Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний комп'ютер (ноутбук) учня для технічного обладнання ресурсної кімнати ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (державний бюджет)
Очікувана вартість
27 889,00 UAH
UA-2019-12-03-005173-b b3488fa300564bbbb7fcddc24fad80c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 21:00
Очікувана вартість: 27 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,72%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


3 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Портативний комп'ютер (ноутбук) учня для технічного обладнання ресурсної кімнати ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, б.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:26
Дата відповіді: 04 грудня 2019 12:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальнику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі. На Ваше запитання пояснюємо наступне: 1) З метою дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" усі учасники закупівлі в своїх цінових пропозиціях мають запропонувати товар (Ноутбук , який відповідає технічним характеристикам , щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. В тендерній документації не вказано марку ноутбука, але вказана вимога, щодо назви Ноутбука (конкретна торгова марка чи модель запропонованого товару) в комерційній пропозиції. 2) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та шляхом застосування електронного аукціону.У разі здійснення закупівлі товарів, , для яких існує постійно діючий ринок, основним критерієм є ціна;Таким чином , переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною . Чекаємо на Вашу участь!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 20:15
Пропозиція 27000.pdf
05 грудня 2019 20:15
Лист.pdf
05 грудня 2019 20:15
Договір.pdf
05 грудня 2019 20:15
Гарантійний.pdf
05 грудня 2019 20:15
Авторизаційний лист (3).pdf
05 грудня 2019 20:15
Досвід 2000.rar
05 грудня 2019 20:15
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 08:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2019 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 19:22
Договір Компаком.pdf укладений
11 грудня 2019 19:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 500,00 UAH)