Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні
Очікувана вартість
302 400,00 UAH
UA-2019-12-04-000246-b ● 521b6eb9ced6476dbf8ad0a77116940a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143850 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110 |
Контактна особа: |
Тетяна Фороща +380459654548 vishgorodosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 302 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 кілограм
Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгородський район, Загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
Забезпечення простежуваності товару: | 5% |
Учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): | 5% |
Товар учаснику постачається безпосередньо від виробника: | 2% |
Учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: | 0% |
Наявність акту обстеження потужностей: | 10% |
В учасника наявний акт обстеження потужностей: | 10% |
В учасника відсутній акт обстеження потужностей: | 0% |
12 грудня 2019 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_15550000-8 сметана - зі змінами.pdf | |
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №2 Тендерна пропозиція (форма).pdf | |
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №1 Тех. спец. Сметана зі змінами.pdf | |
12 грудня 2019 11:17 |
сметана - перелік змін.pdf | |
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №3 Договір про закупівлю (проект).pdf |
12 грудня 2019 11:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_15550000-8 сметана - зі змінами.pdf
|
|||||||||
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №2 Тендерна пропозиція (форма).pdf
|
|||||||||
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №1 Тех. спец. Сметана зі змінами.pdf
|
|||||||||
12 грудня 2019 11:17 |
сметана - перелік змін.pdf
|
|||||||||
12 грудня 2019 11:17 |
ТД_додаток №3 Договір про закупівлю (проект).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 18:23
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:15
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що Ваша тендерна документація (ТД) містить дискримінаційні вимоги, зокрема:
1. п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ,установлені ст.17 Закону , п.п.6.3.2 містить вимогу якщо учасник не є виробником товару ,що є предметом закупівлі проте на момент подання своєї пропозиції придбав повний обсяг товару ,учасник надає довідку та договір або інший документ ,яким підверджується придбання товару ,а також товаросупровідні документи ,що підверджують їх отримання . На підставі яких Законодавчих актів України Ви це вимагаєте ? Виходячи із змісту даного підпунтку ТД , учасники які не придбали товари які є предметом закупівлі в повному обсязі не можуть приймати участь у даній закупівлі або автоматично будуть відхилені ?Виходячи з вище викладеного, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та надати роз'яснення щодо окремих пунктів тендерної документації і чітко викласти які саме документи треба подавати ? Нам вбачається що це має бути укладений договір постачання із виробником ,дійсний впродовж 2020 року та гарантійний лист від виробника .
2.Відповідно до розділу V ТД "Оцінка тендернорї пропозиції", Ви зазначаєте дискримінаційний критерій оцінки тендерних пропозицій "наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби,питома вага якого складає 10%, але в п.п 1.5 зазначено що саме протягом останніх шести місяців повинна була бути здійснена вищезгадана перевірка .Ця вимога є дискримінаційною,як така що не відповідає діючому законодавству. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , а саме планові заходи державного нагляду (контролю) за суб’єктами господарювання ,які віднесені до незначного ступеня ризику ( до якого відноситься діяльність з оптової торгівлі продуктами харчування , згідно критеріїв затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1164) , проводяться не частіше одного разу на п’ять років . Постановою Кабінету Міністрів України №896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» передбачено ,що планові заходи державного контролю за суб’єктами господарювання із незначним ступенем ризику – інспектування проводиться не більше одного разу на два роки,а для підвищеного ступеню ризику-щорічно . Дана вимога має бути видалена із Вашої ТД ,
як дискримінаційна .
3.У додатку 1 "Вимоги до предмета закупівлі" , пунктом 10 передбачено ,що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби .Поясніть на підставі якого законодавчого акту Ви це вимагаєте ? Згідно із умовами Вашої тендерної документації Учасники торгів ,як оператори ринку, мають мати зареєєстровані потужності ,відомості про яким знаходяться в державному реєстрі що ведеться Держпродспоживслужбою .Так які ще погодження Ви вимагаєте ?Дякуємо !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000246-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 05.12.2019 року о 18 годині 23 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що обґрунтовується наступним:
І. Стосовно документів, які стосуються підтвердження поставки продуктів, що є предметом цієї закупівлі – пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачана наступна вимога надання «6.3.2 у випадку якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі - документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, проте на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником».
Даними документами передбачається отримати документальне підтвердження можливості постачання учасником товару, що є предметом цієї закупівлі, Тобто, замовник передбачає, що учасники закупівлі можуть бути як виробниками товару, так і постачальниками (придбавати товару у виробника чи іншого постачальника для подальшого постачання замовнику).
Якщо учасник є виробником товару, то згідно з цим пунктом він документи не подає.
Якщо учасник не є виробником товару, то на момент проведення цієї закупівлі він міг уже придбати товари, що є предметом цієї закупівлі, для їх подальшого постачання замовнику – у такому разі учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.
Якщо учасник не є виробником товару і на момент проведення цієї закупівлі ще не придбав товари, що є предметом цієї закупівлі, - у такому разі учасник подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі.
Описані ситуації одночасно існувати не можуть, тому потенційний учасник закупівлі повинен самостійно визначити перелік документів, які повинні мітитися у складі його тендерної пропозиції, залежно від того чи придбав він уже товар, що є предметом цієї закупівлі, чи не придбав.
Вищевикладане доводить, що вказана вимога не є дискримінаційною, і всі бажаючі учасники можуть взяти участь у цій закупівлі, не залежно від того придбали вже вони товар чи ні. Якщо заявник не ще не придбав товар, що є предметом цієї закупівлі, він подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Решта документів, визначених цим пунктом тендерної документації, не подаються.
ІІ. Стосовно строку обстеження потужностей для зберігання товарів, що постачаються у навчальні заклади, - вимоги пункту 1.5 розділу V тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників, оскільки передбачають можливість неподання вказаних документів учасником у разі їх відсутності – «у разі якщо потужності, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, були перевірені протягом останніх шести місяців, що передують даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства і мають відповідний акт за результатами інспектування (обстеження) потужності, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію. У разі наявності в учасника кількох потужностей, які використовуються ним з зберігання продуктів харчування, – для відповідності встановленому неціновому критерію акт обстеження повинні мати усі потужності».
Отже, у разі відсутності вказаних документів в учасника, в тому числі у заявника, його право на участь у цій закупівлі ніяким чином не обмежується, відсутні у нього документи не подаються, та відповідна інформація зазначається у відповідних полях електронних форм під час подання тендерної пропозиції.
Вважаємо за необхідне додатково повідомити наступне: з чого заявник зробив висновок, що такий акт видається за результатами здійснення тільки планових заходів державного контролю у формі інспектування не зрозуміло. Тендерна документація не містить відповідних умов з цього питання. Інспектування (обстеження) потужності для зберігання товару на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства може провадитися центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальними органами як відповідно до планових, так і позапланових заходів державного нагляду (контролю) – це передбачено Законом України «Про основні засад державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Піврічний період проведення інспектування потужності обумовлюється тим, що відповідно до рекомендацій Мінекономіки, викладених у листі від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, саме під час підготовки до навчального 2019/2020 року були виявлені масові порушення санітарного законодавства постачальниками продуктів у заклади освіти. Підготовчий період тривав влітку. Замовник має на меті пересвідчитися, що учасники торгів використовують потужності, які відповідають вимогам санітарного законодавства і після проведених перевірок усунули усі виявлені недоліки. За умови дотримання вимог законодавства під час роботи з харчовими продуктами кожен учасник може з легкістю отримати вказані документи, хоч і не зобов’язаний.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на мені обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному надавачу послуг, який вживає заходів для належного утримання своїх потужностей, отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
ІІІ. Стосовно погодження постачальників продуктів харчування – пунктом 10 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації визначено,, що «Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на постачальника (п. 14 Порядку). Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) (п. 15 Порядку). Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерного комітету за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби. Перевага надається постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників (п. 13 Порядку). Мова йде про Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затверджений наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 №242/329 (зареєстровано в Мін’юсті 15.06.2005 №661/10941), що вказано у пункту 9 цього розділу. Звертаємо увагу заявника, що вказаним пунктом тендерної документації не передбачено жодних вимог до учасників щодо подання документів.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що обґрунтовується наступним:
І. Стосовно документів, які стосуються підтвердження поставки продуктів, що є предметом цієї закупівлі – пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачана наступна вимога надання «6.3.2 у випадку якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі - документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, проте на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником».
Даними документами передбачається отримати документальне підтвердження можливості постачання учасником товару, що є предметом цієї закупівлі, Тобто, замовник передбачає, що учасники закупівлі можуть бути як виробниками товару, так і постачальниками (придбавати товару у виробника чи іншого постачальника для подальшого постачання замовнику).
Якщо учасник є виробником товару, то згідно з цим пунктом він документи не подає.
Якщо учасник не є виробником товару, то на момент проведення цієї закупівлі він міг уже придбати товари, що є предметом цієї закупівлі, для їх подальшого постачання замовнику – у такому разі учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.
Якщо учасник не є виробником товару і на момент проведення цієї закупівлі ще не придбав товари, що є предметом цієї закупівлі, - у такому разі учасник подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі.
Описані ситуації одночасно існувати не можуть, тому потенційний учасник закупівлі повинен самостійно визначити перелік документів, які повинні мітитися у складі його тендерної пропозиції, залежно від того чи придбав він уже товар, що є предметом цієї закупівлі, чи не придбав.
Вищевикладане доводить, що вказана вимога не є дискримінаційною, і всі бажаючі учасники можуть взяти участь у цій закупівлі, не залежно від того придбали вже вони товар чи ні. Якщо заявник не ще не придбав товар, що є предметом цієї закупівлі, він подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Решта документів, визначених цим пунктом тендерної документації, не подаються.
ІІ. Стосовно строку обстеження потужностей для зберігання товарів, що постачаються у навчальні заклади, - вимоги пункту 1.5 розділу V тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників, оскільки передбачають можливість неподання вказаних документів учасником у разі їх відсутності – «у разі якщо потужності, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, були перевірені протягом останніх шести місяців, що передують даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства і мають відповідний акт за результатами інспектування (обстеження) потужності, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію. У разі наявності в учасника кількох потужностей, які використовуються ним з зберігання продуктів харчування, – для відповідності встановленому неціновому критерію акт обстеження повинні мати усі потужності».
Отже, у разі відсутності вказаних документів в учасника, в тому числі у заявника, його право на участь у цій закупівлі ніяким чином не обмежується, відсутні у нього документи не подаються, та відповідна інформація зазначається у відповідних полях електронних форм під час подання тендерної пропозиції.
Вважаємо за необхідне додатково повідомити наступне: з чого заявник зробив висновок, що такий акт видається за результатами здійснення тільки планових заходів державного контролю у формі інспектування не зрозуміло. Тендерна документація не містить відповідних умов з цього питання. Інспектування (обстеження) потужності для зберігання товару на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства може провадитися центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальними органами як відповідно до планових, так і позапланових заходів державного нагляду (контролю) – це передбачено Законом України «Про основні засад державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Піврічний період проведення інспектування потужності обумовлюється тим, що відповідно до рекомендацій Мінекономіки, викладених у листі від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, саме під час підготовки до навчального 2019/2020 року були виявлені масові порушення санітарного законодавства постачальниками продуктів у заклади освіти. Підготовчий період тривав влітку. Замовник має на меті пересвідчитися, що учасники торгів використовують потужності, які відповідають вимогам санітарного законодавства і після проведених перевірок усунули усі виявлені недоліки. За умови дотримання вимог законодавства під час роботи з харчовими продуктами кожен учасник може з легкістю отримати вказані документи, хоч і не зобов’язаний.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на мені обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному надавачу послуг, який вживає заходів для належного утримання своїх потужностей, отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
ІІІ. Стосовно погодження постачальників продуктів харчування – пунктом 10 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації визначено,, що «Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на постачальника (п. 14 Порядку). Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) (п. 15 Порядку). Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерного комітету за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби. Перевага надається постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників (п. 13 Порядку). Мова йде про Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затверджений наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 №242/329 (зареєстровано в Мін’юсті 15.06.2005 №661/10941), що вказано у пункту 9 цього розділу. Звертаємо увагу заявника, що вказаним пунктом тендерної документації не передбачено жодних вимог до учасників щодо подання документів.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Технічна специфікація
Дата подання: 06 грудня 2019 10:51
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:15
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у Вас наявна вимога, яка зазначена в додатку 1 "Вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація" , пунктом 7 ,про подання експертного висновку виданого територіальним органом Держпродспоживслужби ?Повідомляємо Вам,що дослідження на вміст антибіотиків,мікотоксинів ,радіонуклідів,токсичних елементів проводяться в акредитованих лабораторіях ,яка мають свідоцтва про акредитацію на проведення відповідних випробувань, про результати яких видається експертий висновок або протокол випробувань,які мають рівнозначну юридичну силу . Просимо Вас внести зміни до тендерної документації .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000246-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 06.12.2019 року о 10 годині 51 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни, що оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тендерна документація
Дата подання: 06 грудня 2019 10:57
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:16
Шановний ,Замовнику ! Звертаємося до Вас із великим проханням розмістити Вашу тендерну документацію з додатками у форматі Word!!!
