Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
18 200,00 UAH
UA-2019-12-04-001421-b dc27bac8a26b49998d3509e7c8ced7ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

380442057308 Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
380442057308
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 18 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати товару здійснюється відповідно до ст.49 Бюджетного кодексу України, а саме за фактом поставки товару та на підставі видаткової накладної шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 11:40
ДКТ папір А4. 2019, 04.12.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 04 грудня 2019 14:17
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:33
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник закуповує папір формату А4: щільністю - 80г/м2, 500 аркушів, Class C (папір може бити будь якого виробника). Учасник може запропонувати кращий варіант паперу.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 09:58
Дата відповіді: 05 грудня 2019 17:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше та друге запитання є в тендерній документації до цієї закупівлі (див. вимоги до предмету закупівлі, що зазначені в додатку №3 до тендерної документації). Щодо третього запитання повідомляємо, що відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Законі України «Про публічні закупівлі» «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Для Замовника не важливо є Учасник платником ПДВ чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 15 750,00
UAH з ПДВ
15 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2963607265
Переможець 15 750,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:56

Документи

09 грудня 2019 12:56
Протокол 143.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2963607265
15 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 12:56
Протокол 143.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:06
Договір 47.pdf укладений
11 грудня 2019 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 750,00
UAH