Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Складові для персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000246-c 0cba11c40ca146209da88635bc304b83
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Вікторія Андріївна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Вознюк Вікторія Андріївна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 10:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:12
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Складові для персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 10:50
2210_ДКТ_складові для ПК2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 09:54
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-04-000246-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:43317165
Дата подання: 13 грудня 2019 12:20
Невідповідність технічним вимогам Блок живлення
Блок живлення потребувався з потужність сумарна, Вт 480 - тобто, блок живлення має постійно працювати на потужності не меньше 480 вт.
При кпд 80% бронза блок живлення з номінальною потужністю 500 Вт буде видавати лише інколи більше 400Вт (500Вт*80%=400Вт)
для отримання потребуємої сумарної потужності потрубуєтся блок живлення щонайменше 600Вт (600Вт*80%=480Вт)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 13:11
Надано Відповідь.
Шановний учасник, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Згідно технічних характеристик Документації передбачено блок живлення з сумарною потужністю 480 Вт, тому будуть розглядатися пропозиції Учасників, які відповідають саме цій характеристиці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 88 870,00
UAH з ПДВ
88 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 93 660,00
UAH з ПДВ
93 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 93 780,00
UAH з ПДВ
93 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" 94 980,00
UAH з ПДВ
94 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 09:36
цінова.pdf
12 грудня 2019 09:36
Рішення завір.pdf
12 грудня 2019 09:36
порівняльна табл.pdf
12 грудня 2019 09:36
підтвердження вимог.pdf
12 грудня 2019 09:36
наказ директор.pdf
12 грудня 2019 09:36
модельний статут.pdf
12 грудня 2019 09:36
Мат плата.pdf
12 грудня 2019 09:36
лист що до санкцій.pdf
12 грудня 2019 09:36
Контактні данні.pdf
12 грудня 2019 09:36
гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 09:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 грудня 2019 09:36
Vinga Блоки питания.7z
12 грудня 2019 09:36
Document_USR_1005996907.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Відхилено 88 870,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:18
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 93 660,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
93 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:43
2210_договір_складові_для_ПК_діавест.pdf укладений
20 грудня 2019 12:42