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000246-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 06.12.2019 року о 10 годині 57 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:16
Доброго дня! Звертаємось до Замовника видалити із тендерної документації вимогу, зазначену в розділі ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" п.1,5 , а саме "усі документи, що мають міститися у складі тендерної пропозиції, подаються учасниками у форматі Portable Document Format та повинні бути пронумеровані наскрізною нумерацією (від першого до останнього документа)." , так як документи пропозиції Учасниками подаються в електронній формі і нумерація деяких документів неможлива , так як Замовник вимагає надання деяких документів у вигляді сканкопій оригіналів документів . Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу . Дякуємо !!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000246-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 14 годині 09 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Вимога з нумерацією сторінок документів тендерної пропозиції не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник може виконати її. Учасник може пронумерувати сторінки документів тендерної пропозиції вже після їх сканування в електронному вигляді.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Вимога з нумерацією сторінок документів тендерної пропозиції не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник може виконати її. Учасник може пронумерувати сторінки документів тендерної пропозиції вже після їх сканування в електронному вигляді.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-000246-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 08 січня 2020 22:34
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Доброго дня!!!! Шановний Замовнику, згідно (оголошення № UA -2019-12-04-000246-b) щодо закупівлі “Молочні продукти різні” (сметана) п. 7 додатку 1 Тендерної документації “Вимоги до предмета закупівлі, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, Замовником вимагалося: У складі тендерної пропозиції учасник надає декларацію виробника, паспорт якості/посвідчення про якість продукції, що ним пропонується, а також експертний висновок або протокол випробувань (досліджень), яким засвідчується, що вміст антибіотиків, мікотоксинів, радіонуклідів, токсичних елементів в партії продукції виробника відповідає вимогам законодавства.
Учасником ФОП Глущенко В.С. в своїй документації надано лише експертний висновок на такі показники як радіонукліди та мікробіологічні показники, на всі інші показники, які вимагалися Замовником, учасником ФОП Глущенко В.С. – НЕ ВИКОНАНО.
Відповідно до Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної документації» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 6.3.2. Замовником вимагалося: «У випадку якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі – документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, про те на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.»
На виконання вище зазначеної вимоги Учасником ФОП Глущенко В.С. не надано підтверджуючі документу, щодо закупівлі товару, не надано Договору з виробником або постачальником на поставку продукції, товаросупровідних документів, що підтверджували б отримання предмету закупівлі - Учасник ФОП Глущенко В.С., вимоги Замовника – НЕ ВИКОНАНО.
ВИМАГАЄМО скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 9 від 03.01.2020 року про визнання переможцем ФОП Глущенко В.С., так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ФОП Глущенко В.С. в своїй документації надано лише експертний висновок на такі показники як радіонукліди та мікробіологічні показники, на всі інші показники, які вимагалися Замовником, учасником ФОП Глущенко В.С. – НЕ ВИКОНАНО.
Відповідно до Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної документації» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 6.3.2. Замовником вимагалося: «У випадку якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі – документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, про те на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.»
На виконання вище зазначеної вимоги Учасником ФОП Глущенко В.С. не надано підтверджуючі документу, щодо закупівлі товару, не надано Договору з виробником або постачальником на поставку продукції, товаросупровідних документів, що підтверджували б отримання предмету закупівлі - Учасник ФОП Глущенко В.С., вимоги Замовника – НЕ ВИКОНАНО.
ВИМАГАЄМО скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 9 від 03.01.2020 року про визнання переможцем ФОП Глущенко В.С., так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та ч. 1 п. 1 ст. 30 та ч. 1 п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 16:55
У відповідь на звернення ПрАТ «Обухівський молочний завод», який є учасником закупівлі, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, Відділ освіти Вишгородської райдержадміністрації відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» надає інформацію про пропозицію переможця торгів:
- пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено дві окремі умови, які не можуть існувати одночасно, тож учасник повинен був подати або одні, або інші документи
1. Якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі – учасник подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі.
2. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, проте на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.
Учасник, якого визначено переможцем торгів, не є виробником товару і на момент подання своєї пропозиції не придбавав товар, що є предметом цієї закупівлі, і у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист постачальника товару, яким засвідчується наявність зобов’язань постачальника товару поставити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог щодо строку поставки цієї закупівлі, чим повністю виконав умови тендерної документації. Документація замовника не містила вимог до форми таких документів, отож наданий учасником гарантійний лист не може вважатися неналежним документом. Вимога до подання договору та товаросупровідних документів стосується тих учасників, які вже придбали товар на момент подання своєї пропозиції. Замовник мав на меті переконатися у тому, що учасник має реальну можливість поставити товар замовнику.
Документи, про відсутність яких вказано у вашому зверненні і не повинні мітитися у складі тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі, оскільки в тендерній пропозиції він і не вказував інформації про придбання товару на момент подання своєї пропозиції.
- стосовно документів, які посвідчують якість товару, що пропонується, повідомляємо, що пунктом 7 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які можуть надавати учасники для посвідчення якості товару. Що стосується вмісту шкідливих речовин у партії товару, що пропонується учасником-переможцем закупівлі – то інформація про їх відсутність вказана як у експертному висновку, так і декларації виробника, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника-переможця. Відповідно до пункту 1.7 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція не може бути відхилена, якщо замовник може становити запитувану ним інформацію з документів тендерної пропозиції учасника. Замовник має на меті встановити відсутність шкідливих речовин у товарі, що пропонується, – така інформація надана учасником-переможцем торгів. Протилежний підхід до розгляду тендерних пропозицій є формальним, оскільки замовник встановив запитувану інформацію із документів тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі.
- пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено дві окремі умови, які не можуть існувати одночасно, тож учасник повинен був подати або одні, або інші документи
1. Якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі – учасник подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі.
2. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, проте на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.
Учасник, якого визначено переможцем торгів, не є виробником товару і на момент подання своєї пропозиції не придбавав товар, що є предметом цієї закупівлі, і у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист постачальника товару, яким засвідчується наявність зобов’язань постачальника товару поставити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог щодо строку поставки цієї закупівлі, чим повністю виконав умови тендерної документації. Документація замовника не містила вимог до форми таких документів, отож наданий учасником гарантійний лист не може вважатися неналежним документом. Вимога до подання договору та товаросупровідних документів стосується тих учасників, які вже придбали товар на момент подання своєї пропозиції. Замовник мав на меті переконатися у тому, що учасник має реальну можливість поставити товар замовнику.
Документи, про відсутність яких вказано у вашому зверненні і не повинні мітитися у складі тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі, оскільки в тендерній пропозиції він і не вказував інформації про придбання товару на момент подання своєї пропозиції.
- стосовно документів, які посвідчують якість товару, що пропонується, повідомляємо, що пунктом 7 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які можуть надавати учасники для посвідчення якості товару. Що стосується вмісту шкідливих речовин у партії товару, що пропонується учасником-переможцем закупівлі – то інформація про їх відсутність вказана як у експертному висновку, так і декларації виробника, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника-переможця. Відповідно до пункту 1.7 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція не може бути відхилена, якщо замовник може становити запитувану ним інформацію з документів тендерної пропозиції учасника. Замовник має на меті встановити відсутність шкідливих речовин у товарі, що пропонується, – така інформація надана учасником-переможцем торгів. Протилежний підхід до розгляду тендерних пропозицій є формальним, оскільки замовник встановив запитувану інформацію із документів тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
196 560,00
UAH з ПДВ
|
196 560,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 167 076 | Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
223 020,00
UAH з ПДВ
|
223 020,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 189 567 | Документи |
ПП Торгпродсервіс |
255 024,00
UAH з ПДВ
|
255 024,00
UAH з ПДВ
|
1.1411764706 | 223 474.64 | Документи |
ФОП Глущенко Владислав Степанович |
297 990,00
UAH з ПДВ
|
297 990,00
UAH з ПДВ
|
1.1176470588 | 266 622.63 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Відхилено |
196 560,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:12
|
|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
223 020,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 10:54
|
|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Відхилено |
255 024,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Глущенко Владислав Степанович #2749002891 |
Переможець |
297 990,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:32
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 11:18
|
Договір 13.pdf | укладений |
17 січня 2020 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13/13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |