Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144967 |
Місцезнаходження: | 55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15 А |
Контактна особа: |
Головань Світлана Валеріївна +380515991255 elrayvno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 1 052 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купленої) електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 16:42 |
Проект договору.docx | |
04 грудня 2019 16:42 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» не відповідає всім умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
Відповідно до умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №1 тендерної документації. Додаток № 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» містить поля, які необхідно заповнити учасникам, зокрема щодо відповідності стандарту, найменування продукції, виробника, технічних характеристик.
У складі пропозиції Учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» подано вказаний додаток без заповнення та не надано письмового роз’яснення щодо не можливості учасником заповнити таку інформацію, з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти, а отже не містить всієї інформації, яка вимагалась тендерною документацією Замовника.
З огляду на вимоги тендерної документації та чинного законодавства України, надання документів тендерної пропозиції з недоліками в її оформленні має наслідком їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам документації.
Виходячи з викладеного вище, просимо прийняти обґрунтоване рішення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД».
Але, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №1 тендерної документації учасник не надав, а саме: Додаток №1 «Технічна специфікація» містить поля, які учасник закупівлі ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» не заповнив - відповідність стандарту, найменування продукції, виробник, технічні характеристики, що є підставою для відхилення пропозиції даного учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000015 ● d422f812f86c4e86951e2d5524e5185a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2020 № 22
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-04-001190-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, розірвано Договір про постачання електричної енергії №44 від 30 січня 2020 року для проведення нових торгів та переходу Замовника до нового постачальника електричної енергії в частині постачання електричної енергії з 31.03.2020 року, та в будь-якому випадку в частині розрахунків діє до повного їх завершення.
2020-02-13 08:59:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-03-10 09:46:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
676 002,00
UAH з ПДВ
|
653 376,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
682 651,20
UAH з ПДВ
|
654 006,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
694 472,00
UAH з ПДВ
|
654 006,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Відхилено |
653 376,19
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2019 18:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Переможець |
654 006,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 09:33
|
CCI_001121.jpg | зміни до договору |
24 лютого 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 16:48
|
договір | зміни до договору |
30 січня 2020 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, сторони домовились про розірвання Договору №44 від 30.01.2020 року для проведення нових торгів та переходу Замовника до нового постачальника електричної енергії в частині постачання електричної енергії з 31.03.2020 року, та в будь-якому випадку в частині розрахунків діє до повного їх завершення |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
219 044,21
UAH (в тому числі ПДВ 36 507,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на виконання зобов’язання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення виявлених порушень, в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору |