Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках
Очікувана вартість
3 426 413,00 UAH
UA-2019-12-03-005084-b 529b0a1701654e38aaae07976438ce0c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крукова Надія Олексіївна

380680030262 gor_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41469223
Місцезнаходження: 11714, Україна , Житомирська обл., смт. Городниця, Заводська, 8
Контактна особа: Крукова Надія Олексіївна
380680030262
gor_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 3 426 413,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях – 607 дітей (учнів) – 58262 дітоднів; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках) – 169 дітей (вихованців) – 42250 дітоднів.)
Більш детально у Додатку 1 до тендерної документації.

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-03-005084-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2394910157
Дата подання: 02 січня 2020 14:42
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ( Стосується 2 лотів : Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ Житомирська обл., Овруцький р-н., м. Овруч, вул. Саперна, 9 Код 2394910157 № 1 від 02.01.2020 року. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса:03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ФОП Кравчук Ігор Васильович, код ЄДРПОУ 2394910157 Адреса:Житомирська обл., Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна,9 електронна пошта: igorkravcuk@ukr.net телефон: 097 50 68 366 Замовник процедури закупівлі: Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград - Волинського району Житомирської області Інформація про закупівлю: ID та індетифікатор закупівлі UA-2019-12-03-005084-b 529b0a1701654e38aaae07976438ce0c Предмет закупівлі:«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)» Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника– 26.12.2019 року. СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій учасників Згідно оголошення № UA-2019-12-03-005084-b, Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)» очікуваною вартістю 3 426 413,00 грн. У результаті завершення аукціону 19.12.2019 року було встановлено, що участь у даній закупівлі прийняло два учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна» (надалі – ТОВ «Рамедас Україна»)та Фізична особа – підприємець Кравчук Ігор Васильович(надалі –Скаржник). Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12, Тендерним комітетом Відділу освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області,Тендерна пропозиція ТОВ «Рамедас Україна» була визнана такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації інайбільш економічно вигідною. Тому, Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «Рамедас Україна» переможцем даних торгів та відповідно оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним Договір про закупівлю. Однак, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим Протоколомзасідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12 та рішенням щодо визнання ТОВ «Рамедас Україна» переможцем торгів, вважає його незаконним, упередженим і таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта господарювання, оскільки прийняте з порушенням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку із зазначеним, надаємо пояснення по суті Скарги. І. ПоЛоту 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях. 1. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, у розділі Технічна документація для тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: Розмір націнки, пов’язаної з організацією харчування, підтвердити калькуляційними розрахунками, де зазначити : - витрати (націнка), що підлягають оцінці; - витрати на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини). У складі Тендерної пропозиції ТОВ «Рамедас Україна» відсутнє будь - яка інформація, посилання, довідка, термінологія, розрахунок, опис чи документ, у якому відображені калькуляційні розрахунки з зазначенням витрат (націнки), що підлягають оцінці та витрат на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини), як того потребує Тендерна документація. 2. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції 1.2 Надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником У складі Тендерної пропозиції ТОВ «Рамедас Україна» по Лоту 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях у файлі 20. Меню. Pdf надав Орієнтовне двохтижневе меню по Лоту 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках). Надання даного документу не відповідає вимогам Тендерної документації у частині надання Меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. ІІ. ПоЛоту 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках). 1. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, у розділі Технічна документація для тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: Розмір націнки, пов’язаної з організацією харчування, підтвердити калькуляційними розрахунками, де зазначити : - витрати (націнка), що підлягають оцінці; - витрати на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини). У складі Тендерної пропозиції по даному лоту у ТОВ «Рамедас Україна» відсутня будь - яка інформація, посилання, довідка, термінологія, розрахунок, опис чи документ у якому відображені калькуляційні розрахунки з зазначенням витрат (націнки), що підлягають оцінці та витрат на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини), як того потребує Тендерна документація. 2. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: 1.1.2 Надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником. У складі Тендерної пропозиції, ТОВ «Рамедас Україна» по Лоту 2.- Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках) у файлі 20. Меню. Pdf надав орієнтовне двохтижневе меню, яке розраховане для харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях, що підтверджується розподілом дітей по вікових групах – 6-10 років, 10-14 років, 14 – 18 років. У Законах України, в тому числі «Про освіту», «Про дошкільну освіту», ст.4 «Дошкільна освіта. Базові етапи становлення особистості дитини», у п. 4 міститься наступна інформація щодо вікової періодизації вихованців у дошкільних закладах: 4. Вікова періодизація: немовлята (до одного року); ранній вік (від одного до трьох років); перед шкільний вік (від трьох до шести (семи) років): молодший дошкільний вік (від трьох до чотирьох років) середній дошкільний вік (від чотирьох до п’яти років); старший дошкільний вік (від п’яти до шести (семи) рокі Враховуючи вищевикладене, чітко означено вік дітей (вихованців) у дитячих садках – не більше 6 років. Водночас , Технічне завдання містить наступну інформацію: Планова кількість дітей (учнів/вихованців), які забезпечуються харчуваннямв 2 загальноосвітніх навчальних закладах та 2-х дитячих садках Городницької ОТГ у 2020 році (з січня 2020р. по грудень 2020р.). ЛОТ 2 Дитячі садки. №п/п Установи Вихованці садків Всього Кількість вихованців грошова норма 43грн.- до 3-х р. 45грн.-від 3-6р. кількість днів відвідування 250 Учнів /вихованців сума, грн. ЗДО № 1 «Калинонька» До 3-х р. - 35 376250,00 140 1557500,00 3 3-6 р. - 105 1181250,00 4 ДНЗ с. Броницька Гута До 3-х р. - 2 21500,00 29 325250,00 3-6 р. - 27 303750,00 Разом: 169 1882750,00 169 1882750,00 У цій інформації теж чітко зазначено вікові категорії вихованців у дошкільних закладах, яку необхідно було врахувати при складанні Меню. Також, Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить посилання на постанову КМУ від 22.11.2004 року № 1591. 1.1.Послуги, що надаються учасником мають бути не гірше показників, передбачених нормами харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Відповідно до Додатку 2 «Норми для харчування у дошкільних навчальних закладах (крім санаторних) для дітей старше одного року», розподіл дітей по вікових групах - вихованців дошкільних закладів установлено у розрізі 1-3 років та 3-6 (7) років. Враховуючи вищевикладене,Меню ТОВ «Рамедас Україна», яке надане у складі своєї Пропозиції по Лоту 2- розраховане для дітей 6-10 років, 10-14 років, 14 – 18 років, томуне відповідає вимогам Тендерної документації у частині надання Меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Скаржник вважає, що Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Рамедас Україна», на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Відповідно до Закону «України», статті 30, ч.1, п. 4, Вимог Тендерної Документації, а саме розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції», п.3, п.п.3.1, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Рамедас Україна», порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О Ш У: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської областіПроцедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках, згідно оголошення № UA-2019-12-03-005084-b, зокрема у вигляді безпідставного та неправомірного визначення переможця торгів. 3. Зобов’язати Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області скасувати Протоколзасідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12 про визнання ТОВ «Рамедас Україна» переможцем закупівлі. 4. З урахуванням вимог чинного законодавства, вимог Тендерної документації на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках), Замовникувизнати тендерну пропозицію ТОВ Рамедас Україна», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Додаток: платіжне доручення від 27.12.2019 року № 439 ФОП Кравчук І.В. Кравчук І.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2020 10:26
Номер скарги: UA-2019-12-03-005084-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 13 лютого 2020 20:22
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області (далі – Замовник) згідно оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) оголошення UA-2019-12-03-005084-b про проведення процедури закупівлі було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 55520000-1 – «Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). В даній Процедурі закупівлі як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 взяли участь ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» та ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник). Пропозиція Скаржника як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 була відхилена Замовником, а ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» рішенням Замовника, оформленим Протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 03.02.2020р., було визнано переможцем в даній Процедурі закупівлі за Лотом № 1 та за Лотом № 2 й прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 1 та за Лотом № 2. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможцем в даній Процедурі закупівлі ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2, та про намір укласти договір з ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 1 та за Лотом № 2 необґрунтованим й протиправним з огляду на наступне. І. Наявність невідповідностей умовам тендерної документації тендерних пропозицій ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ», спільних як за Лотом № 1, так і за Лотом №2 1. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. В складі тендерних пропозицій ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» (далі, також, - Переможець) міститься копія санітарної книжки лише водія, видана на ім’я Шваб В.В., при цьому відсутня копія санітарної книжки експедитора, наявність якої є обов’язковою згідно вимог Тендерної документації, а так само відсутня будь-яка інформація про наявність експедитора, чи про виконання будь-ким функцій експедитора. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 2. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. В складі тендерної пропозиції Переможця наявна Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № 451 від 10.12.2019р., в якій зазначено інформацію про виконання лише одного аналогічного договору, в той час як Тендерною документацію вимагалась довідка про досвід виконання аналогічних договорів, тобто не одного договору, а принаймні двох (декількох) договорів, що відповідало б вищезгаданій умові про досвід виконання саме договорів. Зазначене підтверджується і умовою Тендерної документації про те, що учасником надається копія не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Отже, надана Переможцем Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № 451 від 10.12.2019р., в якій зазначено інформацію про виконання лише одного аналогічного договору, не відповідає умовам Тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 3. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом із підтверджуючими документами про факт надання відповідних послуг (акт, тощо). В складі тендерної пропозиції Переможця надана копія Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області, за державні кошти від 14.05.2018 року № 4. Згідно умов зазначеного Договору (п.п. 4.1 - 4.3), звітнім періодом надання послуг за цим Договором Сторони встановили календарний місяць, а підтвердженням надання послуг за відповідний звітній період є Акт про надання послуг за звітний період окремо по кожному навчальному закладу та Зведений акт приймання-передачі наданих послуг за звітній період. В той же час, Переможцем в порушення вимог Тендерної документації не надано підтверджуючого документу про факт надання відповідних послуг у вигляді Акту про надання послуг за звітний період окремо по кожному навчальному закладу чи Зведеного акту приймання-передачі наданих послуг за звітній період, як це випливає з умов наданого аналогічного договору. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 4. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості необхідній для надання послуг; - копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. В складі тендерної пропозиції Переможця надана Інформація за вих. № 450 від 10.12.2019р.про наявність матеріально-технічної бази, згідно якої Переможець орендує зазначені ним складські приміщення, а також надана копія Договору оренди нежитлового приміщення від 01.09.2017р. разом з відповідними Додатковими угодами. Враховуючи положення такого Договору, зокрема п. 10.1, та Додаткової угоди від 23.11.2019р., такий Договір оренди набрав чинності 01.09.2017р. та діє до 31.12.2020р., тобто строк дії такого Договору більше 3 років. Відповідно до ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Згідно ст. 220 ЦК у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Згідно ст. 215 ЦК недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Згідно ст. 216 ЦК недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Враховуючи викладене нижче, оскільки Договір оренди нежитлового приміщення від 01.09.2017р. є нікчемним правочином, який не створює жодних юридичних наслідків, в т.ч. пов’язаних з його чинністю, Переможцем всупереч вимогам Тендерної документації не надано копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 5. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачені наступні умови: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: - технічну специфікацію (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 6.2. Перелік та вимоги предмету закупівлі – згідно Додатку 1 цієї тендерної документації». Отже, Додаток № 1 до Тендерної документації містить відповідні вимоги предмету закупівлі. Надані у складі тендерної пропозиції Переможця документи, в т.ч. Технічне завдання за вих. № 459 від 10.12.2019р., не містить саме підтвердження відповідності пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тим, які містяться в Додатку № 1. Так, зокрема, Технічне завдання за вих. № 459 від 10.12.2019р. містить лише посилання на те, що «Послуги, що надаються учасником мають бути не гірше показників…», «Під час навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України», «Перевезення продукції має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів» тощо, що не є, власне, підтвердженням відповідності, як це вимагалось Тендерною документацією. