Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта за адресою: вулиця Гречка Маршала 11 А під.№2;(джерело фінансування – місцевий бюджет 95%, кошти співвласників багатоквартирних будинків 5% )
Очікувана вартість
124 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001324-b ee750a527cad427e9a3208913faa23e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт ліфта за адресою: вулиця Гречка Маршала 11 А під.№2;(джерело фінансування – місцевий бюджет 95%, кошти співвласників багатоквартирних будинків 5% )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04136, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Гречка Маршала 11 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в з відомістю ресурсів підписаними уповноваженими представниками сторін; (джерело фінансування – місцевий бюджет 95%, кошти співвласників багатоквартирних будинків 5 % ) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙСТЕРЛІФТ" (ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ")
#33308688
Переможець 120 349,60
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:26

Документи

04 грудня 2019 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0062.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 13:40
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 11:30
Договір укладений
04 грудня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 12/ЛС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML