Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
341 700,00 UAH
UA-2019-12-04-000461-b 5991103d121d48cebd2df87ed82418dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:15
Очікувана вартість: 341 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 708,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
804 людино-година
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг за цим Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності передбачених цим пунктом документів. Надання Послуг за цим Договором підтверджується складеним Сторонами Актом приймання-передачі наданих послуг, підписаним Замовником без застережень та зауважень Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 09:43
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc
04 грудня 2019 09:43
Тендерна документація.doc
04 грудня 2019 09:43
ДОДАТОК 4.doc
04 грудня 2019 09:43
ДОДАТОК 5.doc
04 грудня 2019 09:43
ДОДАТОК 3.doc
04 грудня 2019 09:43
ДОДАТОК 2.doc
04 грудня 2019 09:43
ДОДАТОК 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 326 665,20
UAH
326 665,20
UAH
Документи
ТОВ «АВТОРОСТТЕХНОЛОДЖИ» 334 866,00
UAH
334 866,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Походєєв Іван Васильович 340 000,00
UAH
340 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:08
Статут.pdf
28 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:31
Довідка ДФС.pdf
28 грудня 2019 12:31
п 10 ч 1 ст 17.pdf
28 грудня 2019 12:31
п 4 ч 1 ст 17.pdf
28 грудня 2019 12:31
Пропозиція.pdf
27 грудня 2019 19:02
Довідка МВС.pdf
19 грудня 2019 15:07
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:06
Статут.pdf
19 грудня 2019 15:06
Протокол повноважень.pdf
19 грудня 2019 15:06
Проект договору.pdf
19 грудня 2019 15:06
Право власності на СТО.pdf
19 грудня 2019 15:06
Положення про філію.pdf
19 грудня 2019 15:05
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 09:11
Статут.pdf
20 грудня 2019 09:11
Витяг.rtf
20 грудня 2019 09:11
Довідка обладнання.pdf
20 грудня 2019 09:11
Довідка працівники.pdf
20 грудня 2019 09:11
Технічний опис.pdf
20 грудня 2019 09:11
Проект договору.pdf
20 грудня 2019 09:11
Лист гарантія.pdf
20 грудня 2019 09:11
Довідка платника ПДВ.pdf
20 грудня 2019 09:11
Відсутність підстав.pdf
20 грудня 2019 09:11
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТО ГРУП +

ТОВ «АВТОРОСТТЕХНОЛОДЖИ»

Фізична особа-підприємець Походєєв Іван Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТО ГРУП +
#35880173
Переможець 326 665,20
UAH
26 грудня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП +
#35880173
326 665,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 15:02
Повідомлення про внесення змін до договору 3-В-ІЗФ-20 (1).pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:01
ДУ № 1 від 14.02.2020 (1).pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:01
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 16:54
3-В-ІЗФ-20 ТОВ АВТО ГРУП +.pdf укладений
14 січня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Сторони, керуючись п.12.3 Договору, дійшли згоди викласти наступні пункти Договору в такій редакції, а саме: - «п. 4.9 Сторони домовились (визначили), що в разі отримання Виконавцем квитанції (повідомлення) про зупинення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної / розрахунку коригування (ПН/РК) (щодо кожного подібного випадку), він не пізніше наступного робочого дня повідомляє про це Замовника та протягом 90 календарних днів з дня, наступного за днем зупинення реєстрації ПН/РК, подає до контролюючого органу пояснення та документи, передбачені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, що підтверджують здійснення Виконавцем господарських операцій. У разі прийняття відповідною комісією ДФС/ДПС рішення про відмову в реєстрації ПН/РК Виконавець подає у встановленому порядку та строки скаргу на таке рішення до суду згідно визначеної чинним законодавством України підсудності та юрисдикції, із залученням ДП «АМПУ» до участі у справі в якості третьої особи.» 2 Замінити словосполучення «дефектний акт» (у всіх відмінках) на словосполучення «наряд-замовлення» (у відповідних відмінках) у всьому тексті Договору. 3 Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє протягом строку дії Договору. 4 Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5 Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони. 6 В усьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 3-В-ІЗФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 391 819,49
UAH (в тому числі ПДВ 65 303,24 UAH)