Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 554 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001312-c 943afdcb35ac4ba78f904fbcee271feb
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:57
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 554 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, просп. Гагаріна, 9-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000049 ● 368ec86bf40b4e30bca3f8c6cbecd2ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 15:23:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-12-04-001312-c 04.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 11:19:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень в ДНЗ № 554 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-001312-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «Мирбо ЛТД» (далі – ТОВ «Мирбо ЛТД»)?
3. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
4. У разі не укладання договору з ТОВ «Мирбо ЛТД», чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, 37397216, Україна, Київ, пр-т Миру, 6-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 554 Дніпровського району м. Києва, 260000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 943afdcb35ac4ba78f904fbcee271feb, 2019-12-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.12.2019 № 457/12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Мирбо ЛТД» (далі – ТОВ «Мирбо ЛТД»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.12.2019 № 19/893, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що у тендерній документації не передбачено вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019). Також установлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Мирбо ЛТД» визнав його переможцем торгів та оприлюднив 21.12.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. На письмовий запит Держаудитслужби від 04.06.2020 про надання пояснень (інформації та документів) щодо причин не укладання договору з ТОВ «Мирбо ЛТД», здійснення розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав пояснення, інформацію та підтверджуючі документи, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020). Враховуючи інформацію розміщену в електронній системі закупівель та відсутність пояснень Замовника щодо причин не укладання договору з ТОВ «Мирбо ЛТД» питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення під час здійснення моніторингу не досліджувалося. Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону (в редакції від 01.12.2019) договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону (в редакції від 01.12.2019). Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону (в редакції від 01.12.2019) Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019). За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020). Питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення під час здійснення моніторингу не досліджувалося. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД" 259 854,72
UAH з ПДВ
259 854,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:56
sign.p7s
13 грудня 2019 14:53
724.imd
13 грудня 2019 14:53
27. 554 ДНЗ кошториси.pdf
13 грудня 2019 14:53
26. Форма пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:53
25. Проект договору.pdf
13 грудня 2019 14:53
12. Ліцензія ТОВ МИРБО.pdf
13 грудня 2019 14:53
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 14:53
6. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 14:53
5. Витяг з ПДВ.pdf
13 грудня 2019 14:53
4. Модельний статут.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 15:24
sign.p7s
13 грудня 2019 15:12
7. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:12
6. Дозвіл Приват.pdf
13 грудня 2019 15:12
5. Виписка ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:12
4. Ліцензія КК ПРИВАТ.pdf
13 грудня 2019 15:12
2. Витяг з ПДВ Приват.pdf
13 грудня 2019 15:12
1. Статут ПРИВАТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Переможець 259 854,72
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
259 854,72
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку