Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») – 33140000-3 – Медичні матеріали (Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий; Сечоприймач для уропрезерватива; Калоприймач №1758; Калоприймач №1776; Сечоприймач 2000мл з отвором для зливу; уропрезерватив 32 мм)
Очікувана вартість
158 435,00 UAH
UA-2019-12-04-000862-a ed3d169b38e74c0a9acddd3306bfe65d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Надія

380675807308 cpmsd2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Контактна особа: Бачинська Надія
380675807308
cpmsd2903@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:22
Очікувана вартість: 158 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 584,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


на потребу 2020 року
кошти місцевого бюджету
UA-P-2019-12-04-003418-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1950 штуки
Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий №17500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 штуки
Сечоприймач для уропрезерватива №05167
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 штуки
Калоприймач №1758
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 штуки
Калоприймач №1776
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
360 штуки
Сечоприймач 2000мл з отвором для зливу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 штуки
Уропрезерватив (32 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки Товару (на протязі 5 банківських днів при наявності бюджетного фінансування) до місця призначення і надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту прийому-передачі товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:44
ТД 3314 калоприймачі2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРОСС ТРЕЙДИНГ" 145 746,00
UAH з ПДВ
145 746,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" 158 400,66
UAH з ПДВ
158 400,66
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД" 158 430,00
UAH з ПДВ
158 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 22:32
Електронний підпис
19 грудня 2019 22:31
Електронний підпис
19 грудня 2019 22:11
Цінова Пропозиція.pdf
19 грудня 2019 22:10
Акт прийому-передачі.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_008.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_009.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_0011.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_0004.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_005.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_006.pdf
19 грудня 2019 22:09
IMG_007.pdf
19 грудня 2019 22:08
IMG_0001.pdf
19 грудня 2019 22:08
IMG_0002.pdf
19 грудня 2019 22:07
IMG_0003.pdf
19 грудня 2019 22:06
Акт прийому-передачі.pdf
19 грудня 2019 22:04
kaloprijmachi-plasti-med-54-p_red-2.pdf
19 грудня 2019 22:04
sechoprijmach-channelmed-15-c_red-2.pdf
19 грудня 2019 22:03
Протокол зборів 2014.pdf
19 грудня 2019 21:58
Опис 2019.pdf
19 грудня 2019 21:58
Рішення зміни назви 2019.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:02
Корупц Латий.pdf
27 грудня 2019 12:02
Корупц ИВ-.pdf
27 грудня 2019 12:02
Довідка МВС.pdf
27 грудня 2019 12:02
Довідка ДФС.pdf
23 грудня 2019 14:11
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:37
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:37
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:25
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2019 12:25
Статут.pdf
19 грудня 2019 12:25
ст.17.pdf
19 грудня 2019 12:25
Сертиф Coloplast.PDF
19 грудня 2019 12:25
Сертиф Coloplast 1.pdf
19 грудня 2019 12:25
Сертиф уро.PDF
19 грудня 2019 12:25
Сертиф моче.PDF
19 грудня 2019 12:25
Рішення.pdf
19 грудня 2019 12:25
Рішення 2.pdf
19 грудня 2019 12:25
Рішення 1.pdf
19 грудня 2019 12:25
ПEНІЛЬНИЙ +МОЧЕColoplast.PDF
19 грудня 2019 12:25
Протокол сборів.pdf
19 грудня 2019 12:24
Інструкія Ultra Flex1.PDF
19 грудня 2019 12:24
Заява дані.pdf
19 грудня 2019 12:24
Захист довкілля.pdf
19 грудня 2019 12:24
Договор аналог Відгук .PDF
19 грудня 2019 12:24
Договір аналог + спец.PDF
19 грудня 2019 12:24
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 грудня 2019 12:24
Декларація калоприйм.PDF
19 грудня 2019 12:24
Гарант листи.pdf
19 грудня 2019 12:24
Гарант лист інструкц.pdf
19 грудня 2019 12:24
Витяг розширений.PDF
19 грудня 2019 12:24
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 18:51
СТ 16.rar
19 грудня 2019 18:51
Мед-тех вимоги.pdf
19 грудня 2019 18:51
Довідки по Ст 17.pdf
19 грудня 2019 18:51
Довідка Ст 17 в таблице.pdf
19 грудня 2019 18:51
Довідка мат-тех база.pdf
19 грудня 2019 18:51
Аналогічні договори-03.rar
19 грудня 2019 18:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 грудня 2019 18:51
Уставні Дуомед.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРОСС ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ"

ПП "ДУОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРОСС ТРЕЙДИНГ"
#39439210
Відхилено 145 746,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 09:08
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ"
#37129488
Переможець 158 400,66
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ"
#37129488
158 400,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:50
ІнВерсія0001.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:41
ІнВерсія.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 10:42
ду8.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 10:03
ду 7.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 09:46
ду 6 ІнВерсія.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:11
ду 5.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 12:06
ІнВерсія ду4.PDF зміни до договору
08 липня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 15:51
ІнВерсія ду3.PDF зміни до договору
15 червня 2020 15:24
ду 2 ІнВерсія.PDF зміни до договору
11 червня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 11:34
ду1 Ін-Версія.PDF зміни до договору
16 січня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 12:15
ІнВерсія калоприймачі.PDF укладений
13 січня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання, виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість»
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 155 140,56
UAH (в тому числі ПДВ 9 653,13 UAH)