Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вивезення та складування твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 604 394,00 UAH
UA-2019-12-04-000671-c cb6d63ba05d7437eb318ced411825683
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:02
Очікувана вартість: 1 604 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 021,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16060 м.куб
вивезення та складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Підставою для оплати є акти наданих послуг, підписані повноважними представниками Замовника та Учасника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 10:49
Зміни до тендерної документації ТПВ.doc
13 грудня 2019 10:49
ТД вивезення ТПВ Суворовського р-ну зміни.doc
13 грудня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 10:49
Зміни до тендерної документації ТПВ.doc
13 грудня 2019 10:49
ТД вивезення ТПВ Суворовського р-ну зміни.doc
04 грудня 2019 14:16
ТД вивезення ТПВ Суворовського р-ну.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:16
Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів
Згідно підпункту 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)."
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року.
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:02
Ваше звернення щодо обмеження конкуренції та порушення вимог частини 3 статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянуте. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:20
Наявність контейнерів
Згідно підпункту 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – учасником подається "Довідка в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів." Відповідно пункту 5.3 розділу V. Надання послуг Додатоку 1 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ – «Визначення мінімальної кількості контейнерів, необхідних для збору ТПВ, здійснюється за наступною формулою: K= (H x N) / (D х V) де: К – кількість контейнерів; Н – кількість учнів в закладах освіти Суворовського району м.Одеси; N – середньорічні норми утворення ТПВ, затверджені Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 97 від 14.02.2008 р.; D – кількість робочих днів в навчальному році (яке приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ); V – об'єм 1 (одного) контейнера.»
В свою чергу Замовником в тендерній документації не зазначена кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ). Даний факт робить неможливим визначити необхідну кількість контейнерів, та надати довідку в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів, яка передбачена тендерною документацією. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо включити в Тендерну документацію інформацію про кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:06
Доброго дня. В Технічні вимоги (додаток 3 до тендерної документації) внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:22
Технічні вимоги
Згідно пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації Технічні вимоги - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:07
Ваше звернення щодо обмеження конкуренції та порушення вимог частини 3 статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянуте. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.

Документи

12 грудня 2019 14:02
Відповідь

Документи

12 грудня 2019 14:06
Відповідь

Документи

12 грудня 2019 14:07
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 1 430 946,00
UAH з ПДВ
1 168 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 602 788,00
UAH з ПДВ
1 244 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 1 387 584,00
UAH з ПДВ
1 251 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" 1 601 503,20
UAH з ПДВ
1 353 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:04
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:55
Електронний підпис
24 грудня 2019 17:09
Електронний підпис
24 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:24
3-Проект договору.pdf
20 грудня 2019 10:06
29-Наказ Постовий.pdf
20 грудня 2019 10:06
29-Наказ Крец.pdf
20 грудня 2019 10:06
29-Наказ Головенко.pdf
20 грудня 2019 10:06
26-Договір оренди-ВН2781IX.pdf
20 грудня 2019 10:06
3-Проект договору.pdf
20 грудня 2019 10:06
2-«ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 10:53
Електронний підпис
18 грудня 2019 10:47
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 13:45
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:12
30.Довідка про надання.pdf
20 грудня 2019 11:12
25.Довідка 358.pdf
20 грудня 2019 11:12
23-Відгук Перспектива.pdf
20 грудня 2019 11:12
17.Паспорт SEDDON ATKINSON 0982.pdf
20 грудня 2019 11:12
17.ВН8986АХ тех паспорт.pdf
20 грудня 2019 11:12
4.Проект договору.pdf
20 грудня 2019 11:12
2.«ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 15:19
15 Про персональні дані.PDF
19 грудня 2019 15:19
14 Про санкції.PDF
19 грудня 2019 15:19
13 Про захист довкілля.PDF
19 грудня 2019 15:19
12 Згода з техвимогами.PDF
19 грудня 2019 15:19
10 Статут 30.10.2019.PDF
19 грудня 2019 15:19
1 Пропозиція тендерна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

ТОВ "СОЮЗ"

ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
Переможець 1 168 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
1 168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:54
звіт 1.pdf укладений
06 січня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:51
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:39
Доп.угода _ 4 до догов. _ 8648.0820ТПВЧ від 08.01.2020.pdf зміни до договору
12 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 13:22
Договір.PDF укладений
08 січня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX): - зменшити суму Договору на 155 222 грн. 64 коп. (сто п’ятдесят п’ять тисяч двісті двадцять дві грн. 64 коп.) у т.ч. ПДВ – 25 870,44 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 44 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 1 012 777 грн. 36 коп. (один мільйон дванадцять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 36 коп.) у т. ч. ПДВ – 168 796,23 грн. (сто шістдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 23 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8648.0820ТПВЧ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 6 розділу Х Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», (в редакції від 22.11.2020,): п. 1 п. 1 ст. 4 36 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019,): - зменшити суму Договору на 242 732 грн. 58 коп. (двісті сорок дві тисячі сімсот тридцять дві гривні . 58 коп.) у т.ч. ПДВ – 40 455,43 грн. (сорок тисяч чотириста п’ятдесят п’ять грн. 43 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 770 044 грн. 78 коп. (сімсот сімдесят тисяч сорок чотири грн. 78 коп.) у т. ч. ПДВ – 128 340,80 грн. (сто двадцять вісім тисяч триста сорок грн. 80 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8648.0820ТПВЧ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 6 розділу Х Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», (в редакції від 22.11.2020,): п. 1 п. 1 ст. 4 36 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019,): - зменшити суму Договору на 242 732 грн. 58 коп. (двісті сорок дві тисячі сімсот тридцять дві гривні . 58 коп.) у т.ч. ПДВ – 40 455,43 грн. (сорок тисяч чотириста п’ятдесят п’ять грн. 43 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 770 044 грн. 78 коп. (сімсот сімдесят тисяч сорок чотири грн. 78 коп.) у т. ч. ПДВ – 128 340,80 грн. (сто двадцять вісім тисяч триста сорок грн. 80 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8648.0820ТПВЧ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 770 044,78
UAH (в тому числі ПДВ 128 340,80 UAH)