Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 052 790,00 UAH
UA-2019-12-04-001190-a 1aaac166c57046e395c98acee1cd0f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головань Світлана Валеріївна

+380515991255 elrayvno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144967
Місцезнаходження: 55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15 А
Контактна особа: Головань Світлана Валеріївна
+380515991255
elrayvno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:45
Очікувана вартість: 1 052 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
369400 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55500, Україна, Миколаївська область, Єланецький район, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купленої) електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:42
Проект договору.docx
04 грудня 2019 16:42
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-001190-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:39726263
Дата подання: 21 грудня 2019 16:21
Щодо недоліків у тендерній пропозиції учасника
За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» визнана найбільш економічно вигідною.
Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» не відповідає всім умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
Відповідно до умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №1 тендерної документації. Додаток № 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» містить поля, які необхідно заповнити учасникам, зокрема щодо відповідності стандарту, найменування продукції, виробника, технічних характеристик.
У складі пропозиції Учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» подано вказаний додаток без заповнення та не надано письмового роз’яснення щодо не можливості учасником заповнити таку інформацію, з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти, а отже не містить всієї інформації, яка вимагалась тендерною документацією Замовника.
З огляду на вимоги тендерної документації та чинного законодавства України, надання документів тендерної пропозиції з недоліками в її оформленні має наслідком їх невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам документації.
Виходячи з викладеного вище, просимо прийняти обґрунтоване рішення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 09:42
Відповідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник закупівлі ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, надав у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Але, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №1 тендерної документації учасник не надав, а саме: Додаток №1 «Технічна специфікація» містить поля, які учасник закупівлі ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» не заповнив - відповідність стандарту, найменування продукції, виробник, технічні характеристики, що є підставою для відхилення пропозиції даного учасника.

Документи

24 грудня 2019 09:42
відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000015 ● d422f812f86c4e86951e2d5524e5185a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.01.2020 № 22

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-04-001190-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, розірвано Договір про постачання електричної енергії №44 від 30 січня 2020 року для проведення нових торгів та переходу Замовника до нового постачальника електричної енергії в частині постачання електричної енергії з 31.03.2020 року, та в будь-якому випадку в частині розрахунків діє до повного їх завершення.

2020-02-13 08:59:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-03-10 09:46:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 676 002,00
UAH з ПДВ
653 376,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 682 651,20
UAH з ПДВ
654 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 694 472,00
UAH з ПДВ
654 006,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:47
9 Виписка коп..pdf
13 грудня 2019 14:47
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
13 грудня 2019 14:47
3 КОП.ЄДРПОУ ВІД 25,11.pdf
13 грудня 2019 14:47
28. До ліцензії на 30.11.2019.pdf
13 грудня 2019 14:47
25. Проект догоаору.pdf
13 грудня 2019 14:47
24. Стаття 17.pdf
13 грудня 2019 14:47
23. Санкції.pdf
13 грудня 2019 14:47
2 Витяг ЄДРкоп.pdf
13 грудня 2019 14:47
19. ЗГОДА З ПД.pdf
13 грудня 2019 14:47
17. ЗАКОН.pdf
13 грудня 2019 14:47
16. ДСТУ ЛТД.pdf
13 грудня 2019 14:47
15. ДОВКІЛЛЯ.pdf
13 грудня 2019 14:47
10. тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:47
1 Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 16:16
Електронний підпис
10 січня 2020 16:16
НАЗК юр особа.pdf
10 січня 2020 16:14
Довідка.pdf.p7s
10 січня 2020 16:10
Пакет переможця.PDF
10 січня 2020 16:10
Довідка МВС.PDF
18 грудня 2019 19:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 19:14
Статут.PDF
18 грудня 2019 19:14
Проект Договору.PDF
18 грудня 2019 19:14
Паспорт Директора.PDF
18 грудня 2019 19:14
Відповідність ст 17.PDF
18 грудня 2019 19:14
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:32
Баланс 3 квартал.pdf
19 грудня 2019 16:32
Статут 21.01.2019.pdf
19 грудня 2019 16:32
Постанова.pdf
19 грудня 2019 16:32
Програма АК.pdf
19 грудня 2019 16:32
Наказ АК.pdf
19 грудня 2019 16:32
Опис 21.01.2019.pdf
19 грудня 2019 16:32
Витяг ЄДР 20.11.2019.pdf
19 грудня 2019 16:32
Виписка з ЄДР.pdf
19 грудня 2019 16:32
Витяг ПДВ.pdf
19 грудня 2019 16:32
Протокол повноваження.pdf
19 грудня 2019 16:32
Протокол директор.pdf
19 грудня 2019 16:32
Наказ директор.pdf
19 грудня 2019 16:32
8435 проект договору.pdf
19 грудня 2019 16:32
8424 ст17.pdf
19 грудня 2019 16:32
8433 захист довкілля.pdf
19 грудня 2019 16:32
8437 санкції.pdf
19 грудня 2019 16:32
8442 бенефіціар.pdf
19 грудня 2019 16:32
8439 обробка даних.pdf
19 грудня 2019 16:32
8425 ст16.pdf
19 грудня 2019 16:31
8436 згода з договором.pdf
19 грудня 2019 16:31
8434 якість.pdf
19 грудня 2019 16:31
8432 ліцензія.pdf
19 грудня 2019 16:31
8428 згода з тех спец.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 653 376,19
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 18:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
Переможець 654 006,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:55

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

26 грудня 2019 18:29
Електронний підпис
26 грудня 2019 18:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"
#39726263
654 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:33
CCI_001121.jpg зміни до договору
24 лютого 2020 09:26
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 16:48
договір зміни до договору
30 січня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усунення порушень виявлених в результаті моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, сторони домовились про розірвання Договору №44 від 30.01.2020 року для проведення нових торгів та переходу Замовника до нового постачальника електричної енергії в частині постачання електричної енергії з 31.03.2020 року, та в будь-якому випадку в частині розрахунків діє до повного їх завершення
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 044,21
UAH (в тому числі ПДВ 36 507,37 UAH)
Причини розірвання договору: на виконання зобов’язання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення виявлених порушень, в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору