Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва»
Очікувана вартість
9 204 594,06 UAH
UA-2019-12-04-001312-a 12d49bb7af814fc88886f1df3cdceca0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
27.12.2017 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» (UA-2017-12-27-000229-a).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (Надалі – ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС»), був укладений Договір Підряду № 172/18 – 13 від 07.03.2018 на суму 100 187 437,99 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» отримано позитивний експертний звіт ДП КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» № 01-0163-19/ЦБ від 31.05.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- Акушерський корпус (літера "К"):
- - Загальнобудівельні роботи
- - Сантехнічні роботи (В1,Т3Т4;К1,К3)
- - Сходові клітини 2,3,4,5 поверху
- - Підвальне приміщення
- - Будівля котельної та дизельної,центральний пункт зберігання кисню
- - Благоустрій
- - Фасад захистна споруда
- - Двері
- - Оздоблювальні роботи
- Гінекологічний корпус (літера "А")
- - Фасад
- - Сантехнічні роботи (В1,Т3Т4;К1,К3)
- - Опалення, вентиляція
- - Система палатного зв'язку
- - ВРУ-0,4
- - Оздоблення приміщень
- - Горище та виготовлення та встановлення залізобетонних опорних частин для вентиляційних каркасів
- - Теплоізоляція
- - Благоустрій
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ДП КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» № 01-0163-19/ЦБ від 31.05.2019.
3. Договір Підряду № 172/18 – 13 від 07.03.2018 по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Арсенальна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС»
#35129952
Переможець 9 204 594,06
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС»
#35129952
9 204 594,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 13:11
ДУ № 1 к Дог 172-19-390 від 16.12.2019.PDF зміни до договору
24 січня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:04
Підсумкова відомість.pdf укладений
16 грудня 2019 16:02
2-1-1_2-1-18_68.pdf укладений
16 грудня 2019 16:02
2-2-2_2-5-15.pdf укладений
16 грудня 2019 16:02
Договір 172_19-390 від 16.12.2019.pdf укладений
16 грудня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшення обсягів закупівлі, покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: №172/19-390
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 050 690,77
UAH (в тому числі ПДВ 1 508 448,46 UAH)