Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по проведенню передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (на 2020 рік)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000721-b d1f280bcc6454a6fac3a2921febcf640
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козачук Майя Павлівна

380444814721 kozachuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Козачук Майя Павлівна
380444814721
kozachuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:59
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги по проведенню передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (на 2020 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Виконавцю здійснюється щомісячно протягом 10 банківських з дати прийняття Замовником послуг згідно акту приймання- передачі за рахунок бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-000721-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДКЛАСІК", Код ЄДРПОУ:41688684
Дата подання: 16 грудня 2019 18:07
Вимога щодо неправомырності дискваліфікації
ТОВ "Медичний центр "МЕДКЛАСІК" згідно пункту 9 "Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі"
"- довідку в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації для надання Замовнику послуг по проведенню передрейсових та післярейсових медичних оглядів;"
було подано у довільній формі підтвердження наявності фахівців відповідної кваліфікації та подано у документації на закупівлі документ, що підтверджує право співробітника на проведення перед рейсових оглядів 001.jpq
Щодо субпідрядника, згідно закону "Про державні закупівлі" постачальник має повідомити про всіх субпідрядників, які можуть бути задіяні на виконання робіт.
Медична лабораторія "МедЛаб" не виконує перед рейсові огляди, а залучається на вимогу постачальника з метою проведення, в разі необхідності, додаткових аналізів водіїв на вміст алкоголю, наркотиків, психотропних речовин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 11:00
Документи про освіту медичних працівників в складі Вашої пропозиції відсутні. Крім того для ТОВ Замовник вимагав надати в складі тендерної пропозиції баланс на кінець попереднього кварталу або бухгалтерську довідку в довільній формі про розмір чистих активів на кінець попереднього кварталу. В разі, якщо вартість договору про закупівлю більше 50% чистих активів, учасник зобов`язаний надати в складі пропозиції протокол власників про погодження укладення керівником договору за результатами закупівлі. Вищезазначені документи в складі Вашої пропозиції також відсутні.

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 18:07
001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДКЛАСІК" 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху" 88 800,00
UAH з ПДВ
82 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Український медичний центр безпеки дорожньго руху та інформаційних технологій" 82 800,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:29
проект договору 3.pdf
09 грудня 2019 16:29
проект договору 2.pdf
09 грудня 2019 16:29
проект договору 1.pdf
09 грудня 2019 16:29
цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 16:29
статут МЕДКЛАСІК.pdf
09 грудня 2019 16:29
реквізити.pdf
09 грудня 2019 16:29
протокол.pdf
09 грудня 2019 16:29
наказ на директора.pdf
09 грудня 2019 16:29
ліцензія.pdf
09 грудня 2019 16:29
лиц. медична практика.pdf
09 грудня 2019 16:29
Дов надання послуг 4.pdf
09 грудня 2019 16:29
Дов надання послуг 3.pdf
09 грудня 2019 16:29
Дов надання послуг 2.pdf
09 грудня 2019 16:29
Дов надання послуг 1.pdf
09 грудня 2019 16:29
Витяг 01.07.2019.rtf
09 грудня 2019 16:29
взяття на облік.pdf
09 грудня 2019 16:29
банкрутство.pdf
09 грудня 2019 16:29
Антикорупція.pdf
09 грудня 2019 16:29
001.jpg

Публічні документи

12 грудня 2019 19:40
Електронний підпис
12 грудня 2019 19:37
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 19:37
Ліцензія.pdf
12 грудня 2019 19:36
Документи про освіту.pdf
12 грудня 2019 19:34
Статут.pdf
12 грудня 2019 19:33
Протокол зборів.pdf
12 грудня 2019 19:33
Витяг з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 19:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:56
9 Рішення МОЗ.pdf
11 грудня 2019 16:56
7 Протокол завірений.pdf
11 грудня 2019 16:56
6 Наказ завірений.pdf
11 грудня 2019 16:56
5 Статут завірений.pdf
11 грудня 2019 16:56
4 Витяг завірений.pdf
11 грудня 2019 16:56
2 Контакти.pdf
11 грудня 2019 16:56
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДКЛАСІК"

ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху"

ДП "Український медичний центр безпеки дорожньго руху та інформаційних технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ""МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДКЛАСІК"
#41688684
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:36
ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху"
#35691506
Переможець 82 560,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху"
#35691506
82 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 17:26
3003_001.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:51
ду медогляди строк.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 12:45
Допугода 1 Договір медогляди водіїв.pdf зміни до договору
09 січня 2020 12:44
Договір медогляди водіїв 2020.pdf укладений
02 січня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони додатковою угодою № 1 від 09 січня 2020 року дійшли згоди змінити банківські реквізити замовника. Оскільки функціонал електронного майданчика не дає можливості вказати іншу підставу внесення змін до договору окрім зазначених в частині 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовником будо зазначено підставу "покращення якості предмета закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договорудо 31.01.2021 року, строк достатній для проведення закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням строку дії договору на час достатній для проведення процедури закупівлі, Сторони дійшли згоди збільшити вартість Договору на 6880,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 2/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML