Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (регенерація, заправка, тех.обслугововання програм. забезпечення)
Очікувана вартість
45 100,00 UAH
UA-2019-12-03-004943-b ● 46b4e6193d5b4726977bca82e1915e18
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188567 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Контактна особа: |
Волкова Олена Валеріївна 380442808187 pechcrp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 45 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 451,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (регенерація, заправка, тех.обслугововання програм. забезпечення) Замовника протягом 2020року за заявкою. Замовник має право у будь якій момент розірвати договор - з попередженням про це Виконавця не менш ніж за 3 робочих дня (без сплати Виконавцю будь яких санкцій цивільних або господарських) та пояснення. Звертаю увагу Учасників, що при необхідності застосування послуги «заміна чіпа (перепрошивка)» картриджу - при проведенні послуг з заправлення або регенерації - Учасник автоматично проводить її без будь-яких додаткових платежів з боку Замовника (зокрема при регенерації та / або заправці картриджа моделі XeroxPhaser P3052 / 3260 / WC32). Регенерація та заправка картриджів. Надалі вказано марку картриджа та та кількість послуг (не менш) на загальну суму закупівлі. У договорі має бути передбачена умова, що проведення однієї регенерації картриджа повинно вистачати на 3 заправки картриджа, а однієї заправки картриджа повинно вистачати на 1500 арк. (3 пачки паперу). У разі якщо послуги регенерації не вистачить на 3 заправки - заправка проводиться Замовнику безкоштовно, з аналогічними вище гарантійними зобов’язаннями. Виконавець за свій рахунок і своїми силами бере і повертає картриджі Замовнику, при цьому проведення робіт не повинне перевищувати 2х робочих днів з моменту передачі картриджів Виконавцю. Оплата послуг проводиться За фактом виконаних послуг згідно акта виконаних послуг. Перелік та Кваліфікаційні вимоги до закупівлі додаються окремім документом/ При отриманні картриджа від Замовника на регенерацію/заправку Виконавець повинен надати на строк виконання послуг цілком аналогічний картридж на заміну, який Замовник повертає у момент отримання своїх картриджів від Виконавця. Тобто підписом угоди Виконавець гарантує наявність у нього картриджів на заміну, які вказані у переліку. Замовник залишає за собою право у будь якій час перевірить якість послуг у експертної організації - та у разі підтвердження неякісних послуг Виконавець повертає у вигляді штрафу вартість послуг експертної комісії та 5тіс грн. штраф за надання неякісних послуг. Виконавець забезпечує приймання та доставку картриджів (у тому числі для визначення зразків при визначенні переможця по закупівлі - строк не пізніше 4 годин з моменту закінчення аукціону) Замовнику за трьома адресами: Підвисоцького, 13, Підвисоцького, 4а, бул. Лесі Українки, 36в - не пізніш одного робочого дня з моменту заявці - у протилежному випаду штрафні санкції, які визначені у Кваліфікаційних вимогах (додається).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (регенерація, заправка, тех.обслугововання програм. забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 20:54 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги картридж послуги на 2020.doc |
03 грудня 2019 20:41 |
Додаток 2 Перечень услуг по заправке регенир. катридж 2020.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Тіко-Прінт #32109011 |
Переможець |
45 074,16
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор тико принт.pdf | укладений |
30 січня 2020 13:46
|