Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Очікувана вартість
34 300,04 UAH
UA-2019-12-04-001737-b 0566c383f3e54e9dbec77e1da4525991
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Дробенко

+380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Код ЄДРПОУ: 38258553
Вебсайт: http://nbaai.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14
Контактна особа: Руслан Дробенко
+380443514310
ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:01
Очікувана вартість: 34 300,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:05
Документація закупівлі канцелярії 2020 рік офісне устаткування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:02
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше) визначено: «Товар повинен бути оригіналом виробника (Аналогів не пропонувати).». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та подано документацію згідно переліку в пункті 6.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 22 627,98
UAH з ПДВ
21 973,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 22 852,50
UAH з ПДВ
22 075,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 23 752,00
UAH з ПДВ
23 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 32 484,36
UAH з ПДВ
32 484,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 13:08
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:07
Згода з договором.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:54
img019.pdf
06 грудня 2019 11:54
img018.pdf
06 грудня 2019 11:54
Документы (тендер).zip

Публічні документи

06 грудня 2019 13:51
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 13:51
Довідка 4-ОПП.pdf
06 грудня 2019 13:51
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf
06 грудня 2019 13:51
Установчий договір.pdf
06 грудня 2019 13:51
Статут.pdf
06 грудня 2019 13:51
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 грудня 2019 13:51
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 13:51
Паспорт, код - директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 21 973,56
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 13:55

Документи

09 грудня 2019 13:55
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:49
Рішення від 09.12.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
21 973,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 13:55
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:49
Рішення від 09.12.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 12:09
Договір від 18.12.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 973,56
UAH (в тому числі ПДВ 3 662,26 UAH)