Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Пелети з деревини
Очікувана вартість
1 028 500,00 UAH
UA-2019-12-04-001289-c 6c097c73874d436d9a41775251aea7e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Ольга

380637078343 vo.pr.tender@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42674505
Місцезнаходження: 51220, Україна , Дніпропетровська обл., Перещепине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43
Контактна особа: Штепа Ольга
380637078343
vo.pr.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:24
Очікувана вартість: 1 028 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 028,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо; (Пелети з деревини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тони
Пелети з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 грудня 2019 18:24
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2019 18:20
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 05 грудня 2019 09:56
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:23
В тендерной документаціі вказано "Поставка товару здійснюється дрібними партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника". Дрібни партіі можуть буди до 1,5,10 тон. Можна вказати приблизно який мінімальний та максимальний об'єм за одну поставку, для розрахунку суми на транспортування?
Відповідь: Щодо надання відповіді за анонімним запитом
1. Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо загальних умови поставки товарів, а саме:
Строк поставки товарів до 31 грудня 2020р. Поставка товару здійснюється дрібними партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника не пізніше 5 робочого дня з моменту отримання такої заявки постачальником. Кожна підпорядкована установа Замовника самостійно визначає дата (час) та обсяг поставки товару. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом), або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано: загальну кількість продукції дата (час) поставки. Виготовлення, зберігання та поставка товару, що складає предмет закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
Поставка повинна здійснюватись на адреси підпорядкованих навчальних закладів:
1 Голубівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Лесі Українки,17 с. Голубівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл.;
2 Левенцівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Центральна, 72 с. Левенцівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл..
Враховуючи відсутність на вказаних навчальних закладах складських приміщень, що придатні для зберігання великих обсягів предмету закупівлі, мінімальна поставка на окремий заклад складає 10 тонн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" 936 000,00
UAH з ПДВ
859 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМ ТЕПЛО" 955 000,00
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ" 962 500,00
UAH з ПДВ
912 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 999 000,00
UAH з ПДВ
934 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" 997 250,00
UAH з ПДВ
997 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 19:11
Довiдки_по_ст._17.PDF
28 грудня 2019 19:11
Довiдка_про_дозволи.PDF
28 грудня 2019 19:11
Довідка ДФС.PDF
28 грудня 2019 19:11
Довідка МВС.PDF
19 грудня 2019 23:38
sign.p7s
19 грудня 2019 23:35
6.2_Рiшення_Засновника.PDF
19 грудня 2019 23:35
2._Довiдки_по_ст._17.PDF
19 грудня 2019 23:35
6.7_Паспорт.PDF
19 грудня 2019 23:35
3-7._Гарантiя_якостi.PDF
19 грудня 2019 23:35
Довiдка_про_виробника.PDF
19 грудня 2019 23:35
Довiдка_про_санкцii.PDF
19 грудня 2019 23:35
3-3._Сертифiкат_якостi.PDF
19 грудня 2019 23:35
1. Цiнова пропозицiя.PDF
19 грудня 2019 23:35
3-5._Договiр____атестат.pdf
19 грудня 2019 23:35
6.4_Статут.pdf
19 грудня 2019 23:35
6.8_IПН.PDF
19 грудня 2019 23:35
6.5_Опис.PDF
19 грудня 2019 23:35
5-2.1._Аналог._РIАТ-РАЙК..PDF
19 грудня 2019 23:35
6.3_Наказ_1К.PDF
19 грудня 2019 23:35
6.10_Витяг_EДР.08.05.2019.PDF
19 грудня 2019 23:35
4._Проект_Договору.PDF
19 грудня 2019 23:35
6.12_Виписка_з_EДР.PDF
19 грудня 2019 23:35
3._Технiчнi_вимоги.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 17:39
sign.p7s
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916454700.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916453100.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916451200.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916445500.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916444000.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916441600.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916440400.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916434700.pdf
19 грудня 2019 17:39
[без имени]_1912201916433000.pdf
19 грудня 2019 17:39
Протокол.pdf
19 грудня 2019 17:39
Паспорт код директора.pdf
19 грудня 2019 17:39
Опис.pdf
19 грудня 2019 17:39
Наказ на директора.pdf
19 грудня 2019 17:39
Згода на обробку даних.pdf
19 грудня 2019 17:39
Виписка.pdf
19 грудня 2019 17:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg

Публічні документи

19 грудня 2019 13:03
sign.p7s
19 грудня 2019 13:02
Пропозиція .pdf
19 грудня 2019 13:02
Довідка о відсутності .pdf
19 грудня 2019 13:02
Довідка ДФС.pdf
19 грудня 2019 13:02
Довідка директор.pdf
19 грудня 2019 13:02
4 Довідка про ст. 17.pdf
19 грудня 2019 13:02
14 Довідка зведена ст. 17.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 14:02
sign.p7s
18 грудня 2019 14:00
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 23:49
sign.p7s
19 грудня 2019 23:48
6-1.Витяг_з_EДР..pdf
19 грудня 2019 23:48
6-8.Наказ_про_признач..PDF
19 грудня 2019 23:48
6-13.IПН.pdf
19 грудня 2019 23:48
2._Тендерна_пропозицiя.PDF
19 грудня 2019 23:48
6-12.Паспорт.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-14.Лист-згода_на_опд.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-9.Рiшення_заснов..pdf
19 грудня 2019 23:48
4-1._Технiчнi_вимоги.PDF
19 грудня 2019 23:48
6-6.Довiдка_про_с-му_под..PDF
19 грудня 2019 23:48
4-6.1._Протокол_досл..pdf
19 грудня 2019 23:48
6-3.Виписка_з_EДР.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-4.Довiдка_про_вiд._рах..pdf
19 грудня 2019 23:48
6-15.Дотр._ЗУ_Про_санкцii.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-10-1.Опис_до_реeстрацii.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-7.Довiдка_про_пп.PDF
19 грудня 2019 23:48
4-6._Акредитацiя.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-2.Вiдомостi_з_ДР.pdf
19 грудня 2019 23:48
6-11.Довiдка_про_повн-ня.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
Переможець 859 999,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
859 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 січня 2020 17:32
sign.p7s укладений
14 січня 2020 17:27
Договір 14_01 від 14.01.2020 року.pdf укладений
14 січня 2020 17:26
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2020 15:45
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2020 15:44
Специфікація.pdf зміни до договору
16 січня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення договору не було завантажено технічної специфікації, у звязку з чим виникає необхідність дозавантажити її шляхом оприлюднення через внесення змін до договору, оскільки іншої технічної можливості електронною системою не передбачено. Відтак, під час подання Специфікації до електронної системи закупівель Замовником обрано пункт 3 частини 4 статті 36 Закону, як такий що не потребує внесення змін в показники: фінансові, кількісні, строку дії договірних відносин.
Номер договору про закупівлю: 14/01
Договір:
Номер додаткової угоди: Специфікація
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку