Придбання персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-12-03-005206-b ea82b9a28cd74e548346c2c5a10006cf
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Запорізька обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022504
Вебсайт замовника: https://www.zoda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 69107, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа замовника: Нестеренко Андрій Володимирович
+380612805234
tender@zoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:48
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Персональний комп’ютер у комплекті: Відеомонітор: Philips 223V5LHSB; Материнська плата: MSI B360M Pro-VH; Процесор: Intel Core i3-9100 (BX80684I39100); Оперативний запам’ятовувальний пристрой (RAM): Kingston 8 GB DDR4 2400 MHz (KVR24N17S8/8); Блок живлення комп’ютера: Chieftec Smart GPS-650A8; Жорсткий диск: Western Digital Blue 500GB 5400rpm 64МB WD5000AZRZ 3.5" SATA III; Корпус; Миша: A4Tech N-301; Клавіатура.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після оплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 18:39
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 18:34
3-proekt-dogovoru.doc
03 грудня 2019 18:34
2-cinova-propoziciya.doc
03 грудня 2019 18:34
1-ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 05 грудня 2019 08:34
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, тендерний комітет апарату облдержадміністрації дійшов висновку:
1. Згідно п.6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» документації з допорогових торгів по пп. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.8. обласна державна адміністрація має на меті придбати саме заявлений товар. Пп. 1.7., 1.9. – не містять посилання на конкретну модель, а лише критерії до товару, яким вони повинні відповідати при розгляді пропозицій.
2. Вибачте, але аналоги товарів, зазначених у пп. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.8. п.6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» документації з допорогових торгів, не розглядаються. Запорізька обласна державна адміністрація має на меті придбати саме заявлений товар.
Дякуємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:25
Дата відповіді: 05 грудня 2019 08:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, тендерний комітет апарату облдержадміністрації дійшов висновку:
1. Вибачте, але аналоги товарів, зазначених у пп. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.8. п.6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» документації з допорогових торгів, не розглядаються. Запорізька обласна державна адміністрація має на меті придбати саме заявлений товар. Однак, пп. 1.7., 1.9. – не містять посилання на конкретну модель, а лише критерії до товару, яким вони повинні відповідати при розгляді пропозицій.
2. Згідно п. 14.3. документації з допорогових торгів, в Ціновій пропозиції Учасника, учасник повинен зазначати конкретну назву виробника та модель запропонованого товару. У зв’язку з тим що по пп. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.8. п.6 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» документації з допорогових торгів аналоги не розглядаються, додатком 2 до документації «Цінова пропозиція» передбачено саме заявлений товар, окрім пп. 1.7. та 1.9., де зазначено про необхідність вказати виробника та модель запропонованого товару.
3. Запорізька обласна державна адміністрація розглядатиме пропозиції на відповідність вимогам документації, починаючи з учасника – юридичної чи фізичної особи-підприємця, пропозиція якого за результатами оцінки системою «ProZorro» визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 181 653,92
UAH з ПДВ
177 693,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 184 607,04
UAH з ПДВ
179 672,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-БЛОК 195 000,00
UAH з ПДВ
191 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 197 760,00
UAH з ПДВ
192 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 197 088,00
UAH з ПДВ
197 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:21
sign.p7s
10 грудня 2019 11:18
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 11:18
Установчі документи.pdf
10 грудня 2019 11:18
Технічна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 11:18
Сертифікати Phillips.pdf
10 грудня 2019 11:18
Серт. ПК 2018-2020.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:32
Статут Нова Редакція.pdf
09 грудня 2019 09:32
ПДВ.jpeg
09 грудня 2019 09:32
Контракт з директором.pdf
09 грудня 2019 09:32
інформація ІТ-Блок.pdf
09 грудня 2019 09:32
Выписка.jpeg
09 грудня 2019 09:32
Выписка 2.jpeg
09 грудня 2019 09:32
3doc.jpg.pagespeed.ce.2uYwMyjsfi.jpg

Публічні документи

10 грудня 2019 15:32
Пропозиція 197760.pdf
10 грудня 2019 15:32
Лист.pdf
10 грудня 2019 15:32
Авторизаційний лист (3).pdf
10 грудня 2019 15:32
Досвід 2000.rar
10 грудня 2019 15:32
Сервіс_центри.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
Відхилено 177 693,92
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:44
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 179 672,64
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:47
ТОВ ІТ-БЛОК
#40888326
Відхилено 191 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:49
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 192 960,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:53
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 197 088,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:00

Документи

12 грудня 2019 14:44
sign.p7s
12 грудня 2019 14:42
Протокол №63

Документи

12 грудня 2019 14:46
sign.p7s
12 грудня 2019 14:45
Протокол №64

Документи

12 грудня 2019 14:49
sign.p7s
12 грудня 2019 14:48
Протокол №65

Документи

12 грудня 2019 14:53
sign.p7s
12 грудня 2019 14:52
Протокол №66

Документи

12 грудня 2019 15:00
sign.p7s
12 грудня 2019 14:54
Протокол №67

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
197 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 15:00
sign.p7s
12 грудня 2019 14:54
Протокол №67

Інформація про відміну

Дата скасування
28 грудня 2019 14:25
Причина скасування
Закупівлю відмінено на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10, зі змінами. Причина відміни закупівлі: відсутність подальшої потреби в закупівлі.
Документи
28 грудня 2019 14:25 Протокол №76

Актуальні тендери

До пошуку