Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 (офісне устаткування та приладдя)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000537-b ● 56309cf8f2bc49489cf9aaa01e9dd288
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Бессарабський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587984 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2 |
Контактна особа: |
Харько Сергій Володимирович 030442349207 tender.bessarabka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 пачок
30190000-7 (офісне устаткування та приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, місто Київ, Київ, Бессарабська площа , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 09:52 |
Тендерна документація.doc |
04 грудня 2019 09:52 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 09:32
Дата відповіді: 05 грудня 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ допускаються на загальних підставах. Ціна враховуєтся з ПДВ.
У додатоку до документації закупівлі чітко вказани назви та техничні характеристики товара. Аналоги чи еквіваленти товару не допускаютсья.
У додатоку до документації закупівлі чітко вказани назви та техничні характеристики товара. Аналоги чи еквіваленти товару не допускаютсья.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
11 890,80
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 12:17
|
договір.pdf | укладений |
27 грудня 2019 12:48
|