Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук. Джерело фінансування (Бюджет Пенсійного фонду України)
Очікувана вартість
199 914,00 UAH
UA-2019-12-04-000550-c ● ff2b2a47220246ebbe1c7d5078f4895d
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 14099344 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |
Контактна особа: |
Думітро Вікторія Олексіївна +380577816104 gu@kh.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 13:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 13:12 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 199 914,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Згідно змін до затвердженого кошторису на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під`їзд, 2 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 12:59 |
Оголошення (ноутбук).doc |
06 грудня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2019 12:59 |
Оголошення (ноутбук).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:46
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь від 06.12.2019
Доброго дня! На Ваш запит від 05.12.2019 повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені Замовником в п. 6 Р.3 Тендерної документації (додаток 3 до тендерної документації). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в додатку 3 до тендерної документації.
2. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
3. Відповідно п. 35 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінюватиме пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" тендерною документацією Замовника не встановлено. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, замовник буде акцептувати дану пропозицію.
Голова тендерного комітету: Т. ЗЯТЄВА
Заступник голови тендерного комітету: І. ГОРДУС
Секретар тендерного комітету: І. ФОКІНА
Члени тендерного комітету: О. МЕРСОН
Л. ШАШЕНКО
Л. ГРАНКІНА
А. ГОЛУБЄВА
С. ЄРМОЛАЄВ
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь від 06.12.2019
Доброго дня! На Ваш запит від 05.12.2019 повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені Замовником в п. 6 Р.3 Тендерної документації (додаток 3 до тендерної документації). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в додатку 3 до тендерної документації.
2. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
3. Відповідно п. 35 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінюватиме пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" тендерною документацією Замовника не встановлено. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, замовник буде акцептувати дану пропозицію.
Голова тендерного комітету: Т. ЗЯТЄВА
Заступник голови тендерного комітету: І. ГОРДУС
Секретар тендерного комітету: І. ФОКІНА
Члени тендерного комітету: О. МЕРСОН
Л. ШАШЕНКО
Л. ГРАНКІНА
А. ГОЛУБЄВА
С. ЄРМОЛАЄВ
Технічні характеристики ноутбуків
Дата подання: 05 грудня 2019 13:47
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:50
Доброго дня, шановний замовнику!
В додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" в пункті 4 написано, що "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro...", а в таблиці 2 "Технічні вимоги до персонального комп’ютера" цього додатку написано "Встановлена виробником обладнання операційна система... Microsoft Windows 10 (українська редакція)".
Зазвичай, під словосполученням "Microsoft Windows 10 (українська редакція)" розуміється система Microsoft Windows 10 Home.
Просимо надати роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ноутбук
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-04-000550-c
ID ff2b2a47220246ebbe1c7d5078f4895d
Загальна очікувана вартість закупівлі
199914, 00 грн.
05.12.2019, 13:47
Технічні характеристики ноутбуків
Доброго дня, шановний замовнику!
В додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" в пункті 4 написано, що "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro...", а в таблиці 2 "Технічні вимоги до персонального комп’ютера" цього додатку написано "Встановлена виробником обладнання операційна система... Microsoft Windows 10 (українська редакція)".Зазвичай, під словосполученням "Microsoft Windows 10 (українська редакція)" розуміється система Microsoft Windows 10 Home. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь від 06.12.2019
Доброго дня! На Ваш запит від 05.12.2019 повідомляємо наступне.
В додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" в пункті 4 допущена технічна описка щодо визначення програмного забезпечення Windows 10 Pro.
Роз’яснюємо, що правильним слід вважати необхідне програмне забезпечення Microsoft Windows 10 (українська редакція), як вказано у таблиці 2 "Технічні вимоги до персонального комп’ютера".
Дякуємо, за запитання.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10, замовником будуть внесені відповідні зміни до оголошення, а саме Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі".
Голова тендерного комітету Т. Зятєва
Заступник голови тендерного комітету І. Гордус
Секретар тендерного комітету І. Фокіна
Члени тендерного комітету: О. Мерсон,
Л. Гранкіна,
Л. Шашенко,
А. Голубєва,
С. Єрмолаєв
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-04-000550-c
ID ff2b2a47220246ebbe1c7d5078f4895d
Загальна очікувана вартість закупівлі
199914, 00 грн.
05.12.2019, 13:47
Технічні характеристики ноутбуків
Доброго дня, шановний замовнику!
В додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" в пункті 4 написано, що "Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro...", а в таблиці 2 "Технічні вимоги до персонального комп’ютера" цього додатку написано "Встановлена виробником обладнання операційна система... Microsoft Windows 10 (українська редакція)".Зазвичай, під словосполученням "Microsoft Windows 10 (українська редакція)" розуміється система Microsoft Windows 10 Home. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь від 06.12.2019
Доброго дня! На Ваш запит від 05.12.2019 повідомляємо наступне.
В додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" в пункті 4 допущена технічна описка щодо визначення програмного забезпечення Windows 10 Pro.
Роз’яснюємо, що правильним слід вважати необхідне програмне забезпечення Microsoft Windows 10 (українська редакція), як вказано у таблиці 2 "Технічні вимоги до персонального комп’ютера".
Дякуємо, за запитання.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10, замовником будуть внесені відповідні зміни до оголошення, а саме Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі".
Голова тендерного комітету Т. Зятєва
Заступник голови тендерного комітету І. Гордус
Секретар тендерного комітету І. Фокіна
Члени тендерного комітету: О. Мерсон,
Л. Гранкіна,
Л. Шашенко,
А. Голубєва,
С. Єрмолаєв
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІ-ЕЛ" #30404738 |
Відхилено |
164 324,16
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:55
|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович #3351310259 |
Рішення скасоване |
186 934,44
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 15:02
|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович #3351310259 |
Відхилено |
186 934,44
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 15:07
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій