Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV 021:2015 33120000-7 –«Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Діагностичні системи для клін. лаб.)
Очікувана вартість
60 800,00 UAH
UA-2019-12-04-001398-b 00cca5a12e654841be026b654b6611e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бондар

+380332773455 voillutsk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Оксана Бондар
+380332773455
voillutsk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 12:15
Очікувана вартість: 60 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 найменувань
за кодом CPV 021:2015 33120000-7 –«Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Діагностичні системи для клін. лаб.) (32 найменування, згідно документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Шевченка,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:39
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.docx
04 грудня 2019 14:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
04 грудня 2019 11:29
ДОГОВІР.docx
04 грудня 2019 11:29
Цінова пропозиція.docx
04 грудня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:39
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.docx
04 грудня 2019 11:29
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.docx
04 грудня 2019 14:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
04 грудня 2019 11:29
ДОГОВІР.docx
04 грудня 2019 11:29
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-001398-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАРТИНЕНКО РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3457806319
Дата подання: 16 грудня 2019 12:58
Вимога скасування рішення щодо визначення переможця
Фізична особа-підприємець Мартиненко Роман Олександрович (реєстраційний номер облікової картки платника податків: 3457806319, місце реєстрації особи: 04208, Україна, м. Київ, проспект Правди, буд. 80А, кв. 104), як учасник закупівлі UA-2019-12-04-001398-b, що проводить Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради (далі - Замовник), звертається до Замовника з вимогою звернути увагу на невідповідність пропозиції учасника ФОП Іванова Тетяна Михайлівна, та відхилити її як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Далі зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування. Прошу звернути увагу Тендерного комітету на невідповідність пропозиції учасника ФОП Іванова Тетяна Михайлівна умовам закупівлі, а саме:
У тендерній документації , щодо предмету закупівлі в Пункті 2. Підпункт 2.3 «Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару» , вказано необхідний предмет закупки, одиниці виміру та його кількість. Однак, всупереч зазначеним вимогам ФОП Іванова Тетяна Михайлівна, в своїй ціновій пропозиції запропонувала не вірну кількість предмету закупівлі.
Згідно вимог Замовника предмет закупки та його кількість був таким::
2.3. Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару:
№з/п Найменування товару, що вимагається замовником Од. виміру Кількість
1 ІФА – набір EQUI Lamblia 96 виз. набір 2
2 ІФА – набір EQUI Ascaris 96 виз. набір 2
3 ІФА – набір EQUI Toxocara 96 виз. набір 2
4 Вектор Бест Прокальцитонін 96 виз. набір 1
5 ІФА – набір EQUI HAV 96 виз. набір 1
6 ІФА – набір EQUI EBV VCA IgM 96 виз. набір 2
7 ІФА – набір EQUI EBV VCA IgG 96 виз. набір 2
8 ІФА – набір EQUI HCV IgG 96 виз. набір 2
9 Глюкотест №100 уп 10
10 РФМК – тест уп 1
11 Діагностичний моноклональний реагент Анти-А №5 (Групотест) уп 1
12 Діагностичний моноклональний реагент Анти-В №5 (Групотест) уп 1
13 Діагностичний моноклональний реагент Анти-Д №5 (Групотест) уп 1
14 Моноклональний реагент АВ для 4 гр. крові №5 уп 1
15 Контрольні відмиті еритроцити для контролю (4 проб. по 5мл) №1 набір 1
16 Наконечник універсальний, тип «Гілсон» 0-200мкл, жовтий (1000 шт/уп) уп 7
17 Серологічні тести для діагностики сифілісу RPR carbon – тест 500виз. уп 1
18 ІФА – набір EQUI HBsAg 96 виз. набір 2
19 ІФА – набір EQUI HBcore IgM 96 виз. набір 1
20 ІФА – набір EQUI HBcore IgG 96 виз. набір 1
21 ІФА – набір EQUI Anti-HBs 96 виз. набір 1
22 ІФА – набір EQUI TOXO IgG 96 виз. набір 1
23 ІФА – набір EQUI TOXO IgM ultra 96 виз. набір 1
24 ІФА – набір EQUI CMV IgG Avidity 96 виз. набір 1
25 ІФА – набір EQUI CMV IgM 96 виз. набір 1
26 ІФА – набір EQUI Opisthorchis 96 виз. набір 1
27 ІФА – набір EQUI Echinococcus 96 виз. набір 1
28 ІФА – набір EQUI Trichinella 96 виз. набір 1
29 ІФА – набір EQUI HCV IgM 96 виз. набір 1
30 Вектор Бест HDV IgM 96 виз. набір 1
31 Вектор Бест HEV IgM 96 виз. набір 1
32 Вектор Бест HBeAg 96 виз. набір 1

А учасник ФОП Іванова Тетяна Михайлівна в своїй ціновій пропозиції запропонувала на перші три позиції невірну кількість, а саме:
№з/п Найменування товару, що вимагається замовником Од. виміру Кількість
1 ІФА – набір EQUI Lamblia 96 виз. набір 1
2 ІФА – набір EQUI Ascaris 96 виз. набір 1
3 ІФА – набір EQUI Toxocara 96 виз. набір 1

Згідно до абзацу 3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції) (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, на підставі викладеного у змісті вимог до замовника та їхнього обґрунтування прошу Замовника відхилити пропозицію ФОП Іванова Тетяна Михайлівна, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 15:05
Після проведених переговорів з ФОП Івановою Т.М., було з'ясовано, що ФОП Іванова Т.М. при друкуванні цінової пропозиції допустила арифметичну помилку та погоджується і має змогу поставити товар, згідно документації закупівлі, в необхідній кількості та у встановлені строки. При цьому вартість закупівлі залишається незмінною, а саме - 41990,00грн.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 12:58
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іванова Тетяна Михайлівна 44 781,00
UAH з ПДВ
41 990,00
UAH з ПДВ
Документи
МАРТИНЕНКО РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 51 440,48
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Степанюк Людмила Владиславівна 48 263,00
UAH з ПДВ
47 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шиндер Марія Сергіївна 60 784,00
UAH з ПДВ
60 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 11:44
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:33
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 11:33
Сертифікати якості.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:09
Технічна Частина 1.pdf
10 грудня 2019 16:09
Технічна Частина 2.pdf
10 грудня 2019 16:09
Квалиф.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 17:50
Цінова від Степанюк.pdf
09 грудня 2019 17:50
Установчі СТЕПАНЮК.rar
09 грудня 2019 17:50
свідоцтва інфекційна.rar

Публічні документи

11 грудня 2019 13:53
Проект договору.rar
11 грудня 2019 13:53
Листи учасника.rar
11 грудня 2019 13:53
Документи до товару2.rar
11 грудня 2019 13:53
Документи до товару.rar
11 грудня 2019 13:53
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванова Тетяна Михайлівна

МАРТИНЕНКО РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Степанюк Людмила Владиславівна

ФОП Шиндер Марія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванова Тетяна Михайлівна
#2134501563
Переможець 41 990,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:42

Документи

13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іванова Тетяна Михайлівна
#2134501563
41 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:39
Scan Договір 140 ФОП Іванова Т. М..pdf укладений
20 грудня 2019 16:38