПДВ
7 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 8 000,00
UAH з ПДВ
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 8 178,00
UAH з ПДВ
8 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 11:05
Витяг з реэстру.jpg
07 грудня 2019 11:05
Доки ЧП Шульц.rar

Публічні документи

08 грудня 2019 21:27
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Відхилено 6 093,14
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:09
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 7 799,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:25

Документи

12 грудня 2019 15:43
№ 23.pdf

Документи

12 грудня 2019 16:18
№ 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
7 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 16:18
№ 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір комп'ютерне обладнання.pdf укладений
24 грудня 2019 11:40