Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
DK 021: 2015 - 55320000-9 "Services in the organization of food" (services in the organization of hot meals in the institutions of general secondary education Solomianskyi district of Kiev)
Очікувана вартість
19 643 179,23 UAH
UA-2019-12-04-000924-b e294c9ee442f48148a17b9c4980dc3ef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
National ID: 37485490
Contact point: Tolok Anastasiya Gennadiivna
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:48
Очікувана вартість: 19 643 179,23 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 215,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 грудня 2019 10:41
Enquiries until: 27 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 02 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 19 643 179 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 98 216 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, Україна, місто Київ, Київ, відповідно до дислокації
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

DK 021: 2015 - 55320000-9 "Services in the organization of food" (services in the organization of hot meals in the institutions of general secondary education Solomianskyi district of Kiev)
CPV: 55320000-9
Період постачання: по 31 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 13:53
ТД орг харч 2020 1 півр оновл 3 зм-2.docx
24 грудня 2019 13:51
Перелік змін орган харч зм 2020 2.docx
10 грудня 2019 12:49
Перелік змін орган харч зм 2020.docx
24 грудня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 13:53
ТД орг харч 2020 1 півр оновл 3 зм-2.docx
10 грудня 2019 13:03
ТД орг харч 2020 1 півр оновл 3 зм.docx
04 грудня 2019 12:23
ТД орг харч 2020 1 півр оновл 2.docx
04 грудня 2019 10:42
ТД орг харч 2020 1 півр оновл.docx
24 грудня 2019 13:51
Перелік змін орган харч зм 2020 2.docx
10 грудня 2019 12:49
Перелік змін орган харч зм 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 09 грудня 2019 13:21
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:49
1. Просимо дати роз'яснення щодо пункту тендерної документації 1.5.Надати гарантійний лист про згоду Учасника-переможця взяти у строкове платне користування майно харчоблоку (приміщення площею, що не перевищує 200 квадратних метрів, у якому встановлено окреме індивідуально визначене майно – технологічне обладнання, окреме індивідуально визначене майно – технологічне обладнання місця загального користування, тощо) у Закладах освіти для надання Послуг предмету закупівлі. Що це за приміщення, з яким обладнанням і яка ціна оренди? 2. У зв'язку з тим, що Виконавець повинен відшкодовувати Замовнику комунальні витрати (гаряче/холодне водопостачання, водовідведення, електрична енергія). Для прорахунку тендерної пропозиції просимо надати аналітику комунальних витрат по навчальним закладам, прописаним у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані питання вивчаються, при необхідності в накоротший термін будуть внесені зміни до тендерної документації
Уточнення ТД
Дата подання: 09 грудня 2019 14:45
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:43
В Додатку 3 п.23 Учасники на підтвердження своєї діяльності з надання якісних та безпечних послуг з організації шкільного харчування в складі тендерної пропозиції надають документи відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point), а саме: розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР (Учасники надають сканкопії оригіналу титульної сторінки на заклади загальної середньої освіти). На заклади загальної середньої освіти,які зазначені в Додатку 1 до проекту договору, Додаток4 ТД? Чи можливо надати розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР на один заклад, який буде вказаний в довідці про виконання аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканкопії оригіналу титульної сторінки на заклади загальної середньої освіти. . Дякуємо
Уточнення ТД
Дата подання: 18 грудня 2019 09:23
Дата відповіді: 21 грудня 2019 13:19
1. Просимо дати роз'яснення щодо пункту тендерної документації 1.5.Надати гарантійний лист про згоду Учасника-переможця взяти у строкове платне користування майно харчоблоку (приміщення площею, що не перевищує 200 квадратних метрів, у якому встановлено окреме індивідуально визначене майно – технологічне обладнання, окреме індивідуально визначене майно – технологічне обладнання місця загального користування, тощо) у Закладах освіти для надання Послуг предмету закупівлі. Що це за приміщення, з яким обладнанням і яка ціна оренди? 2. У зв'язку з тим, що Виконавець повинен відшкодовувати Замовнику комунальні витрати (гаряче/холодне водопостачання, водовідведення, електрична енергія). Для прорахунку тендерної пропозиції просимо надати аналітику комунальних витрат по навчальним закладам, прописаним у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо п. 1 Вашого питання будуть внесені відповідні зміни. Щодо другого питання, калькуляція вищевказаних витрат включає середні витрати кількості задіяного в роботі обладнання, його потужності та години роботи на одну особу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-000924-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 09 грудня 2019 15:54
Про умови тендерної документації
Шановний Замовник!
Згідно з тендерною документацією від учасників вимагається надати:
24. Для підтвердження дотримання оператором ринку загальних гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017 № 42).
25. Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017 № 41).
Замовником оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою. Компанія нерезидент бажає прийняти участь в закупівлі. Але, зазначені пункти лишають нашу компанію (та ї будь яку іншу компанію, яка має досвід виконання аналогічного договору не на території України) прийняти участь в закупівлю у зв’язку з тим, що територіальні органи Держпродспоживслужби не є контролюючими органами нерезидентів та ми не маємо підстав та можливості ініціювати проведення перевірок. З метою усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо виключити дані умови з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2019 13:24
Шановні Учасники! Вітчизняні й іноземні учасники публічних закупівель усіх форм власності й організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.При цьому якщо учасниками процедури закупівлі є іноземні особи, такі учасники можуть надавати замовнику документи й інформацію на підтвердження відповідності встановленим у тендерній документації вимогам з урахуванням законодавства країни реєстрації такого учасника. Відповідно до вимог Тендерної документації , у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, або копію/ії роз`яснення/нь державних органів . Крім того, Замовником було внесено зміни щодо вимог надання згаданих у вимозі актів та інших змін. Враховуючи, що дана закупівля стосується надання послуг з безпечного та якісного харчування дітей, дані послуги повинні відповідати впровадженню та застосуванню оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР. Ця система є міжнародною та обовязковою для всіх операторів ринку.
Розгорнути Згорнути
вимога / скарга задоволена
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000924-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 09 грудня 2019 16:07
Щодо умов тендерної документації.
Шановний Замовник.
Умови тендерної документації, якими Вами вимагається надання актів, які втратили чинність, а саме за формою, що затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017 № 42 та № 41 є дискримінаційними по відношенню до учасників, які не проходили перевірку територіальними органами Держпродспоживслужби у період дії цих актів. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до діючих нормативних актів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2019 13:09
Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги внесені відповідні зміни. Дякуємо
вимога / скарга задоволена
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000924-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 24 грудня 2019 10:34
Надати інформацію
З огляду на те, що технологічне обладнання є власністю замовника і крім діючого Виконавця ніхто не володіє його технічними характеристиками, потенційні претенденти не можуть розрахувати вартість комунальних послуг згідно ваше коментаря.
Наполягаємо на наданні аналітичної інформації по всім комунальним платежам.

