Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи при будівництві об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя».
Очікувана вартість
30 841 895,74 UAH
UA-2019-12-04-000721-c 44dafdef4dcb43628451a6665328fc50
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В квітні 2018 року було укладено договір генпідряду №27-7/18/113 від 16.04.2018р. з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» (м.Вишгород) на виконання робіт з будівництва об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя». Під час виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва даного об’єкту виникла велика кількість додаткових обсягів робіт, які непередбачені в проектній документації, а саме роботи по демонтажу підземних конструкцій старого причалу та фундаментів інших споруд (монолітних та збірних залізобетонних) при виконанні робіт по улаштуванню фундаментів основних та оперативних силосів, станції розвантаження вагонів, норійних вишок №1 та №2, роботи по демонтажу старих трубопроводів, розбирання злежалого шлаку та монолітних ділянок гідромолотом при улаштуванні інженерних мереж К1н, К2, В1. Також були змінені деякі проектні рішення Замовником, які були внесені у проектну документацію в порядку авторського нагляду за будівництвом. Обґрунтованість необхідності даних змін підтверджується Звітом з розробки рекомендацій на виконання додаткових та залишкових робіт по об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» розробленого Одеською державною академією будівництва та архітектури. Згідно даного звіту ДП «ММТП» рекомендовано наступне: «З метою зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням об’єкту будівництва, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт з будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту у встановлені договором строки, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «ММТП», в зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, забезпечити якість та безперервність їх виконання, що досягається при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем – генеральним підрядником, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором.» Для врахування цих змін була відкоригована проектна документація та організовано проходження повторної експертизи відкоригованої проектної документації стадії «Проект». ДП «ММТП» отримало позитивний експертний звіт №00-0753-19/ПБ від 15.11.2019р., щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (Коригування) виданий ДП «Укрдержбудекспертиза». Враховуючи вищенаведене та керуючись п.6 частини 2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» («у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору»), необхідно укласти новий договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» (м.Вишгород) на виконання додаткових робіт при будівництві об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» пов’язаний з головним (первинним) договором №27-7/18/113 від 16.04.2018р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Додаткові роботи при будівництві об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі 30% від вартості договірної ціни на додаткові роботи на підставі оригіналу рахунка. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2в і довідок форми № КБ-3 з урахуванням утримання авансу в розмірі 30% від вартості виконаних додаткових робіт, на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Замовник одноразово перераховує аванс у розмірі 30% від вартості договірної ціни на додаткові роботи на підставі оригіналу рахунка. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2в і довідок форми № КБ-3 з урахуванням утримання авансу в розмірі 30% від вартості виконаних додаткових робіт, на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

04 грудня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:34
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД»
#21650831
Переможець 30 841 895,74
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:46

Документи

04 грудня 2019 14:45
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:43
повідомлення
04 грудня 2019 14:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД»
#21650831
30 841 895,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 14:45
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:43
повідомлення
04 грудня 2019 14:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
02 червня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:33
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:40
Додатки 2 до додаткової угоди 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:37
Додатки 1 до додаткової угоди 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:59
договір укладений
24 грудня 2019 08:58
договір укладений
24 грудня 2019 08:58
договір укладений
24 грудня 2019 08:58
договір укладений
24 грудня 2019 08:58
договір укладений
24 грудня 2019 08:57
договір укладений
24 грудня 2019 08:57
договір укладений
24 грудня 2019 08:57
договір укладений
24 грудня 2019 08:57
договір укладений
24 грудня 2019 08:57
договір укладений
24 грудня 2019 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/19/563
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/19/563
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/19/563
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML