Проектор та екран для проектора
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000636-c 06d4bf6aef794b31890a5906fae2e480
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ККП "Міське бюро технічної інвентаризації - Маріупольська нерухомість"
Код ЄДРПОУ: 03336574
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру, 114
Контактна особа: Карцев Костянтин Володимирович
+380680303555
marbti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:52
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Проектор та екран для проектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, проспект Миру, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 грудня 2019 14:02
Оголошення проектор та екран.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:55
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Ваших загальних питань повідомляємо:

1. До участі у допороговій закупівлі допускаються товари будь-яких марок або моделей, технічні та якісні характеристики яких відповідають умовам, вказаним Замовником у тендерній документації.

2. Пропозиції учасників, які візьмуть участь у закупівлі, буде розглянуто системою електронних закупівель автоматично та обрано найбільш вигідну. Конкретний товар із зазначенням торгової марки та основних характеристик, що буде запропоновано учасником закупівель за формою, зазначеною у додатку №2 до тендерної документації, який надасть найвигіднішу комерційну пропозицію, буде розглядатися Замовником на предмет відповідності технічним та якісним характеристикам, визначеним у тендерній документації. Усі пропозиції учасників допорогової закупівлі будуть розглядатися відповідно до принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".

3. Участь у допороговій закупівлі можуть брати як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці незалежно від обраної ними системи оподаткування. Відповідно до вимог тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на його транспортування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 14 578,00
UAH з ПДВ
10 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 11 545,00
UAH з ПДВ
11 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 13 293,60
UAH з ПДВ
11 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 14 539,00
UAH з ПДВ
14 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:50
Комерційна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 11:50
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 грудня 2019 11:50
3. Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2019 11:50
2. Витяз з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:46
sign.p7s
10 грудня 2019 14:44
лист гарантія.pdf
10 грудня 2019 14:28
Екрани.pdf
10 грудня 2019 14:28
Висновок СЕС Maxell.pdf
10 грудня 2019 14:26
комерційна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 14:26
проект договору.pdf
10 грудня 2019 14:25
лист пояснення статут.pdf
10 грудня 2019 14:21
паспорт.pdf
10 грудня 2019 14:21
Інформація_учасника.pdf
10 грудня 2019 14:20
Витяг_єдин_под.pdf
10 грудня 2019 14:20
Витяг ЄДРПОУ 03_12_19.pdf
10 грудня 2019 14:19
Виписка-ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 10 544,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2019 11:13
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
Переможець 11 470,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:26

Документи

14 грудня 2019 11:13
sign.p7s
14 грудня 2019 11:09
25

Документи

16 грудня 2019 14:25
sign.p7s
16 грудня 2019 14:23
28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
11 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 14:25
sign.p7s
16 грудня 2019 14:23
28

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 13:37
19-19 укладений
20 грудня 2019 12:18
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 15:54
1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору у зв`язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 19/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку