Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(комп’ютерні монітори та набори (комп’ютерна миш плюс клавіатура))
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001244-c 2de6db3b233d4f2aad06b92a54aafc19
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Силенко Алла Григорівна

+380462694855 silenkoalla2002@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний медичний центр соціально значущих та небезпечних хвороб" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006107
Місцезнаходження: 15501, Україна , Чернігівська обл., с Новий Білоус, масив Зелений 1
Контактна особа: Силенко Алла Григорівна
+380462694855
silenkoalla2002@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 17:50
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


*джерело фінансування-гранти та дарунки. Згідно роз"яснення МЕРіТУ джерело фінансування повинно зазначатись з конкретною назвою предмету закупівлі, але так як згідно Порядку визначення предмету закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником третьої або четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так як в жодній назві предмету закупівлі по класифікатору не передбачене джерело фінансування ми не маємо такої змоги його зазначати в предметі закупівлі. Але щоб прислухатись та виконати рекомендації людей, які створюють законотворчий механізм проведення державних закупівель та хоть якось задовольнити бажання МЕРіТУ зазначаємо назву джерела закупівлі в примітках до предмету закупівлі,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15501, Україна, Відповідно до документації, с Новий Білоус, масив Зелений 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 наб
набір (комп’ютерна миш плюс клавіатура))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15501, Україна, Відповідно до документації, с Новий Білоус, масив Зелений 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 05 грудня 2019 10:47
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:40
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК, ЗАМОВНИК ВАМ ВЖЕ НАДАВАВ ВІДПОВІДІ НА ЦІ ПИТАННЯ В ЗАКУПІВЛІ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-000781-c, якщо у Вас немає змоги запам"ятати відповідь на Ваше питання, то немає і сенсу запитувати.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:29
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК, ЗАМОВНИК ВАМ ВЖЕ НАДАВАВ ВІДПОВІДІ НА ЦІ ПИТАННЯ В ЗАКУПІВЛІ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-000781-c, якщо у Вас немає змоги запам"ятати відповідь на Ваше питання, то немає і сенсу запитувати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 17:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 8 400,00
UAH з ПДВ
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:56
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:55
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 12:55
Копія ІПН директора.pdf
10 грудня 2019 12:55
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 12:55
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 грудня 2019 12:55
Демографічний реєстр.pdf
10 грудня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:55
Виписка з ЭДР.pdf
10 грудня 2019 12:55
Копія паспорту.pdf
10 грудня 2019 12:55
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 12:55
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 8 400,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 10:16

Документи

13 грудня 2019 10:16
протокол 68 монитори.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
8 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 10:16
протокол 68 монитори.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор монитори комплекты 213.pdf укладений
24 грудня 2019 19:52