Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 421 264,00 UAH
UA-2019-12-04-000577-b 8058c588b371498bb7817c98b55dff9b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кореньков

+380504405588 pravo_academy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Академія Державної пенітенціарної служби
Код ЄДРПОУ: 08571788
Вебсайт: http://academy.kvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Гонча, 34
Контактна особа: Андрій Кореньков
+380504405588
pravo_academy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 3 з прибудовою Академії Державної пенітенціарної служби, за адресою: м. Чернігів, вул. Музична 2А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Музична, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. (зі змінами) №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі 30% на строк не більше одного місяця, але не більше терміну виконання робіт на підставі рахунка Підрядника Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Вид розрахунку безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. 4.2. Облік та оплата виконаних робіт Замовником здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, підписаних Підрядником і Замовником. 4.3. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. (зі змінами) №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі 30% на строк не більше одного місяця, але не більше терміну виконання робіт на підставі рахунка Підрядника. 4.4. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

04 грудня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРВАЛ БУД"
#41222527
Переможець 1 421 264,00
UAH
04 грудня 2019 09:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Г-659 від 04.12.2019.pdf укладений
04 грудня 2019 09:58