Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та папір
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001446-a d8dc4ad9fc014691b10cd3ce5c5b960b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасенко Тарас Михайлович

+380442787282 t.tarasenko@nrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
Код ЄДРПОУ: 00063928
Вебсайт: https://www.nrada.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Прорізна, 2
Контактна особа: Тарасенко Тарас Михайлович
+380442787282
t.tarasenko@nrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 17:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 17:42
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:04
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Канцелярські товари та папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Прорізна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 17:38
5_Kanstovar_2019_51.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:27
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні
2. Зобов'язати нікого не можемо, не сподобається відхилимо.
3. Учасники всіх форм власності за законодавством мають рівні права і можливості, на електронному аукціоні основним критерієм, за інших рівних умов, є ціна. Яка форма господарювання учасника це не питання до замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-001446-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 16 грудня 2019 14:16
Невідповідність пропозиції
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник закупівлі ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" у складі своєї пропозиції надає обкладинки для біндера без зазначення торгової марки D&Art, що передбачає за собою надання пропозиції іншого виробника, а оскільки закупівлею не передбачалося надання еквівалентів, це свідчить про невідповідність тендерної пропозиції. Прохання звернути на цей факт увагу та дотриматися принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 35 283,44
UAH з ПДВ
35 283,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 38 270,70
UAH з ПДВ
38 270,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 47 976,00
UAH з ПДВ
47 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:05
Згода з договором.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:59
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:59
Статутні документи.7z

Публічні документи

13 грудня 2019 17:23
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:22
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 35 283,44
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 18:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
35 283,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Накладна на товар укладений
22 січня 2020 19:29
Договір 18/19 укладений
23 грудня 2019 18:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 283,44
UAH (в тому числі ПДВ 5 880,57 UAH)