Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
67 021,00 UAH
UA-2019-12-04-000353-a ● 5f4f2c0870044bb0a185e9ee6c64e2a4
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 12:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 67 021,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 336,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
У складі, визначеному у технічних вимогах (додаток № 1 до тендерної документації) - 3 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональні комп'ютери (у складі, визначеному у технічних вимогах (додаток № 1 до тендерної документації))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У національній грошовій одиниці України на підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 12:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 1 (1).doc | |
04 грудня 2019 12:12 |
Технічні вимоги.PDF | |
04 грудня 2019 12:12 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 10:04
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Управління. Проте під час кваліфікації переможця перевага буде надаватися саме оригінальним персональним комп'ютерам, навіть, якщо їх вартість буде дещо вищою за вартість аналогів, тому що пріоритетом для Управління в даній закупівлі є придбання саме оригінальної техніки, яка повністю задовольняє потреби Управління. В разі надання Вами пропозиції аналогів персональних комп'ютерів, відповідно до п. 7 Технічних вимог до вказаної закупівлі, у складі Вашої тендерної пропозиції Ви повинні надати порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Вами аналогу та оригіналу;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
67 014,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 09:32
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій