Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (автоматизоване робоче місце)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-03-005073-b ● adcf61bf889349e595797f00b54ad1b2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 38244729 |
Вебсайт: | http://sumy.legalaid.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Першотравнева, 29 |
Контактна особа: |
Олена Казбан +380955722778 rc.sumy@legalaid.sm.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в документації допорогової закупівлі. Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України. Оплата Товару проводиться в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, що визначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару та підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 18:01 |
Додаток 1.docx |
03 грудня 2019 18:01 |
Додаток 2.docx |
03 грудня 2019 18:01 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:28
Дата відповіді: 06 грудня 2019 14:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, додатком 1 до оголошення передбачено, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цьому Додатку до оголошення слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом – є товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні. Учасники, які бажають брати участь у закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, не гіршими, ніж ті, що встановлені у Додатку 1 до оголошення. Також повідомляємо що учасником не достатньо вивчені вимоги які прописані замовником у оголошенні, а саме у Додатку 1 до оголошення зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити деталізований опис комп’ютерного обладнання, що пропонується з зазначенням точної назви виробника з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик складових частин для можливості перевірки зазначених характеристик. Опис повинен містить порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог Замовника. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в поданій вище інформації. Щодо другого питання, відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі (питома вага критерію - 100 %). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у даній закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у оголошенні ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-03-005073-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 11 грудня 2019 17:42
Невідповідність Тендерної пропозиції умовам Тендерної документації.
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на те, що Тендерна пропозиція ТОВ "КОВПАКОМ-2000" не відповідає умовам Тендерної документацїі та підлягає відхиленню. Повний текст у прикріпленому документі.
Посилання на офіційний сайт виробника, зазначене у вимозі - https://www.intel.ru/content/www/ru/ru/products/compare-products.html/processors?productIds=134871,126688
Розгорнути
Згорнути
Посилання на офіційний сайт виробника, зазначене у вимозі - https://www.intel.ru/content/www/ru/ru/products/compare-products.html/processors?productIds=134871,126688
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 12:29
Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, яке було розглянуто Замовником повідомляємо наступну інформацію: пропозиція Учасника, яка за результатами проведеного аукціону визначена електронною системою найбільш економічно вигідною буде розглянута Замовником на відповідність умовам документації та буде прийняте відповідне рішення, яке буде опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2019-12-03-005073-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 11 грудня 2019 18:06
Відповідь ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
Прошу звернути увагу, що в загальному рейтингу швидкодії, запропонований нашою компанією процесор кращий. Посилання https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Core_i3-9100T&Core_i3-8100conf2=`0`````8100`300`
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 12:29
Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, яке було розглянуто Замовником повідомляємо наступну інформацію: пропозиція Учасника, яка за результатами проведеного аукціону визначена електронною системою найбільш економічно вигідною буде розглянута Замовником на відповідність умовам документації та буде прийняте відповідне рішення, яке буде опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
171 504,00
UAH з ПДВ
|
171 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
178 943,04
UAH з ПДВ
|
178 943,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна |
183 996,00
UAH з ПДВ
|
183 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
191 486,70
UAH з ПДВ
|
191 486,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
171 504,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Переможець |
178 943,04
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.PDF | укладений |
20 грудня 2019 14:49
|