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. ІІ. Наявність невідповідностей умовам тендерної документації тендерної пропозиції ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» окремо за Лотом № 2 Згідно п. 1.1.2 Технічного завдання, викладеного в Додатку № 1 до Тендерної документації, від учасників вимагалось надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником. Предметом закупівлі за Лотом № 2 є послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках. Згідно п. 1.6 Технічного завдання термін надання послуг: до 31.12. 2020р. Згідно умов Технічного завдання, викладеного в Додатку № 1 до Тендерної документації, пропонування та надання послуг за Процедурою закупівлі та складання меню в даній Закупівлі повинно здійснюватись з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». На виконання вищезгаданої Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006р. № 298/227 затверджено Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Згідно п. 1.12 зазначеної Інструкції раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо. В тендерній пропозиції за Лотом № 2 Переможцем надано циклічне двотижневе меню лише на зимово-весняний період, в той час як меню на літньо-осінній період відсутнє, при тому, що враховуючи умови Тендерної документації (зокрема, п. 4 розділу «Загальні положення», п. 1.6 Технічного завдання), послуги, які є предметом закупівлі за Лотом № 2 повинні надаватися протягом усього року (с січня 2020 по з січня 2020р. по грудень 2020р.), який охоплює усі сезони, або ж як зимово-весняний так і літньо-осінній періоди року, тобто надане Переможцем двотижневе меню не відповідає вимогам Тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. В той же час, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» не відповідала умовам Тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом №2 та мала бути відхилена Замовником за Лотом № 1 та Лотом № 2 відповідно до частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак такого зроблено не було, що порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку як своєї пропозиції так і тендерних пропозицій інших учасників, як це передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ», Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо, серед іншого, вона не відповідає умовам тендерної документації...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 19:05
Рішення від 17.02.2020 №2965 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 19:05
Рішення від 04.03.2020 №4189.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 15:39

Документи подані скаржником

02 січня 2020 14:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2020 18:37
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

25 лютого 2020 10:54
01 001.jpg
25 лютого 2020 10:54
01 001.jpg
25 лютого 2020 10:55
Протокол відміна.zip

Документи Органу Оскарження

05 березня 2020 15:39
Рішення від 04.03.2020 №4189.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях
Опис предмету закупівлі:
Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях – 607 дітей (учнів) – 58262 дітоднів
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 543 663,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 718,32 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 19 грудня 2019 13:19
Закінчення: 19 грудня 2019 13:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

607 люд
Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця та с. Червона Воля, За адресою підпорядкованих закладів, Новоград - Волинський район
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 7 календарних днів з дня надання акта з урахуванням вимог Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить один місяць: з 1 дня місяця надання послуг по останній день місяця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

роз"яснення умов ТД
Дата подання: 04 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:49
Шановний Замовнику! Уважно вивчили вимоги Вашої Тендерної документації та маємо запитання до Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області» З цього Додатку та Тендерної документації у цілому, для встановлення ціни пропозиції по кожній віковій групі, не має можливості встановити кількість учнів по кожній віковій категорії 6-10 років, 10-14 років, 14 і старше та кількість вихованців закладів дошкільної освіти по вікових категоріях, так як відсутній даний реєстр. У такому випадку, просимо дати роз’яснення чи потрібно зазначати вартість одно діто-дня у розрізі вікових груп по кожній категорії дітей чи визначати Ціну договору у цілому у відповідному розділі ІІІ « ЦІНА ДОГОВОРУ» проекту Договору, так як відсутня відповідна Форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ". Крім того, у документації Ви посилаєтесь на Додаток № 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591. Проте, цей додаток стосується норм харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку та не може бути застосований при даній процедурі закупівлі та при розрахунку Меню. Також, Ваша тендерна документація оприлюднена 03.12.2019 року о 18.06 годині. При цьому Ви посилаєтеся на рішенням 25 сесії VII скликання Городницької селищної ради яке має відбутися тільки 04.12. 2019 року № 5-25/2019, 6-25/2019 та яким має керуватися учасник. Просимо дати роз’яснення по цьому пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що 04.12.2019 р. у технічному завданні було зазначено вартість одного діто - дня у розрізі вікових груп по кожній категорії дітей; в технічному завданні, яке надіслано 04.12.2019 р. є посилання на рішення 25 сесії VII скликання Городницької селищної ради, яке відбулося 04.12.2019 року помилку виправлено. Просимо врахувати, надісланий Додаток 1 "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград - Волинського районну Житомирської області" від 04.12.2019р. о 16.43. Дякую.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-12-03-005084-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2394910157
Дата подання: 02 січня 2020 14:42
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ( Стосується 2 лотів : Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ Житомирська обл., Овруцький р-н., м. Овруч, вул. Саперна, 9 Код 2394910157 № 1 від 02.01.2020 року. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса:03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ФОП Кравчук Ігор Васильович, код ЄДРПОУ 2394910157 Адреса:Житомирська обл., Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна,9 електронна пошта: igorkravcuk@ukr.net телефон: 097 50 68 366 Замовник процедури закупівлі: Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград - Волинського району Житомирської області Інформація про закупівлю: ID та індетифікатор закупівлі UA-2019-12-03-005084-b 529b0a1701654e38aaae07976438ce0c Предмет закупівлі:«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)» Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника– 26.12.2019 року. СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій учасників Згідно оголошення № UA-2019-12-03-005084-b, Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)» очікуваною вартістю 3 426 413,00 грн. У результаті завершення аукціону 19.12.2019 року було встановлено, що участь у даній закупівлі прийняло два учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна» (надалі – ТОВ «Рамедас Україна»)та Фізична особа – підприємець Кравчук Ігор Васильович(надалі –Скаржник). Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12, Тендерним комітетом Відділу освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області,Тендерна пропозиція ТОВ «Рамедас Україна» була визнана такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації інайбільш економічно вигідною. Тому, Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «Рамедас Україна» переможцем даних торгів та відповідно оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним Договір про закупівлю. Однак, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим Протоколомзасідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12 та рішенням щодо визнання ТОВ «Рамедас Україна» переможцем торгів, вважає його незаконним, упередженим і таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта господарювання, оскільки прийняте з порушенням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку із зазначеним, надаємо пояснення по суті Скарги. І. ПоЛоту 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях. 1. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, у розділі Технічна документація для тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: Розмір націнки, пов’язаної з організацією харчування, підтвердити калькуляційними розрахунками, де зазначити : - витрати (націнка), що підлягають оцінці; - витрати на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини). У складі Тендерної пропозиції ТОВ «Рамедас Україна» відсутнє будь - яка інформація, посилання, довідка, термінологія, розрахунок, опис чи документ, у якому відображені калькуляційні розрахунки з зазначенням витрат (націнки), що підлягають оцінці та витрат на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини), як того потребує Тендерна документація. 2. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції 1.2 Надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником У складі Тендерної пропозиції ТОВ «Рамедас Україна» по Лоту 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях у файлі 20. Меню. Pdf надав Орієнтовне двохтижневе меню по Лоту 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках). Надання даного документу не відповідає вимогам Тендерної документації у частині надання Меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. ІІ. ПоЛоту 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках). 1. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, у розділі Технічна документація для тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: Розмір націнки, пов’язаної з організацією харчування, підтвердити калькуляційними розрахунками, де зазначити : - витрати (націнка), що підлягають оцінці; - витрати на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини). У складі Тендерної пропозиції по даному лоту у ТОВ «Рамедас Україна» відсутня будь - яка інформація, посилання, довідка, термінологія, розрахунок, опис чи документ у якому відображені калькуляційні розрахунки з зазначенням витрат (націнки), що підлягають оцінці та витрат на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини), як того потребує Тендерна документація. 2. Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 06 грудня 2019 року, невід’ємною частиною цієї тендерної документації є Додаток 1 до тендерної документації - Технічне завдання щодо предмету закупівлі. Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить вимогу для Учасника, яку він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції: 1.1.2 Надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником. У складі Тендерної пропозиції, ТОВ «Рамедас Україна» по Лоту 2.- Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках) у файлі 20. Меню. Pdf надав орієнтовне двохтижневе меню, яке розраховане для харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях, що підтверджується розподілом дітей по вікових групах – 6-10 років, 10-14 років, 14 – 18 років. У Законах України, в тому числі «Про освіту», «Про дошкільну освіту», ст.4 «Дошкільна освіта. Базові етапи становлення особистості дитини», у п. 4 міститься наступна інформація щодо вікової періодизації вихованців у дошкільних закладах: 4. Вікова періодизація: немовлята (до одного року); ранній вік (від одного до трьох років); перед шкільний вік (від трьох до шести (семи) років): молодший дошкільний вік (від трьох до чотирьох років) середній дошкільний вік (від чотирьох до п’яти років); старший дошкільний вік (від п’яти до шести (семи) рокі Враховуючи вищевикладене, чітко означено вік дітей (вихованців) у дитячих садках – не більше 6 років. Водночас , Технічне завдання містить наступну інформацію: Планова кількість дітей (учнів/вихованців), які забезпечуються харчуваннямв 2 загальноосвітніх навчальних закладах та 2-х дитячих садках Городницької ОТГ у 2020 році (з січня 2020р. по грудень 2020р.). ЛОТ 2 Дитячі садки. №п/п Установи Вихованці садків Всього Кількість вихованців грошова норма 43грн.- до 3-х р. 45грн.-від 3-6р. кількість днів відвідування 250 Учнів /вихованців сума, грн. ЗДО № 1 «Калинонька» До 3-х р. - 35 376250,00 140 1557500,00 3 3-6 р. - 105 1181250,00 4 ДНЗ с. Броницька Гута До 3-х р. - 2 21500,00 29 325250,00 3-6 р. - 27 303750,00 Разом: 169 1882750,00 169 1882750,00 У цій інформації теж чітко зазначено вікові категорії вихованців у дошкільних закладах, яку необхідно було врахувати при складанні Меню. Також, Технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів шкіл та вихованців дитячих садків Городницької ОТГ Новоград-Волинського району Житомирської області, містить посилання на постанову КМУ від 22.11.2004 року № 1591. 1.1.Послуги, що надаються учасником мають бути не гірше показників, передбачених нормами харчування у загальноосвітніх навчальних закладах для одноразового харчування відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Відповідно до Додатку 2 «Норми для харчування у дошкільних навчальних закладах (крім санаторних) для дітей старше одного року», розподіл дітей по вікових групах - вихованців дошкільних закладів установлено у розрізі 1-3 років та 3-6 (7) років. Враховуючи вищевикладене,Меню ТОВ «Рамедас Україна», яке надане у складі своєї Пропозиції по Лоту 2- розраховане для дітей 6-10 років, 10-14 років, 14 – 18 років, томуне відповідає вимогам Тендерної документації у частині надання Меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Скаржник вважає, що Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Рамедас Україна», на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Відповідно до Закону «України», статті 30, ч.1, п. 4, Вимог Тендерної Документації, а саме розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції», п.3, п.п.3.1, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Рамедас Україна», порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О Ш У: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської областіПроцедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках, згідно оголошення № UA-2019-12-03-005084-b, зокрема у вигляді безпідставного та неправомірного визначення переможця торгів. 3. Зобов’язати Відділ освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області скасувати Протоколзасідання тендерного комітету від 26.12.2019 року № 12 про визнання ТОВ «Рамедас Україна» переможцем закупівлі. 4. З урахуванням вимог чинного законодавства, вимог Тендерної документації на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках), Замовникувизнати тендерну пропозицію ТОВ Рамедас Україна», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Додаток: платіжне доручення від 27.12.2019 року № 439 ФОП Кравчук І.В. Кравчук І.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2020 10:26
Номер скарги: UA-2019-12-03-005084-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 13 лютого 2020 20:22
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Відділом освіти Городницької селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області (далі – Замовник) згідно оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) оголошення UA-2019-12-03-005084-b про проведення процедури закупівлі було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 55520000-1 – «Кейтерингові послуги (2 лота: Лот 1. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях; Лот 2. - Послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). В даній Процедурі закупівлі як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 взяли участь ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» та ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник). Пропозиція Скаржника як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 була відхилена Замовником, а ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» рішенням Замовника, оформленим Протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 03.02.2020р., було визнано переможцем в даній Процедурі закупівлі за Лотом № 1 та за Лотом № 2 й прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 1 та за Лотом № 2. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможцем в даній Процедурі закупівлі ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2, та про намір укласти договір з ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 1 та за Лотом № 2 необґрунтованим й протиправним з огляду на наступне. І. Наявність невідповідностей умовам тендерної документації тендерних пропозицій ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ», спільних як за Лотом № 1, так і за Лотом №2 1. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. В складі тендерних пропозицій ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» (далі, також, - Переможець) міститься копія санітарної книжки лише водія, видана на ім’я Шваб В.В., при цьому відсутня копія санітарної книжки експедитора, наявність якої є обов’язковою згідно вимог Тендерної документації, а так само відсутня будь-яка інформація про наявність експедитора, чи про виконання будь-ким функцій експедитора. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 2. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. В складі тендерної пропозиції Переможця наявна Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № 451 від 10.12.2019р., в якій зазначено інформацію про виконання лише одного аналогічного договору, в той час як Тендерною документацію вимагалась довідка про досвід виконання аналогічних договорів, тобто не одного договору, а принаймні двох (декількох) договорів, що відповідало б вищезгаданій умові про досвід виконання саме договорів. Зазначене підтверджується і умовою Тендерної документації про те, що учасником надається копія не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Отже, надана Переможцем Довідка про досвід виконання аналогічних договорів № 451 від 10.12.2019р., в якій зазначено інформацію про виконання лише одного аналогічного договору, не відповідає умовам Тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 3. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів разом із підтверджуючими документами про факт надання відповідних послуг (акт, тощо). В складі тендерної пропозиції Переможця надана копія Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області, за державні кошти від 14.05.2018 року № 4. Згідно умов зазначеного Договору (п.п. 4.1 - 4.3), звітнім періодом надання послуг за цим Договором Сторони встановили календарний місяць, а підтвердженням надання послуг за відповідний звітній період є Акт про надання послуг за звітний період окремо по кожному навчальному закладу та Зведений акт приймання-передачі наданих послуг за звітній період. В той же час, Переможцем в порушення вимог Тендерної документації не надано підтверджуючого документу про факт надання відповідних послуг у вигляді Акту про надання послуг за звітний період окремо по кожному навчальному закладу чи Зведеного акту приймання-передачі наданих послуг за звітній період, як це випливає з умов наданого аналогічного договору. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 4. Відповідно до пп. 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості необхідній для надання послуг; - копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. В складі тендерної пропозиції Переможця надана Інформація за вих. № 450 від 10.12.2019р.про наявність матеріально-технічної бази, згідно якої Переможець орендує зазначені ним складські приміщення, а також надана копія Договору оренди нежитлового приміщення від 01.09.2017р. разом з відповідними Додатковими угодами. Враховуючи положення такого Договору, зокрема п. 10.1, та Додаткової угоди від 23.11.2019р., такий Договір оренди набрав чинності 01.09.2017р. та діє до 31.12.2020р., тобто строк дії такого Договору більше 3 років. Відповідно до ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Згідно ст. 220 ЦК у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Згідно ст. 215 ЦК недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Згідно ст. 216 ЦК недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Враховуючи викладене нижче, оскільки Договір оренди нежитлового приміщення від 01.09.2017р. є нікчемним правочином, який не створює жодних юридичних наслідків, в т.ч. пов’язаних з його чинністю, Переможцем всупереч вимогам Тендерної документації не надано копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 5. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачені наступні умови: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі: - технічну специфікацію (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 6.2. Перелік та вимоги предмету закупівлі – згідно Додатку 1 цієї тендерної документації». Отже, Додаток № 1 до Тендерної документації містить відповідні вимоги предмету закупівлі. Надані у складі тендерної пропозиції Переможця документи, в т.ч. Технічне завдання за вих. № 459 від 10.12.2019р., не містить саме підтвердження відповідності пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема тим, які містяться в Додатку № 1. Так, зокрема, Технічне завдання за вих. № 459 від 10.12.2019р. містить лише посилання на те, що «Послуги, що надаються учасником мають бути не гірше показників…», «Під час навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України», «Перевезення продукції має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів» тощо, що не є, власне, підтвердженням відповідності, як це вимагалось Тендерною документацією. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. ІІ. Наявність невідповідностей умовам тендерної документації тендерної пропозиції ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» окремо за Лотом № 2 Згідно п. 1.1.2 Технічного завдання, викладеного в Додатку № 1 до Тендерної документації, від учасників вимагалось надати орієнтовне двотижневе меню по відповідному лоту, згідно якого надається тендерна пропозиція. Погоджено учасником. Предметом закупівлі за Лотом № 2 є послуги з організації гарячого харчування дітей (вихованців) в дитячих садках. Згідно п. 1.6 Технічного завдання термін надання послуг: до 31.12. 2020р. Згідно умов Технічного завдання, викладеного в Додатку № 1 до Тендерної документації, пропонування та надання послуг за Процедурою закупівлі та складання меню в даній Закупівлі повинно здійснюватись з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». На виконання вищезгаданої Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006р. № 298/227 затверджено Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Згідно п. 1.12 зазначеної Інструкції раціональне харчування в дошкільному навчальному закладі передбачає обов'язкове складання меню. Примірне двотижневе меню складається на зимово-весняний і літньо-осінній періоди року або на кожен сезон року окремо. В тендерній пропозиції за Лотом № 2 Переможцем надано циклічне двотижневе меню лише на зимово-весняний період, в той час як меню на літньо-осінній період відсутнє, при тому, що враховуючи умови Тендерної документації (зокрема, п. 4 розділу «Загальні положення», п. 1.6 Технічного завдання), послуги, які є предметом закупівлі за Лотом № 2 повинні надаватися протягом усього року (с січня 2020 по з січня 2020р. по грудень 2020р.), який охоплює усі сезони, або ж як зимово-весняний так і літньо-осінній періоди року, тобто надане Переможцем двотижневе меню не відповідає вимогам Тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом № 2 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, серед іншого, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. В той же час, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ» не відповідала умовам Тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом №2 та мала бути відхилена Замовником за Лотом № 1 та Лотом № 2 відповідно до частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак такого зроблено не було, що порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку як своєї пропозиції так і тендерних пропозицій інших учасників, як це передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП «КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ», Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо, серед іншого, вона не відповідає умовам тендерної документації...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 19:05
Рішення від 17.02.2020 №2965 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 19:05
Рішення від 04.03.2020 №4189.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 15:39

Документи подані скаржником

02 січня 2020 14:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2020 18:37
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

25 лютого 2020 10:54
01 001.jpg
25 лютого 2020 10:54
01 001.jpg
25 лютого 2020 10:55
Протокол відміна.zip

Документи Органу Оскарження

05 березня 2020 15:39
Рішення від 04.03.2020 №4189.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 1 525 269,84
UAH
1 381 870,00
UAH
Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 529 407,20
UAH
1 381 878,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:18
Довідка МВС Буряков.pdf
30 грудня 2019 13:18
Довідка ДФС.pdf
30 грудня 2019 13:10
Довідка МВС Буряков.pdf
30 грудня 2019 13:10
Довідка ДФС.pdf
18 грудня 2019 23:39
Електронний підпис
18 грудня 2019 23:36
22. 1. ХАСПП.pdf
18 грудня 2019 23:36
21. Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 23:36
20. Меню.pdf
18 грудня 2019 23:36
20. Сертифікат ISO 22000-2007.pdf
18 грудня 2019 23:36
19. Згода з договором.pdf
18 грудня 2019 23:36
18. Технічне завдання.pdf
18 грудня 2019 23:36
16. Тех. специфікація.pdf
18 грудня 2019 23:36
14. Довідка ст. 17.pdf
18 грудня 2019 23:36
13. Лист відгук 2019.PDF
18 грудня 2019 23:36
8.1 Згоди працівників.pdf
18 грудня 2019 23:36
4. Договір оренди.pdf
18 грудня 2019 23:36
1.6. Наказ про прийняття.pdf
18 грудня 2019 23:36
1.4. Фін. звіт.pdf
18 грудня 2019 23:36
1.3. Рішення Учасника.pdf
18 грудня 2019 23:36
1.2 Виписка.pdf
18 грудня 2019 23:36
1.1.Статут.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:36
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:34
си. 17 Городниця.pdf
18 грудня 2019 15:06
Електронний підпис
18 грудня 2019 14:41
Городниця лот №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Рішення скасоване 1 381 870,00
UAH
03 лютого 2020 10:18
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Відхилено 1 381 870,00
UAH
03 лютого 2020 10:23
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 1 381 878,00
UAH
03 лютого 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
1 381 878,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 лютого 2020 10:56
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
25 лютого 2020 10:56
Протокол відміна.zip