Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пелети з деревини
Очікувана вартість
1 028 500,00 UAH
UA-2019-12-04-001289-c ● 6c097c73874d436d9a41775251aea7e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42674505 |
Місцезнаходження: | 51220, Україна , Дніпропетровська обл., Перещепине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43 |
Контактна особа: |
Штепа Ольга 380637078343 vo.pr.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 1 028 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 028,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо; (Пелети з деревини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тони
Пелети з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 18:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 18:20 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 05 грудня 2019 09:56
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:23
В тендерной документаціі вказано "Поставка товару здійснюється дрібними партіями, що погоджуються сторонами в
залежності від фактичної потреби замовника". Дрібни партіі можуть буди до 1,5,10 тон. Можна вказати приблизно який мінімальний та максимальний об'єм за одну поставку, для розрахунку суми на транспортування?
Відповідь: Щодо надання відповіді за анонімним запитом
1. Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо загальних умови поставки товарів, а саме:
Строк поставки товарів до 31 грудня 2020р. Поставка товару здійснюється дрібними партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника не пізніше 5 робочого дня з моменту отримання такої заявки постачальником. Кожна підпорядкована установа Замовника самостійно визначає дата (час) та обсяг поставки товару. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом), або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано: загальну кількість продукції дата (час) поставки. Виготовлення, зберігання та поставка товару, що складає предмет закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
Поставка повинна здійснюватись на адреси підпорядкованих навчальних закладів:
1 Голубівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Лесі Українки,17 с. Голубівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл.;
2 Левенцівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Центральна, 72 с. Левенцівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл..
Враховуючи відсутність на вказаних навчальних закладах складських приміщень, що придатні для зберігання великих обсягів предмету закупівлі, мінімальна поставка на окремий заклад складає 10 тонн.
1. Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Додатком 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо загальних умови поставки товарів, а саме:
Строк поставки товарів до 31 грудня 2020р. Поставка товару здійснюється дрібними партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника не пізніше 5 робочого дня з моменту отримання такої заявки постачальником. Кожна підпорядкована установа Замовника самостійно визначає дата (час) та обсяг поставки товару. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом), або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано: загальну кількість продукції дата (час) поставки. Виготовлення, зберігання та поставка товару, що складає предмет закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
Поставка повинна здійснюватись на адреси підпорядкованих навчальних закладів:
1 Голубівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Лесі Українки,17 с. Голубівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл.;
2 Левенцівська ЗОШ І-ІІІ ст. вул. Центральна, 72 с. Левенцівка Новомосковський р-н Дніпропетровська обл..
Враховуючи відсутність на вказаних навчальних закладах складських приміщень, що придатні для зберігання великих обсягів предмету закупівлі, мінімальна поставка на окремий заклад складає 10 тонн.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" |
936 000,00
UAH з ПДВ
|
859 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМ ТЕПЛО" |
955 000,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ" |
962 500,00
UAH з ПДВ
|
912 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
934 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" |
997 250,00
UAH з ПДВ
|
997 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" #42437454 |
Переможець |
859 999,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:58
|
ду1.jpeg | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 15:44
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 17:27
|
Договір 14_01 від 14.01.2020 року.pdf | укладений |
14 січня 2020 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час оприлюднення договору не було завантажено технічної специфікації, у звязку з чим виникає необхідність дозавантажити її шляхом оприлюднення через внесення змін до договору, оскільки іншої технічної можливості електронною системою не передбачено. Відтак, під час подання Специфікації до електронної системи закупівель Замовником обрано пункт 3 частини 4 статті 36 Закону, як такий що не потребує внесення змін в показники: фінансові, кількісні, строку дії договірних відносин. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Специфікація |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 74,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 14/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |