Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт харчоблоку Української СЗОШ №2 Обухівської районної ради Київської області (додаткові роботи)
Очікувана вартість
1 054,80 UAH
UA-2019-12-04-000040-a 65542196003e49d7a87d0abd6f2a130b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт харчоблоку Української СЗОШ №2 Обухівської районної ради Київської області (додаткові роботи). 14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт харчоблоку Української СЗОШ №2 Обухівської районної ради Київської області (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, м. Українка, вул. Юності, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Обухівської районної ради - ВКБ
#32448826
Переможець 1 054,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 09:13

Документи

04 грудня 2019 09:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:23
332-475.pdf укладений
04 грудня 2019 09:15