Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
37 869,00 UAH
UA-2019-12-04-000812-c ● 3d91be0cb99d4892949fb7c217891fab
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359813 |
Вебсайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
Контактна особа: |
Чайка Михайло Вікторович +380445948200 dniprouzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 37 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 пункт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:02 |
Додаток №3 - Шаблон ДОГОВОРУ на допорогові закупвлі 2019 рік.rtf |
04 грудня 2019 15:02 |
Додаток -Канцелярські товари_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:07
Дата відповіді: 05 грудня 2019 15:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО" #39270655 |
Переможець |
36 618,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
АСВ-Успіх і ко - канцтовари.pdf | укладений |
12 грудня 2019 11:27
|