Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шредер
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-12-03-005236-b 7ec0652f963a4962968b8e3a16cef2a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 04 грудня 2019 13:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1:
В Додатку № 1 «Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад товару» до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Крім того в п.5 Додатку 1 зазначено «У разі якщо буде запропонований еквівалентний товар, він має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним замовником характеристикам».
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів в п. 4.1. вказано, що пропозиція повинна бути підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі. У Додатку 4 наведена форма пропозиції та зазначено, що в стовпці «Найменування товару» цінової пропозиції повинно бути вказано найменування для кожного запропонованого товару та його технічні характеристики окремо, з урахуванням технічних характеристик, зазначених у Додатку 1 тендерній документації.
Таким чином, всі зацікавлені сторони будуть мати змогу точно ідентифікувати товар і, у випадку якщо буде запропонований еквівалентний товар, пересвідчитися, що запропонований товар відповідає чи не відповідає вимогам Замовника.
Щодо запитання 2:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
У Додатку 4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «Цінова пропозиція включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, кріпильні матеріали, вартість тари, упаковки, маркування, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, установлення на об’єктах, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником».
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає документи учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основних принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 16 842,00
UAH з ПДВ
16 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 700,00
UAH з ПДВ
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 16 842,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 14:00

Документи

11 грудня 2019 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
16 842,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 17:38
Договір 106.pdf укладений
17 грудня 2019 17:38