Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергія електрична за нерегульованими тарифами
Очікувана вартість
2 916 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001491-a ● 527eb4208ac9496e983341500342f7e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38728507 |
Вебсайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27 |
Контактна особа: |
Бутрій Марина Геннадіївна +380512501163 butriy.m@delta.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 2 916 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Енергія електрична за нерегульованими тарифами). Місце поставки товару: Україна. Кількість (обсяг) поставки товару: згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Детальна інформація про закупівлю - згідно Тендерної документації ха вказаним предметом закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350000 кВт*год
Енергія електрична за нерегульованими тарифами (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Детально про умови оплати згідно Додатку 2 до Тендерної документації замовника торгів | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 17:33 |
РДКТ_06.12.doc | |
06 грудня 2019 16:51 |
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
06 грудня 2019 16:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.doc | |
04 грудня 2019 18:29 |
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами.doc |
06 грудня 2019 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2019 17:33 |
РДКТ_06.12.doc
|
||||||
06 грудня 2019 16:51 |
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||||
06 грудня 2019 16:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД.doc
|
||||||
04 грудня 2019 18:29 |
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит інформації для складання тендеронї пропозиції
Дата подання: 05 грудня 2019 10:09
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:48
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлені запитання. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Уточнення інформації
Дата подання: 05 грудня 2019 10:11
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:49
1. Чи врахував Замовник при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР та тариф на послуги з передачі електричної енергії НЕК "Укренерго"? 2. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу та тариф на послуги з передачі?
Яким чином Споживач здійснюватиме оплату вартості послуг з розподілу: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу? Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлені запитання. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-001491-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 07 лютого 2020 15:53
Вимога щодо роз’яснення рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК»
Користуючись наданим законодавством правом ТОВ «ООЕК», учасник пропозиція якого відхилена за рішенням замовника, та який вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі про відхилення, звертається з нижченаведеною вимогою щодо роз’яснення рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин вважати, що пропозиція переможця ТОВ «ООЕК» повинна бути відхиленою.
Із протоколу розгляду тендерної пропозиції від 03.02.2020 року вбачається, що основними підставами для відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» стали:
1. На 03.02.2020 року сплинув термін для укладення договору. Відповідно до ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) договір про закупівлю вважається нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених ст. 32 Закону.
2. Відповідно до ст. 646 Цивільного кодексу України, відповідь на згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано умовах є відмовою від одержаної пропозиції і водночас новою пропозицією особі, яка зробила попередню пропозицію.
3. Дії ТОВ «ООЕК» кваліфіковано як відмову від підписання договору про закупівлю, та на підставі п.2 ч.1 ст.30 Закону відхилено.
Замовник дещо спотворює обставини переговорів щодо укладення договору між сторонами – переможцем ТОВ «ООЕК» та замовником Філією «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник). 31.01.2020 року (п’ятниця) о 16:07 стороною ТОВ «ООЕК» направлено на офіційну електронну пошту Замовника (зазначену для контактів в оголошенні про закупівлю) скан-копію договору підписаного обома сторонами із додатками до даного договору (зокрема із додатком «комерційна пропозиція» підписаним зі сторони ТОВ «ООЕК») та направлено оригінали даних документів Новою поштою із послугою кур’єрської доставки на адресу Замовника.
03.02.2020 року (понеділок) ТОВ «ООЕК» електронною поштою отримало листа від Замовника про порушення строків підписання, де не конкретизовано у яким чином ТОВ «ООЕК» порушило строки підписання договору. Як вбачається зі змісту ч.2 ст.32 Закону, даний строк для укладення договору встановлений саме для замовника, який зобов'язаний здійснити відповідні дії в межах цього строку. Це підтверджується приписами ч.3 ст.32 Закону, відповідно до яких у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 цього Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Даний строк встановлений для добровільного укладення сторонами договору про закупівлю.
Порушення даного строку лише обумовлює нікчемність укладеного договору про закупівлю, відповідно до ст.37 Закону. Але не вказує імперативно на неможливість укладення договору після закінчення 20-ти денного строку, встановленого ч.2 ст.32 Закону. Системній аналіз судової практики приводить до висновку, що добровільним строком на укладення договору у даному випадку є 31 січня 2020 року (включно).
Тобто, такими діями замовника (не взяттям до уваги факту підписання договору та направлення його електронною поштою) було безпідставно відхилено нашу пропозицію.