Так само просимо надати інформацію та суми відшкодування амортизації за користування в обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 13:42
Калькуляція відшкодування комунальних витрат включає середні витрати кількості задіяного в роботі обладнання, його потужності та години роботи на одну особу
вимога / скарга задоволена
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000924-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 24 грудня 2019 10:38
надати інформацію
З огляду на те, що технологічне обладнання є власністю замовника і крім чинного Виконавця ніхто не володіє його технічними характеристиками, потенційні претенденти не можуть розрахувати вартість комунальних послуг згідно ваше коментаря.
Наполягаємо на наданні аналітичної інформації по всім комунальним платежам.

Так само просимо надати інформацію та суми відшкодування амортизації за користування в обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 13:38
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасники зазначають наявність свого технологічного обладнання, яке буде задіяне у виконанні договору надання послуг.
Таким чином Замовник не може передбачити кількість обладнання та його потужність, яке буде завезено Учасником, Слід зазначити, що Замовником вимагається лише гарантійний лист щодо відшкодування комунальних послуг та ремонт (амортизацію ) обладнання, в разі його використання Виконавцем.
Розгорнути Згорнути
вимога / скарга задоволена

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-04-000924-b.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 січня 2020 18:16
Допущення до аукціону учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Допущення до аукціону учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.01.2020 № 1072.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:28
Номер скарги: UA-2019-12-04-000924-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації, Код ЄДРПОУ:16483242
Дата подання: 16 січня 2020 23:22
Скарга на дії замовника
Замовником, в порушення вимог тендерної документації на закупівлю послуг та Закону України "Про публічні закупівлі", протиправно допущено до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Понтем.УА".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 09:30
рішення від 20.01.2020 № 1073 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:30
рішення від 03.02.2020 № 2034.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ № 2034-р/пк-пз від 03.02.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) щодо скасування рішення Замовника про допущення ТОВ "ПОНТЕМ. УА" до аукціону Замовником виконано.
Дата виконання рішення замовником: 07 лютого 2020 14:56
Номер скарги: UA-2019-12-04-000924-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 12 лютого 2020 21:51
Скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2020 15:03
рішення від 14.02.2020 № 2820 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 15:03
Рішення від 04.03.2020 № 4190.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:20

Документи подані скаржником

16 січня 2020 18:16
Скарга.pdf
16 січня 2020 18:16
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

16 січня 2020 23:21
Платіжне доручення.pdf
16 січня 2020 23:22
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 21:51
Скарга.pdf
12 лютого 2020 21:51
Скриншот.pdf
12 лютого 2020 21:51
Платіжне доручення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2020
UA-2019-12-04-000924-be294c9ee442f48148a17b9c4980dc3ef
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Рішення скасоване
Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 11:43
Трудові книги 1.pdf
04 січня 2020 11:43
Штатний розпис.pdf
04 січня 2020 11:43
Статут.pdf
04 січня 2020 11:43
Потужності.pdf
04 січня 2020 11:43
П. ХАСП.pdf
04 січня 2020 11:43
Технолог.pdf
04 січня 2020 11:43
Примірне меню.pdf
04 січня 2020 11:43
Набір продуктів.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія..pdf
04 січня 2020 11:43
Лист-гарантія 36.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист посуд.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія 1591.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія 70%.pdf
04 січня 2020 11:43
№446.pdf
04 січня 2020 11:43
Гар.лист потужнлсті..pdf
04 січня 2020 11:43
Договір про відходи.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка ст.17.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка технолог..pdf
04 січня 2020 11:43
Кал_кул_1-4.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №1.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №6.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №5.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №2.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка бракераж.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №3.pdf
04 січня 2020 11:43
№447.pdf
04 січня 2020 11:43
Відгук.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка корупція..pdf
04 січня 2020 11:43
Акт на приміщення.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 3.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 2.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 4.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 5.pdf

Документи

Публічні документи

06 січня 2020 16:29
Електронний підпис
06 січня 2020 16:27
ЦПУ та трудові (1).pdf
06 січня 2020 16:27
Аналогічний договір.pdf
04 січня 2020 20:50
Електронний підпис
04 січня 2020 20:46
Штатний розклад.pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (9).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (8).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (7).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (6).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (5).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (4).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (3).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (2).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ та трудові (1).pdf
04 січня 2020 20:46
Статут.pdf
04 січня 2020 20:46
Проект договору.pdf
04 січня 2020 20:46
Меню_мульт_Солом.pdf
04 січня 2020 20:46
Лист-повідомлення.pdf
04 січня 2020 20:46
Листи.pdf
04 січня 2020 20:46
Договір-відходи.pdf
04 січня 2020 20:46
Довідка-працівники.pdf
04 січня 2020 20:46
Буфетна прод..pdf
04 січня 2020 20:46
Аналогічні договори.pdf
04 січня 2020 20:46
Акт-447.pdf
04 січня 2020 20:46
Акт 446-НАССР.pdf

Документи

Публічні документи

19 березня 2020 12:36
МВС.pdf
19 березня 2020 11:49
МВС.jpg
06 січня 2020 17:59
Електронний підпис
06 січня 2020 17:59
Електронний підпис
06 січня 2020 17:33
1 Довідка-згода.pdf
06 січня 2020 17:32
Калькуляція.pdf
06 січня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
06 січня 2020 17:32
Титулок НАССР.pdf
06 січня 2020 17:32
Титулка НАССР(1).pdf
06 січня 2020 17:32
Акт № 447.pdf
06 січня 2020 17:32
Акт №446.pdf
06 січня 2020 17:32
Лист гарантія 70%.pdf
06 січня 2020 17:32
Примірне меню.pdf
06 січня 2020 17:32
Витяг потужності.pdf
06 січня 2020 17:32
Лист згода.pdf
06 січня 2020 17:31
Лист-гарантія.pdf
06 січня 2020 17:31
Листи відгуки.pdf
06 січня 2020 17:31
Акти виконаних робіт.pdf
06 січня 2020 17:31
Практиканти.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові угоди.pdf
06 січня 2020 17:31
Юрченко ДГ.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки УПК.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (3).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (2).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (1).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки.pdf
06 січня 2020 17:31
Стаття 17.pdf
06 січня 2020 17:31
Довідка МВД.pdf
06 січня 2020 17:31
Паспорт Тополова.pdf
06 січня 2020 17:31
Наказ на посаду.pdf
06 січня 2020 17:31
Статут.pdf
06 січня 2020 17:31
Наявність офісу.pdf
06 січня 2020 17:31
3 Лист-гарантія.pdf
06 січня 2020 17:31
2 Лист-згода.pdf

Документи

Публічні документи

06 січня 2020 16:29
Електронний підпис
06 січня 2020 16:27
ЦПУ та трудові (1).pdf
06 січня 2020 16:27
Аналогічний договір.pdf
04 січня 2020 20:50
Електронний підпис
04 січня 2020 20:46
Штатний розклад.pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (9).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (8).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (7).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (6).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (5).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (4).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (3).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ_трудові (2).pdf
04 січня 2020 20:46
ЦПУ та трудові (1).pdf
04 січня 2020 20:46
Статут.pdf
04 січня 2020 20:46
Проект договору.pdf
04 січня 2020 20:46
Меню_мульт_Солом.pdf
04 січня 2020 20:46
Лист-повідомлення.pdf
04 січня 2020 20:46
Листи.pdf
04 січня 2020 20:46
Договір-відходи.pdf
04 січня 2020 20:46
Довідка-працівники.pdf
04 січня 2020 20:46
Буфетна прод..pdf
04 січня 2020 20:46
Аналогічні договори.pdf
04 січня 2020 20:46
Акт-447.pdf
04 січня 2020 20:46
Акт 446-НАССР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації 15 990 689,01
UAH
15 990 689,01
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" 19 643 179,23
UAH
19 643 179,23
UAH
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 12:36
МВС.pdf
19 березня 2020 11:49
МВС.jpg
06 січня 2020 17:59
Електронний підпис
06 січня 2020 17:59
Електронний підпис
06 січня 2020 17:33
1 Довідка-згода.pdf
06 січня 2020 17:32
Калькуляція.pdf
06 січня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
06 січня 2020 17:32
Титулок НАССР.pdf
06 січня 2020 17:32
Титулка НАССР(1).pdf
06 січня 2020 17:32
Акт № 447.pdf
06 січня 2020 17:32
Акт №446.pdf
06 січня 2020 17:32
Лист гарантія 70%.pdf
06 січня 2020 17:32
Примірне меню.pdf
06 січня 2020 17:32
Витяг потужності.pdf
06 січня 2020 17:32
Лист згода.pdf
06 січня 2020 17:31
Лист-гарантія.pdf
06 січня 2020 17:31
Листи відгуки.pdf
06 січня 2020 17:31
Акти виконаних робіт.pdf
06 січня 2020 17:31
Практиканти.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові угоди.pdf
06 січня 2020 17:31
Юрченко ДГ.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки УПК.pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (3).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (2).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки (1).pdf
06 січня 2020 17:31
Трудові книжки.pdf
06 січня 2020 17:31
Стаття 17.pdf
06 січня 2020 17:31
Довідка МВД.pdf
06 січня 2020 17:31
Паспорт Тополова.pdf
06 січня 2020 17:31
Наказ на посаду.pdf
06 січня 2020 17:31
Статут.pdf
06 січня 2020 17:31
Наявність офісу.pdf
06 січня 2020 17:31
3 Лист-гарантія.pdf
06 січня 2020 17:31
2 Лист-згода.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 11:43
Трудові книги 1.pdf
04 січня 2020 11:43
Штатний розпис.pdf
04 січня 2020 11:43
Статут.pdf
04 січня 2020 11:43
Потужності.pdf
04 січня 2020 11:43
П. ХАСП.pdf
04 січня 2020 11:43
Технолог.pdf
04 січня 2020 11:43
Примірне меню.pdf
04 січня 2020 11:43
Набір продуктів.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія..pdf
04 січня 2020 11:43
Лист-гарантія 36.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист посуд.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія 1591.pdf
04 січня 2020 11:43
Лист гарантія 70%.pdf
04 січня 2020 11:43
№446.pdf
04 січня 2020 11:43
Гар.лист потужнлсті..pdf
04 січня 2020 11:43
Договір про відходи.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка ст.17.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка технолог..pdf
04 січня 2020 11:43
Кал_кул_1-4.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №1.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №6.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №5.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №2.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка бракераж.pdf
04 січня 2020 11:43
Додаток №3.pdf
04 січня 2020 11:43
№447.pdf
04 січня 2020 11:43
Відгук.pdf
04 січня 2020 11:43
Довідка корупція..pdf
04 січня 2020 11:43
Акт на приміщення.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 3.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 2.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 4.pdf
04 січня 2020 11:43
Трудові книги 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації
#16483242
Переможець 15 990 689,01
UAH
19 березня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації
#16483242
15 990 689,01
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 11:47
ДУ 8 -121.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:27
ДУ 7 -121.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:22
школяр прод.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:18
5 121.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:36
121 -4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 14:06
харч 3.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 16:30
прот 71.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 12:56
SCAN_20200414_123819846.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 11:43
1 121.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:56
121 договір.pdf укладений
08 квітня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо помилково зазначеної суми договору з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження термінів надання послуг
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 6 /1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору становить 10 484 812.15 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Вартість договору становить 12 581 774.58 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML