Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001012-b 8eac28865ef7477da5e0147fbc0e8c42
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД

+30433029116 orativ_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРАТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ОРАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37133248
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., ОРАТІВСЬКИЙ Р-Н, СМТ ОРАТІВ , ВУЛ. ПИРОГОВА БУД. 2
Контактна особа: Оратівський РЦПМСД Оратівський РЦПМСД
+30433029116
orativ_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:41
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:35
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт.Оратів, вул.Пирогова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 10:49
ІПН (2).jpg
04 грудня 2019 10:49
Річний план зі змінами 3.pdf
04 грудня 2019 10:49
Документація Персональний комп'ютер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 09:53
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації не вказані конкретні торгові марки або моделі, але вказані характеристики товару і вони мають бути відповідними або кращими ніж ті, що містяться у технічному завданні. Замовник буде розглядати як платників ПДВ, так і не платників ПДВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною.Договір буде укладатися на цю суму.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 894,00
UAH з ПДВ
9 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кривий Віталій Валерійович 10 711,21
UAH з ПДВ
10 711,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 10 911,00
UAH з ПДВ
10 911,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 10 998,00
UAH з ПДВ
10 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:13
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кривий Віталій Валерійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 9 894,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:42

Документи

17 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:39
Протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
9 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
17 грудня 2019 11:39
Протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:47
Договір85 .pdf укладений
23 грудня 2019 13:45