Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001256-c bcca9307638d452da87cb654143d6182
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:10
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:27
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:27
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Потреба згідно додатку. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 15 (пятнадцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою

за рахунок загального фонду (на очікувану вартість, додаткові кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Холодильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:29
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги не допускаються та не розглядаються. Згідно технічних вимог, всі учасники при подачі цінової пропозиції мають вказати торгову марку або модель. Так, ФОП допускаються, а цінова пропозиція розглядається як остаточна.
оплата товару
Дата подання: 08 грудня 2019 13:28
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:05
Доброго дня! Прохання надати роз'яснення щодо термінів оплати: чи буде здійснена оплата товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання видаткової накладної на товар?
Відповідь: Доброго дня! Оплата товару буде здійснено протягом 5 робочих днів з моменту поставки товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 83 016,00
UAH з ПДВ
83 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 84 894,00
UAH з ПДВ
84 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:24
свежие.zip
11 грудня 2019 14:24
сес.zip
11 грудня 2019 14:23
4опп.pdf
11 грудня 2019 14:23
платиник податку.pdf
11 грудня 2019 14:23
витяг.pdf
11 грудня 2019 14:23
fwd101700 _7_.zip
11 грудня 2019 14:23
Протокол.pdf
11 грудня 2019 14:23
Рішення зборів.pdf
11 грудня 2019 14:23
Справка статистика.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:53
Витяг ПДВ.PDF
11 грудня 2019 16:53
НАказ про призначення.PDF
11 грудня 2019 16:53
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 16:53
Обробка перс.даних.pdf
11 грудня 2019 16:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 грудня 2019 16:53
Статут.PDF
11 грудня 2019 16:53
Паспорт+ИНН.PDF
11 грудня 2019 16:53
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
11 грудня 2019 16:53
Витяг.PDF
11 грудня 2019 16:52
Виписка.PDF
11 грудня 2019 16:52
Рішення№1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 83 016,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:23

Документи

17 грудня 2019 16:23
Рішення №228.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
83 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 16:23
Рішення №228.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 17:27
Дог №259 ТОВ ЮГХОЛОДТОРГ.pdf укладений
20 грудня 2019 17:27
Дог №259 ТОВ ЮГХОЛОДТОРГ.pdf укладений
20 грудня 2019 17:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 83 016,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 836,00 UAH)