Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектор та екран для проектора
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000636-c 06d4bf6aef794b31890a5906fae2e480
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карцев Костянтин Володимирович

+380680303555 marbti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ККП "Міське бюро технічної інвентаризації - Маріупольська нерухомість"
Код ЄДРПОУ: 03336574
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру, 114
Контактна особа: Карцев Костянтин Володимирович
+380680303555
marbti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:52
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Проектор та екран для проектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, проспект Миру, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:55
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Ваших загальних питань повідомляємо:

1. До участі у допороговій закупівлі допускаються товари будь-яких марок або моделей, технічні та якісні характеристики яких відповідають умовам, вказаним Замовником у тендерній документації.

2. Пропозиції учасників, які візьмуть участь у закупівлі, буде розглянуто системою електронних закупівель автоматично та обрано найбільш вигідну. Конкретний товар із зазначенням торгової марки та основних характеристик, що буде запропоновано учасником закупівель за формою, зазначеною у додатку №2 до тендерної документації, який надасть найвигіднішу комерційну пропозицію, буде розглядатися Замовником на предмет відповідності технічним та якісним характеристикам, визначеним у тендерній документації. Усі пропозиції учасників допорогової закупівлі будуть розглядатися відповідно до принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".

3. Участь у допороговій закупівлі можуть брати як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці незалежно від обраної ними системи оподаткування. Відповідно до вимог тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на його транспортування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 14 578,00
UAH з ПДВ
10 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 11 545,00
UAH з ПДВ
11 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 13 293,60
UAH з ПДВ
11 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 14 539,00
UAH з ПДВ
14 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:50
Комерційна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 11:50
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 грудня 2019 11:50
3. Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2019 11:50
2. Витяз з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:46
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:44
лист гарантія.pdf
10 грудня 2019 14:28
Екрани.pdf
10 грудня 2019 14:28
Висновок СЕС Maxell.pdf
10 грудня 2019 14:26
комерційна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 14:26
проект договору.pdf
10 грудня 2019 14:25
лист пояснення статут.pdf
10 грудня 2019 14:21
паспорт.pdf
10 грудня 2019 14:21
Інформація_учасника.pdf
10 грудня 2019 14:20
Витяг_єдин_под.pdf
10 грудня 2019 14:20
Витяг ЄДРПОУ 03_12_19.pdf
10 грудня 2019 14:19
Виписка-ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 10 544,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2019 11:13
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
Переможець 11 470,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:26

Документи

14 грудня 2019 11:13
Електронний підпис
14 грудня 2019 11:09
25

Документи

16 грудня 2019 14:25
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:23
28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
11 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 14:25
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:23
28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:54
1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:37
19-19 укладений
20 грудня 2019 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору у зв`язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 19/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML