Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
37 869,00 UAH
UA-2019-12-04-000812-c 3d91be0cb99d4892949fb7c217891fab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 37 869,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 пункт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:07
Дата відповіді: 05 грудня 2019 15:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО" 36 618,00
UAH з ПДВ
36 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 13:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:48
ЛИСТ-ПІДТВЕРЖЕННЯ.pdf
06 грудня 2019 13:48
Статут 1.pdf
06 грудня 2019 13:48
Лист право підпису.pdf
06 грудня 2019 13:48
НАКАЗ.pdf
06 грудня 2019 13:48
Статут 2.pdf
06 грудня 2019 13:48
Довідка з банку.pdf
06 грудня 2019 13:48
ВИПИСКА З ДЕРЖ.РЕЄСТРУ.pdf
06 грудня 2019 13:48
ПДВ.pdf
06 грудня 2019 13:48
Лист про якість товару.pdf
06 грудня 2019 13:48
Лист контакти.pdf
06 грудня 2019 13:48
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
Переможець 36 618,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
36 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
АСВ-Успіх і ко - канцтовари.pdf укладений
12 грудня 2019 11:27