Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек свіжоморожений)
Очікувана вартість
342 650,00 UAH
UA-2019-12-04-000741-a ● e7e2f282f3b74541949b4b1404e5bdfc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великомостівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | https://vmrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6 |
Контактна особа: |
Гупало Галина Ярославівна +380937004872 mostyrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 342 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 713,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4450 кг
Код ДК 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек свіжоморожений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, вул. Шевченка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування - Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 17:03 |
перелік змін.docx | |
11 грудня 2019 17:03 |
Додаток 4 (перелік документів) риба.docx | |
11 грудня 2019 17:03 |
ТД (риба) зі змінами.docx | |
04 грудня 2019 15:26 |
Додаток 3 (договір).docx | |
04 грудня 2019 15:26 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx | |
04 грудня 2019 15:25 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).doc |
11 грудня 2019 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 грудня 2019 17:03 |
перелік змін.docx
|
|||
11 грудня 2019 17:03 |
Додаток 4 (перелік документів) риба.docx
|
|||
11 грудня 2019 17:03 |
ТД (риба) зі змінами.docx
|
|||
04 грудня 2019 15:26 |
Додаток 3 (договір).docx
|
|||
04 грудня 2019 15:26 |
Додаток 2 (технічна специфікація).docx
|
|||
04 грудня 2019 15:25 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:42
Шановний Замовнику.Звертаємо вашу увагу на те,що вами допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та визначено у тендерній документації дискримінаційні вимоги,що не відповідають вимогам законодавства України. У додатку 4присутня вимога 3) 2) Інформація щодо проведення дезінфекції/дератизації приміщення (цех, бійня, виробничі, складські приміщення): договір зі спецпідприємством на проведення дезинфекції, дератизації приміщення (цех, бійня, виробничі приміщення,складські) та акт/довідку про дезинфекцію, дератизацію приміщення (цех, бійня, виробничі/складські приміщення) (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія). 5)Договір на виконання робіт з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію.Замовник свідомо обмежує коло учасників вимогою про обробку конкретно - цех, бійня, виробничі/складські приміщення та вимогою надання договору на виконання робіт з переробки давальницької сировини(забою) у готову продукцію,які може мати тільки виробник продукції.Просимо внести зміни в тендерну документацію та вилучити незаконні вимоги,які обмежують участь потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Встановлюючи вимоги тендерної документації, замовник мав на меті переконатися, що потенційний постачальник дотримується у своїй діяльності вимог щодо безпечності харчових продуктів. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлює гігієнічні вимоги, яких повинен дотримуватися оператор ринку. У зв’язку з частими випадками отруєнь людей, Замовник вимагає від учасників вчинення додаткових заходів для унеможливлення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб. Оскільки замовник закуповує продукцію для шкіл та садочків, то 14-денний термін (тобто періодичність – 2 рази на місяць) для проведення заходів з дезінфекції/дератизації є цілком адекватним, щоб переконатися у тому, що постачальник у своїй діяльності дотримується всіх заходів для підтримки гігієни. Також нагадуємо, що встановлення вимог у тендерній документації – є виключною прерогативою замовника. Усі положення ТД прописані таким чином, щоб Замовник в майбутньому міг підписати договір з надійним і відповідальним постачальником, продукція якого є якісною і безпечною.
Встановлюючи вимоги тендерної документації, замовник мав на меті переконатися, що потенційний постачальник дотримується у своїй діяльності вимог щодо безпечності харчових продуктів. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлює гігієнічні вимоги, яких повинен дотримуватися оператор ринку. У зв’язку з частими випадками отруєнь людей, Замовник вимагає від учасників вчинення додаткових заходів для унеможливлення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб. Оскільки замовник закуповує продукцію для шкіл та садочків, то 14-денний термін (тобто періодичність – 2 рази на місяць) для проведення заходів з дезінфекції/дератизації є цілком адекватним, щоб переконатися у тому, що постачальник у своїй діяльності дотримується всіх заходів для підтримки гігієни. Також нагадуємо, що встановлення вимог у тендерній документації – є виключною прерогативою замовника. Усі положення ТД прописані таким чином, щоб Замовник в майбутньому міг підписати договір з надійним і відповідальним постачальником, продукція якого є якісною і безпечною.
Обладнання
Дата подання: 09 грудня 2019 16:45
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:59
Доброго дня. Просимо пояснити п,3 д.4 документації:Яке має бути холодильне обладнаня?.Мінусові камери чи холодильна вітринв? Що має надати учасник до цього пункту?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Найближчим часом замовник внесе зміни до ТД в цій частині з метою усунення нечіткого формулювання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000741-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 24 грудня 2019 19:04
Учасник не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний замовнику:
1. Згідно тендерної документації - У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис. Отже , на документах повинен бути підпис та надпис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна». В учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович в документах відсутній напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» а саме:
- В файлі “Довідка аналогічні договора.pdf” – на договорі 12 від 10 лютого 2017 року.
Також просимо звернути увагу , що на листах відгуках про виконання договору машинним способом дописані вхідні номери та дати видачі таких листів. Аби запобігти фальсифікації , чи підробці даних листів просимо вас на підставі ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до даних замовників.
2.Згідно тендерної документації учасник повинен подати – “Інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія)”.
Учасник надав вказані документи , однак в предметі договору про дезінфекцію/дератизацію від 02 січня 2019 року № 8 вказано що згідно даного договору проводиться санітарна обробка для авто IVECO DAILY ВС 21-30 НЕ, про те у довідці учасника що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна також включати наступну інформацію (Наявність спеціалізованого транспорту для перевезення Товару із зазначенням правової підстави користування відповідним транспортом (учасник надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження правової підстави користування автомобілем) та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу надано на авто IVECO DAILY ВС 41-65 НС.
Оскільки в договір від 02 січня 2019 року про санітарну обробку вказано автомобіль IVECO DAILY ВС 21-30 НЕ, а в довідці щодо наявності спеціалізованого транспорту для перевезення товару та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (IVECO DAILY ВС 41-65 НС дата реєстрації 07.05.19 року) , а також у акті про виконання робіт вказаний автомобіль з іншими реєстраційними документи - учасником не дотримано вимог тендерної документації.
3.Відповідно до тендерної документації , учасник для підтвердження наявності в автомобіля холодильного обладнання (холодильної установки) повинен надати технічний паспорт та експертний висновок. Учасником не дотримано даної вимоги оскільки не було надано технічного паспорта на холодильне обладнання Carrier Xarios 350.
4.Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати Договір на виконання робіт з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію., учасником не було надано даного договору.
5.Також учасник згідно тендерної документації повинен надати “Гарантійний лист від виробника (не постачальника) Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі”. Аналізуючи тендерну документацію учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович, а саме протокол випробування № 945/1 від 20 вересня 2019 року, та сертифікат якості 6/09/2019 виробником даного товару є OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288. Учасник не надав лист від даного виробника, чим і не виконав вимогу тендерної документації.
Просимо відхилити тендерну пропозицію учасника як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації та не порушувати в подальшому принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно тендерної документації - У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис. Отже , на документах повинен бути підпис та надпис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна». В учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович в документах відсутній напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» а саме:
- В файлі “Довідка аналогічні договора.pdf” – на договорі 12 від 10 лютого 2017 року.
Також просимо звернути увагу , що на листах відгуках про виконання договору машинним способом дописані вхідні номери та дати видачі таких листів. Аби запобігти фальсифікації , чи підробці даних листів просимо вас на підставі ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до даних замовників.
2.Згідно тендерної документації учасник повинен подати – “Інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія)”.
Учасник надав вказані документи , однак в предметі договору про дезінфекцію/дератизацію від 02 січня 2019 року № 8 вказано що згідно даного договору проводиться санітарна обробка для авто IVECO DAILY ВС 21-30 НЕ, про те у довідці учасника що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна також включати наступну інформацію (Наявність спеціалізованого транспорту для перевезення Товару із зазначенням правової підстави користування відповідним транспортом (учасник надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження правової підстави користування автомобілем) та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу надано на авто IVECO DAILY ВС 41-65 НС.
Оскільки в договір від 02 січня 2019 року про санітарну обробку вказано автомобіль IVECO DAILY ВС 21-30 НЕ, а в довідці щодо наявності спеціалізованого транспорту для перевезення товару та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (IVECO DAILY ВС 41-65 НС дата реєстрації 07.05.19 року) , а також у акті про виконання робіт вказаний автомобіль з іншими реєстраційними документи - учасником не дотримано вимог тендерної документації.
3.Відповідно до тендерної документації , учасник для підтвердження наявності в автомобіля холодильного обладнання (холодильної установки) повинен надати технічний паспорт та експертний висновок. Учасником не дотримано даної вимоги оскільки не було надано технічного паспорта на холодильне обладнання Carrier Xarios 350.
4.Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати Договір на виконання робіт з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію., учасником не було надано даного договору.
5.Також учасник згідно тендерної документації повинен надати “Гарантійний лист від виробника (не постачальника) Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі”. Аналізуючи тендерну документацію учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович, а саме протокол випробування № 945/1 від 20 вересня 2019 року, та сертифікат якості 6/09/2019 виробником даного товару є OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288. Учасник не надав лист від даного виробника, чим і не виконав вимогу тендерної документації.
Просимо відхилити тендерну пропозицію учасника як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації та не порушувати в подальшому принципів здійснення публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 15:58
Шановний учасник!
1. Замовник відповідно до додатку 4 вимагав надання одного аналогічного договору. У складі пропозиції учасника переможця міститься ОРИГІНАЛ аналогічного договору купівлі продажу №1/01Р від 19 січня 2019 року. Таким чином, учасником дотримано вимог тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 4 ТД, Замовник вимагав підтвердження Наявності холодильного обладнання. На підтвердження наявності в автомобіля холодильного обладнання (холодильної установки), надається технічний паспорт та експертний висновок. Таким чином, вимагався тех.паспорт на автомобіль та експертний висновок. Учасником-переможцем було надано зазначені документи.
3. У складі пропозиції ФОП Поронюк Б.Ю. наявний договір на виконання робіт з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію. Зокрема – Договір купівлі-продажу товарів №37/2019 із ТОВ «Крамар ЛТД».
4. Крім цього, учасник у складі пропозиції надав угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія)”.
5. Згідно із вимогами тендерної документації, учасник повинен був подати «Гарантійний лист від виробника Товару про поставку». Проте, виробник не постачає учаснику товар. Таким постачальником є ТОВ «Крамар ЛТД», про що у складі пропозиції надано відповідний договір.
1. Замовник відповідно до додатку 4 вимагав надання одного аналогічного договору. У складі пропозиції учасника переможця міститься ОРИГІНАЛ аналогічного договору купівлі продажу №1/01Р від 19 січня 2019 року. Таким чином, учасником дотримано вимог тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 4 ТД, Замовник вимагав підтвердження Наявності холодильного обладнання. На підтвердження наявності в автомобіля холодильного обладнання (холодильної установки), надається технічний паспорт та експертний висновок. Таким чином, вимагався тех.паспорт на автомобіль та експертний висновок. Учасником-переможцем було надано зазначені документи.
3. У складі пропозиції ФОП Поронюк Б.Ю. наявний договір на виконання робіт з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію. Зокрема – Договір купівлі-продажу товарів №37/2019 із ТОВ «Крамар ЛТД».
4. Крім цього, учасник у складі пропозиції надав угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія)”.