Конструкція статті «Замовник укладає», а не «Замовник має право укласти» свідчить, що дана норма покладає саме обов'язок і саме на Замовника укласти договір, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами, з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме Учасника торгів: відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника.
Отже, приводом для відхилення пропозиції в разі відмови переможця від підписання договору є саме активні дії переможця – відмова та обов’язковою умовою застосування такої підстави є наявність вини учасника-переможця.
На підставі цього вбачається необґрунтованість доводів Замовника про порушення в даному випадку порядку укладення договорів зі сторони ТОВ «ООЕК».
Замовник не пояснив, в чому саме вбачається вина учасника ТОВ «ООЕК» у неукладенні договору, оскільки договір був надісланий електронною поштою одночасно з направленням оригіналів даних документів Новою поштою із послугою кур’єрської доставки на адресу замовника із супровідним листом № 587/13/03-292 від 31.01.2020 року із значенням в останньому, що ні в якому разі ТОВ «ООЕК» не відмовляється від підписання договору, а направляє підписаний договір (факт надсилання та отримання електронною поштою листа замовник в своєму рішенні про відхилення не зазначає).
Окрім цього, Замовник міг скористатися даною скан-копією договору (підписаного з обох сторін) та прикріпити її в системі prozzorо.
Твердження замовника, що відповідно до ст. 646 Цивільного кодексу України відповідь на згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано умовах є відмовою від одержаної пропозиції і водночас новою пропозицією особі, яка зробила попередню пропозицію, варто спростувати на підставі ч.4 ст.36 Закону, яка передбачає: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури».
Відтак умови підписаного з обох сторін договору надісланого поштою не відрізняються від умов тендерної документації і договір повністю відповідає проекту договору про закупівлю передбаченого Замовником в ТД. Комерційна пропозиція надіслана учасником ТОВ «ООЕК» є додатком до договору, лише конкретизує порядок формування ціни за електроенергію та не є відступленням від змісту тендерної документації чи суперечливою її умовою, оскільки в тендерній документації взагалі не було передбачено форми комерційної пропозиції, а лише вказано, що її проект узгоджується сторонами на етапі укладання договору. Таким чином, в даному випадку мало місце не зміна таких істотних умов договору, а лише їх конкретизація. Крім цього Замовник у своєму рішенні зовсім не пояснює яким чином викладення комерційної пропозиції в такій редакції є новою пропозицією особі відповідно ст.646 Цивільного кодексу України (на яку він посилається), та чому комерційна пропозиція ТОВ «ООЕК» не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин вважати, що пропозиція переможця ТОВ «ООЕК» повинна бути відхиленою на необґрунтованій підставі відмови ТОВ «ООЕК» від підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Із протоколу розгляду тендерної пропозиції від 03.02.2020 року вбачається, що основними підставами для відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» стали:
1. На 03.02.2020 року сплинув термін для укладення договору. Відповідно до ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) договір про закупівлю вважається нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених ст. 32 Закону.
2. Відповідно до ст. 646 Цивільного кодексу України, відповідь на згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано умовах є відмовою від одержаної пропозиції і водночас новою пропозицією особі, яка зробила попередню пропозицію.
3. Дії ТОВ «ООЕК» кваліфіковано як відмову від підписання договору про закупівлю, та на підставі п.2 ч.1 ст.30 Закону відхилено.
Замовник дещо спотворює обставини переговорів щодо укладення договору між сторонами – переможцем ТОВ «ООЕК» та замовником Філією «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник). 31.01.2020 року (п’ятниця) о 16:07 стороною ТОВ «ООЕК» направлено на офіційну електронну пошту Замовника (зазначену для контактів в оголошенні про закупівлю) скан-копію договору підписаного обома сторонами із додатками до даного договору (зокрема із додатком «комерційна пропозиція» підписаним зі сторони ТОВ «ООЕК») та направлено оригінали даних документів Новою поштою із послугою кур’єрської доставки на адресу Замовника.
03.02.2020 року (понеділок) ТОВ «ООЕК» електронною поштою отримало листа від Замовника про порушення строків підписання, де не конкретизовано у яким чином ТОВ «ООЕК» порушило строки підписання договору. Як вбачається зі змісту ч.2 ст.32 Закону, даний строк для укладення договору встановлений саме для замовника, який зобов'язаний здійснити відповідні дії в межах цього строку. Це підтверджується приписами ч.3 ст.32 Закону, відповідно до яких у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 цього Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Даний строк встановлений для добровільного укладення сторонами договору про закупівлю.
Порушення даного строку лише обумовлює нікчемність укладеного договору про закупівлю, відповідно до ст.37 Закону. Але не вказує імперативно на неможливість укладення договору після закінчення 20-ти денного строку, встановленого ч.2 ст.32 Закону. Системній аналіз судової практики приводить до висновку, що добровільним строком на укладення договору у даному випадку є 31 січня 2020 року (включно).
Тобто, такими діями замовника (не взяттям до уваги факту підписання договору та направлення його електронною поштою) було безпідставно відхилено нашу пропозицію.
Конструкція статті «Замовник укладає», а не «Замовник має право укласти» свідчить, що дана норма покладає саме обов'язок і саме на Замовника укласти договір, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами, з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме Учасника торгів: відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника.
Отже, приводом для відхилення пропозиції в разі відмови переможця від підписання договору є саме активні дії переможця – відмова та обов’язковою умовою застосування такої підстави є наявність вини учасника-переможця.
На підставі цього вбачається необґрунтованість доводів Замовника про порушення в даному випадку порядку укладення договорів зі сторони ТОВ «ООЕК».
Замовник не пояснив, в чому саме вбачається вина учасника ТОВ «ООЕК» у неукладенні договору, оскільки договір був надісланий електронною поштою одночасно з направленням оригіналів даних документів Новою поштою із послугою кур’єрської доставки на адресу замовника із супровідним листом № 587/13/03-292 від 31.01.2020 року із значенням в останньому, що ні в якому разі ТОВ «ООЕК» не відмовляється від підписання договору, а направляє підписаний договір (факт надсилання та отримання електронною поштою листа замовник в своєму рішенні про відхилення не зазначає).
Окрім цього, Замовник міг скористатися даною скан-копією договору (підписаного з обох сторін) та прикріпити її в системі prozzorо.
Твердження замовника, що відповідно до ст. 646 Цивільного кодексу України відповідь на згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано умовах є відмовою від одержаної пропозиції і водночас новою пропозицією особі, яка зробила попередню пропозицію, варто спростувати на підставі ч.4 ст.36 Закону, яка передбачає: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури».
Відтак умови підписаного з обох сторін договору надісланого поштою не відрізняються від умов тендерної документації і договір повністю відповідає проекту договору про закупівлю передбаченого Замовником в ТД. Комерційна пропозиція надіслана учасником ТОВ «ООЕК» є додатком до договору, лише конкретизує порядок формування ціни за електроенергію та не є відступленням від змісту тендерної документації чи суперечливою її умовою, оскільки в тендерній документації взагалі не було передбачено форми комерційної пропозиції, а лише вказано, що її проект узгоджується сторонами на етапі укладання договору. Таким чином, в даному випадку мало місце не зміна таких істотних умов договору, а лише їх конкретизація. Крім цього Замовник у своєму рішенні зовсім не пояснює яким чином викладення комерційної пропозиції в такій редакції є новою пропозицією особі відповідно ст.646 Цивільного кодексу України (на яку він посилається), та чому комерційна пропозиція ТОВ «ООЕК» не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин вважати, що пропозиція переможця ТОВ «ООЕК» повинна бути відхиленою на необґрунтованій підставі відмови ТОВ «ООЕК» від підписання договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 09:28
Відповідь Замовника додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
2 092 500,00
UAH
|
1 844 828,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
2 317 329,00
UAH
|
1 844 829,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
2 045 790,00
UAH
|
1 925 828,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") #42114410 |
Рішення скасоване |
1 844 828,00
UAH
|
03 лютого 2020 17:49
|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") #42114410 |
Відхилено |
1 844 828,00
UAH
|
03 лютого 2020 17:49
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
1 844 829,00
UAH
|
12 лютого 2020 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 17:36
|
2-20-45-в-фдл-20985 (1).tif | зміни до договору |
14 грудня 2020 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 15:03
|
1-20-45-В-ФДЛ-20779 (1).tif | зміни до договору |
11 вересня 2020 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 17:16
|
45-В-ФДЛ-20469.tif | укладений |
02 березня 2020 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45-В-ФДЛ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підповідно підп. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45-В-ФДЛ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |