Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мітла березова
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001019-a 4aebb079c6c14f1c814422b52896c5ce
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 16:15
Початок аукціону: 20 грудня 2019 11:01
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Більш детальна інформація у Додатку №5 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штуки
Мітла березова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Російська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 16:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
04 грудня 2019 16:18
нова форма Оголошення.PDF
04 грудня 2019 16:18
ТД_Мітла_березова.pdf
04 грудня 2019 16:17
ТД_Мітла березова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

За заявкою окремими партіями.
Дата подання: 05 грудня 2019 10:47
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:13
Якими партіями плануєте поставку? І протягом якого часу?
Відповідь: Доброго дня! Обсяг поставки відповідно до пункту 4.3 тендерної документації - за заявками окремими партіями. Строк поставки згідно з пунктом 4.4 тендерної документації - до 31 грудня 2020 року. Кількість поставок залежить від поточної потреби та фінансової можливості підприємства. Враховуючи поставки у поточному році – орієнтовна кількість не менше чотирьох.
Щодо участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:13
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:11
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-001019-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дебют-центр, Код ЄДРПОУ:39421842
Дата подання: 27 грудня 2019 14:20
Скарга
Шановний замовнику , просимо прийняти до розгляду скаргу .
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 18:02
Не можливо розглянути скаргу в зв'язку з її відсутністю.
Щодо прийняття до розгляду скарги
Номер вимоги: UA-2019-12-04-001019-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Дебют-центр, Код ЄДРПОУ:39421842
Дата подання: 03 січня 2020 08:10
оскарження рішення
оскарження рішення
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 січня 2020 08:09
оскарження рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 207 000,00
UAH з ПДВ
202 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 208 800,00
UAH з ПДВ
206 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 10:37
Електронний підпис
19 грудня 2019 10:35
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2019 10:35
Технічне завдання.pdf
19 грудня 2019 10:35
Довідка щодо санкцій.pdf
19 грудня 2019 10:35
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 грудня 2019 10:35
Довідка ст 17.pdf
19 грудня 2019 10:35
Аналогічні договори.pdf
18 грудня 2019 11:22
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:20
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 11:20
Технічне завдання.pdf
18 грудня 2019 11:20
Статут.pdf
18 грудня 2019 11:20
Рішення власника.pdf
18 грудня 2019 11:20
Проект договору.pdf
18 грудня 2019 11:20
ОСТ 56-50-91 метла.pdf
18 грудня 2019 11:20
Договір оренди склада.pdf
18 грудня 2019 11:20
Договір оренди офісу.pdf
18 грудня 2019 11:20
Довіреність Бєлан.pdf
18 грудня 2019 11:20
Довідка щодо санкцій.pdf
18 грудня 2019 11:20
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 грудня 2019 11:20
Довідка ст 17.pdf
18 грудня 2019 11:20
ВН метрополітен.pdf
18 грудня 2019 11:20
Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2019 11:20
Витяг ЄДР Роял на 04.12.pdf
18 грудня 2019 11:20
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 14:35
Електронний підпис
19 грудня 2019 14:33
55. ст. 17.pdf
18 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:51
41. Статут.pdf
18 грудня 2019 11:51
41. копія Статут.pdf
18 грудня 2019 11:51
42. Баланс за 2018.pdf
18 грудня 2019 11:51
43. копія Баланс за 2018.pdf
18 грудня 2019 11:51
47. копія Виписка ЄДР.pdf
18 грудня 2019 11:51
40. копія Рішення №30-01.pdf
18 грудня 2019 11:51
46. Виписка ЄДР.pdf
18 грудня 2019 11:51
55. ст. 17.pdf
18 грудня 2019 11:51
53. Лист фіз особи.pdf
18 грудня 2019 11:51
49. Лист єдиний податок.pdf
18 грудня 2019 11:51
39. копія Протокол №3-П.pdf
18 грудня 2019 11:51
44. Витяг ЄДР 10.12.2019р.pdf
18 грудня 2019 11:51
48. Лист нерезиденти.pdf
18 грудня 2019 11:51
54. лист-гарантія ст.17.pdf
18 грудня 2019 11:51
38. копія Протокол №2-П.pdf
18 грудня 2019 11:51
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
18 грудня 2019 11:51
37. копія Протокол №1-П.pdf
18 грудня 2019 11:51
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
18 грудня 2019 11:51
33. копія Наказ № 1-Н.pdf
18 грудня 2019 11:51
5. Видаткові.pdf
18 грудня 2019 11:51
4. копіясклад.pdf
18 грудня 2019 11:51
30. копія Опис 3.pdf
18 грудня 2019 11:51
27. копія Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2019 11:51
28. копія Опис 1.pdf
18 грудня 2019 11:51
5. Аналогічний договір.pdf
18 грудня 2019 11:51
8. Довідка санкції.pdf
18 грудня 2019 11:51
26. Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2019 11:51
5. Лист-відгук.pdf
18 грудня 2019 11:51
7. Згода перс. данні.pdf
18 грудня 2019 11:51
11. Відомості.pdf
18 грудня 2019 11:51
10. Довідка довкілля.pdf
18 грудня 2019 11:51
4. Довідка МТБ.pdf
18 грудня 2019 11:51
29. копія Опис 2.pdf
18 грудня 2019 11:51
6. Лист ст. 17.pdf
18 грудня 2019 11:51
1. Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 11:51
Паспорт.pdf
18 грудня 2019 11:51
Завдання.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 14:49
7.2.Додаток 9 _статут.pdf
19 грудня 2019 14:49
2.Додаток 2_ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
#36726115
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:43
ДУ 2_до Договору 01_15-Тн_16 від 15.01.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 20:36
ДУ_1_Договір_01_15-Тн_16_мітла.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:36
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:57
Договір_01_15-Тн_16.pdf укладений
17 січня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/15-Тн/16 від 15 січня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Покупцем процедури закупівлі товару на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Покупцем нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 10.1 Розділу 10 Договору викласти у такій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 3. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Покупцем нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Постачальник припиняє поставку товару з дати підписання Покупцем нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але, у будь-якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 01/15-Тн/16 від 15 січня 2020 року. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/15-Тн/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини четвертої та частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 18.04.2020 включно), нормами цивільного та господарського законодавства, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 01/15-Тн/16 від 15 січня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Загальна вартість Договору збільшується на 33 000 грн. 00 коп. (тридцять три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору, укладеного у 2020 році. 2. Пункт 3.3. Договору викласти у такій редакції: «3.3. Загальна вартість Договору становить 198 000 грн. 00 коп. (сто дев'яносто вісім тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 33 000 грн. 00 коп. (тридцять три тисячі гривень копійок)». 3. Внести доповнення у Додаток 1 (Специфікація) до Договору та викласти його у новій редакції, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 01/15-Тн/16 від 15 січня 2020 року. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01/15-Тн/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)