5. Згідно із вимогами тендерної документації, учасник повинен був подати «Гарантійний лист від виробника Товару про поставку». Проте, виробник не постачає учаснику товар. Таким постачальником є ТОВ «Крамар ЛТД», про що у складі пропозиції надано відповідний договір.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000741-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 29 грудня 2019 00:59
Кваліфікація учасника не відповідно до законодавства України в сфері закупівель
Шановний Замовнику , надайте будь ласка відповідь на наступну вимогу:
1. Такого поняття як технічний паспорт на автомобіль не існує в законодавстві , проте є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Хочемо звернути вашу увагу ,що існують технічні паспорти на холодильне обладнання. Так як у ваші тендерній документації зазначено технічний паспорт (не свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ) і вимога стосується холодильного обладнання то учасник не виконав даної вимоги , тому що не надав технічного паспорта на холодильне обладнання.
2. В угоді із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та здійснення санітарних заходів вказано інший автомобіль(в попередній вимозі описано даний випадок) ніж той який запропонований учасником закупівлі для здійснення поставки товару (відповідно до довідки учасника “Довідка мат-тех база.pdf”). Поясніть будь ласка, як згідно цивільного кодексу (ст 628,629) та господарського кодексу (ст.180) може виконуватися договір щодо здійснення санітарних заходів до автомобіля , який не вказаний договорі. (Додаткової угоди до договору , щодо внесення іншого транспортного засобу відносно якого здійснені санітарні заходи учасник не надав ).Аналогічна ситуація по нашому відхилені, відносно не подачі додаткової угоди на продовження терміну дії оренди.
3. Замовнику чи розумієте ви різниці між договором купівлі і договором виконання робіт(підряд) з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію, думаю що ні , так як з вашої відповіді на нашу попередню вимогу ви явно захищаєте тендерну пропозицію учасника закупівлі , а не здійснюєте розгляд тендерної документації відповідно до законодавства.
Отже , відповідно до п.п. 14.1.134 Податкового кодексу України операції з давальницькою сировиною — це операції з переробки (обробки, збагачення чи використання) давальницької сировини (незалежно від кількості замовників і виконавців, а також етапів (операцій)) з метою одержання готової продукції за відповідну плату. Давальницькою сировиною вважають сировину, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, що є власністю одного суб'єкта господарювання (замовника) і передаються іншому суб'єкту господарювання (виробнику) для виробництва готової продукції, з подальшим переданням або поверненням такої продукції або її частини їх власникові або за його дорученням іншій особі
Так як ФОП Поронюк не є виробником даної продукції, то як він може виготовляти (переробляти давальницьку сировину) вготову продукцію!!! – це по перше, по друге- припустим (це для того бо напевно самі не розуміє що ви вимагаєте в тендерній документації!!!) він виробник даної продукції, як він може переробляти давальницьку сировину від ТОВ «Крамар ЛТД» (вашими словами це і є договір переробки давальницької сировини - договір купівлі-продажу товарів №37/2019 із ТОВ «Крамар ЛТД», хоча між договором поставки і договором переробки (підряд)є різниця, а ви її явно не бачите ) якщо ТОВ «Крамар ЛТД» згідно сертифікату якості закупляє вже готову продукцію (а не сировину(давальницьку сировину), чи на півфабрикат) в OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288. Навіть сам ТОВ «Крамар ЛТД» - не переробляє дану продукцію, бо закупля вже готову і перепродає ФОП Поронюку Богдану Юрійовичу
4. Щодо гарантійного листа від виробника Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі. У вашій документації чітку вказано “Гарантійний лист від виробника (не листгарнія від постачальника!!!!! – не суперечте свої ж тендерній документації) Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі”. Учасник повинен був надати лист від виробника товару (OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288) на імя постачальника ТОВ «Крамар ЛТД» де виробник продукції гарантує поставку /відвантаження готової продукції постачальнику ТОВ «Крамар ЛТД». Даний гарантій лист відсутній (враховуючи абсурдність даної вимоги тендерної документації, та не тільки її , бо даний лист від виробника із США ніхто не отримає). Учасник не підтвердив належним чином гарантію поставки товару. (Це аналогічно тому що ви відхилили нас бо не було додаткової угоди між ТОВ Гірна і Пат Торгсервіс на продовження договору оренди)
5. Також надайте будь ласка відповідь , відносно листів відгуків про виконання договору щодо допису машинним способом вхідних номерів та дати видачі таких листів (чи ви напевно не побачили даного порушення). Аби запобігти фальсифікації , чи підробці даних листів просимо вас на підставі ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до даних замовників (сумніваємся що дані замовники підтвердять номери та дати вхідних листів відгуків).
Просимо Вас:
1. Надати відповідь, щодо кожного питання в даній вимозі в повному обсязі , а не так як ви формально відписали в нашій попередній вимозі.
2. Відхилити пропозицію ФОП Поронюка Богдана Юрійовича
3. Не порушувати принципів здійнення публічних закупівель відповідн до ЗУ “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
1. Такого поняття як технічний паспорт на автомобіль не існує в законодавстві , проте є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Хочемо звернути вашу увагу ,що існують технічні паспорти на холодильне обладнання. Так як у ваші тендерній документації зазначено технічний паспорт (не свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ) і вимога стосується холодильного обладнання то учасник не виконав даної вимоги , тому що не надав технічного паспорта на холодильне обладнання.
2. В угоді із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та здійснення санітарних заходів вказано інший автомобіль(в попередній вимозі описано даний випадок) ніж той який запропонований учасником закупівлі для здійснення поставки товару (відповідно до довідки учасника “Довідка мат-тех база.pdf”). Поясніть будь ласка, як згідно цивільного кодексу (ст 628,629) та господарського кодексу (ст.180) може виконуватися договір щодо здійснення санітарних заходів до автомобіля , який не вказаний договорі. (Додаткової угоди до договору , щодо внесення іншого транспортного засобу відносно якого здійснені санітарні заходи учасник не надав ).Аналогічна ситуація по нашому відхилені, відносно не подачі додаткової угоди на продовження терміну дії оренди.
3. Замовнику чи розумієте ви різниці між договором купівлі і договором виконання робіт(підряд) з переробки давальницької сировини (забою) у готову продукцію, думаю що ні , так як з вашої відповіді на нашу попередню вимогу ви явно захищаєте тендерну пропозицію учасника закупівлі , а не здійснюєте розгляд тендерної документації відповідно до законодавства.
Отже , відповідно до п.п. 14.1.134 Податкового кодексу України операції з давальницькою сировиною — це операції з переробки (обробки, збагачення чи використання) давальницької сировини (незалежно від кількості замовників і виконавців, а також етапів (операцій)) з метою одержання готової продукції за відповідну плату. Давальницькою сировиною вважають сировину, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, що є власністю одного суб'єкта господарювання (замовника) і передаються іншому суб'єкту господарювання (виробнику) для виробництва готової продукції, з подальшим переданням або поверненням такої продукції або її частини їх власникові або за його дорученням іншій особі
Так як ФОП Поронюк не є виробником даної продукції, то як він може виготовляти (переробляти давальницьку сировину) вготову продукцію!!! – це по перше, по друге- припустим (це для того бо напевно самі не розуміє що ви вимагаєте в тендерній документації!!!) він виробник даної продукції, як він може переробляти давальницьку сировину від ТОВ «Крамар ЛТД» (вашими словами це і є договір переробки давальницької сировини - договір купівлі-продажу товарів №37/2019 із ТОВ «Крамар ЛТД», хоча між договором поставки і договором переробки (підряд)є різниця, а ви її явно не бачите ) якщо ТОВ «Крамар ЛТД» згідно сертифікату якості закупляє вже готову продукцію (а не сировину(давальницьку сировину), чи на півфабрикат) в OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288. Навіть сам ТОВ «Крамар ЛТД» - не переробляє дану продукцію, бо закупля вже готову і перепродає ФОП Поронюку Богдану Юрійовичу
4. Щодо гарантійного листа від виробника Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі. У вашій документації чітку вказано “Гарантійний лист від виробника (не листгарнія від постачальника!!!!! – не суперечте свої ж тендерній документації) Товару про поставку відповідного об’єму предмета закупівлі”. Учасник повинен був надати лист від виробника товару (OCEAN GOI-D SEAFOODS, Inc., CIIIA/USA. 1804 North Nyhus Steet, Westport, WA 98595r CFN#3028288) на імя постачальника ТОВ «Крамар ЛТД» де виробник продукції гарантує поставку /відвантаження готової продукції постачальнику ТОВ «Крамар ЛТД». Даний гарантій лист відсутній (враховуючи абсурдність даної вимоги тендерної документації, та не тільки її , бо даний лист від виробника із США ніхто не отримає). Учасник не підтвердив належним чином гарантію поставки товару. (Це аналогічно тому що ви відхилили нас бо не було додаткової угоди між ТОВ Гірна і Пат Торгсервіс на продовження договору оренди)
5. Також надайте будь ласка відповідь , відносно листів відгуків про виконання договору щодо допису машинним способом вхідних номерів та дати видачі таких листів (чи ви напевно не побачили даного порушення). Аби запобігти фальсифікації , чи підробці даних листів просимо вас на підставі ч.7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до даних замовників (сумніваємся що дані замовники підтвердять номери та дати вхідних листів відгуків).
Просимо Вас:
1. Надати відповідь, щодо кожного питання в даній вимозі в повному обсязі , а не так як ви формально відписали в нашій попередній вимозі.
2. Відхилити пропозицію ФОП Поронюка Богдана Юрійовича
3. Не порушувати принципів здійнення публічних закупівель відповідн до ЗУ “Про публічні закупівлі”
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2020 21:47
Відповідно до абз.2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
24.12. 2019 року Ви вже зверталися до нас через електронну систему закупівель.
28.12.2019 нами, Замовником, було надано відповідь на Ваше звернення.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає повторного звернення до замовника через електронну систему з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією скаржника. Така можливість надана у зв’язку з технічною особливістю роботи системи.
Водночас повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму самостійного скасування Замовником свого рішення. Замовник може скасувати своє рішення лише відповідно до ч.9 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
24.12. 2019 року Ви вже зверталися до нас через електронну систему закупівель.
28.12.2019 нами, Замовником, було надано відповідь на Ваше звернення.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає повторного звернення до замовника через електронну систему з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією скаржника. Така можливість надана у зв’язку з технічною особливістю роботи системи.
Водночас повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму самостійного скасування Замовником свого рішення. Замовник може скасувати своє рішення лише відповідно до ч.9 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович |
307 050,00
UAH з ПДВ
|
307 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
333 750,00
UAH з ПДВ
|
333 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД М’ЯСО ІНВЕСТ" |
342 650,00
UAH з ПДВ
|
342 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Відхилено |
307 050,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 14:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович #2189819676 |
Переможець |
333 750,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:35
|
Додаткова угода риба.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 13:38
|
Додаткова угода хек.jpg | зміни до договору |
24 листопада 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 16:27
|
Договір | укладений |
10 січня 2020 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі клопотання ФОП Поронюк Б. Ю «Про підвищення ціни» вих. № 3 від 16.11.2020 року, довідки Головного управління статистики у Львівській області 13-07/328/10-20 від 14.02.2020 року, довідки Головного управління статистики у Львівській області 13-07/2980/10-20 від 13.11.2020 року та керуючись п. 11.2.2. розділу XI «Інші умови» основного договору та п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони узгодили збільшити ціну за одиницю товару на 2,75% без збільшення суми, визначеної в договорі, та викласти п. 1.2 Договору у наступній редакції: Найменування товару: Хек свіжоморожений – 77,06 грн. (Сімдесят сім грн. 06 коп.) з ПДВ за 1 кг. Кількість товару становить 4331,0407 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погоджуються зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 150 000,00 грн. (в тому числі ПДВ- 25 000,00) та відповідно викласти в новій редакції п.3.1. Договору: «3.1. Ціна Договору становить 183 750,00 (Сто вісімдесят три тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ (в тому числі ПДВ- 30 625,00 грн.)» |
Номер договору про закупівлю: | 519 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |