Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вивезення та складування твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 604 394,00 UAH
UA-2019-12-04-000671-c ● cb6d63ba05d7437eb318ced411825683
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Контактна особа: |
Павленко Світлана Станіславівна +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 1 604 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 021,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16060 м.куб
вивезення та складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Підставою для оплати є акти наданих послуг, підписані повноважними представниками Замовника та Учасника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 10:49 |
Зміни до тендерної документації ТПВ.doc | |
13 грудня 2019 10:49 |
ТД вивезення ТПВ Суворовського р-ну зміни.doc |
13 грудня 2019 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2019 10:49 |
Зміни до тендерної документації ТПВ.doc
|
|||
13 грудня 2019 10:49 |
ТД вивезення ТПВ Суворовського р-ну зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:16
Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів
Згідно підпункту 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - "документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)."
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року.
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)".
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року.
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "Документи, які підтверджують спроможність учасника здійснювати вивезення, складування/захоронення твердих побутових відходів (наявність на балансі учасника сміттєзвалища, копії договорів оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані), копії договорів на захоронення ТПВ або інші документи, які надають право на виконання виду послуг, що є предметом закупівлі)".
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:02
Ваше звернення щодо обмеження конкуренції та порушення вимог частини 3 статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянуте. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:20
Наявність контейнерів
Згідно підпункту 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пункту 1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – учасником подається "Довідка в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів." Відповідно пункту 5.3 розділу V. Надання послуг Додатоку 1 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ – «Визначення мінімальної кількості контейнерів, необхідних для збору ТПВ, здійснюється за наступною формулою: K= (H x N) / (D х V) де: К – кількість контейнерів; Н – кількість учнів в закладах освіти Суворовського району м.Одеси; N – середньорічні норми утворення ТПВ, затверджені Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 97 від 14.02.2008 р.; D – кількість робочих днів в навчальному році (яке приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ); V – об'єм 1 (одного) контейнера.»
В свою чергу Замовником в тендерній документації не зазначена кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ). Даний факт робить неможливим визначити необхідну кількість контейнерів, та надати довідку в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів, яка передбачена тендерною документацією. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо включити в Тендерну документацію інформацію про кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ).
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу Замовником в тендерній документації не зазначена кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ). Даний факт робить неможливим визначити необхідну кількість контейнерів, та надати довідку в довільній формі про наявність контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки контейнера із зазначенням їх кількості, необхідної для збирання заявленого обсягу відходів, яка передбачена тендерною документацією. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо включити в Тендерну документацію інформацію про кількість робочих днів в навчальному році (яка приймається до уваги за визначенням щоденного об’єму ТПВ).
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:06
Доброго дня. В Технічні вимоги (додаток 3 до тендерної документації) внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000671-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 09 грудня 2019 10:22
Технічні вимоги
Згідно пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації Технічні вимоги - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що на території міста Одеси та Одеського району наявне лише одне сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ», що підтверджується Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 27.12.2017 р. № 1463, всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2020 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2020 року. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з Тенденої документації вимоги наступного змісту - "9. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів.".
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2019 14:07
Ваше звернення щодо обмеження конкуренції та порушення вимог частини 3 статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянуте. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.
В пункті 9 додатку №3 зазначено, що «вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про відходи», поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання,
оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Таким чином, поводження з відходами передбачає не тільки збирання і перевезення, але і захоронення відходів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Союз» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», що розташоване на території Овідіопольського та Біляївського районів Одеської області, що підтверджується постановою НКРЕКП від 27.12.2017 р. № 1463.
Замовник не погоджується з Вашими доводами та вважає, що виключення з тендерної документації пункту 9 Додатку №3, призведе до екологічних наслідків у вигляді розповсюдження вірусних, бактеріальних, паразитарних організмів, що в свою чергу створює небезпеку для життя, здоров'я людей та довкілля, та може бути підставою для втручання як контролюючих, так і правоохоронних органів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
1 430 946,00
UAH з ПДВ
|
1 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЮЗ" |
1 602 788,00
UAH з ПДВ
|
1 244 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
1 387 584,00
UAH з ПДВ
|
1 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" |
1 601 503,20
UAH з ПДВ
|
1 353 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Переможець |
1 168 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:54
|
звіт 1.pdf | укладений |
06 січня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:51
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 15:39
|
Доп.угода _ 4 до догов. _ 8648.0820ТПВЧ від 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 13:22
|
Договір.PDF | укладений |
08 січня 2020 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX): - зменшити суму Договору на 155 222 грн. 64 коп. (сто п’ятдесят п’ять тисяч двісті двадцять дві грн. 64 коп.) у т.ч. ПДВ – 25 870,44 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 44 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 1 012 777 грн. 36 коп. (один мільйон дванадцять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 36 коп.) у т. ч. ПДВ – 168 796,23 грн. (сто шістдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 23 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8648.0820ТПВЧ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч. 6 розділу Х Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», (в редакції від 22.11.2020,): п. 1 п. 1 ст. 4 36 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019,): - зменшити суму Договору на 242 732 грн. 58 коп. (двісті сорок дві тисячі сімсот тридцять дві гривні . 58 коп.) у т.ч. ПДВ – 40 455,43 грн. (сорок тисяч чотириста п’ятдесят п’ять грн. 43 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 770 044 грн. 78 коп. (сімсот сімдесят тисяч сорок чотири грн. 78 коп.) у т. ч. ПДВ – 128 340,80 грн. (сто двадцять вісім тисяч триста сорок грн. 80 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8648.0820ТПВЧ |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч. 6 розділу Х Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», (в редакції від 22.11.2020,): п. 1 п. 1 ст. 4 36 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019,): - зменшити суму Договору на 242 732 грн. 58 коп. (двісті сорок дві тисячі сімсот тридцять дві гривні . 58 коп.) у т.ч. ПДВ – 40 455,43 грн. (сорок тисяч чотириста п’ятдесят п’ять грн. 43 коп.) на підставі вищенаведеного п. 3.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - сума Договору по КЕКВ 2275 складає: 770 044 грн. 78 коп. (сімсот сімдесят тисяч сорок чотири грн. 78 коп.) у т. ч. ПДВ – 128 340,80 грн. (сто двадцять вісім тисяч триста сорок грн. 80 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8648.0820ТПВЧ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |