Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Олександро-Калинівська загальноосвітня школа I-III ступеня по вул. Шкільна, 7, с. Олександро-Калинове Костянтинівського району – капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 566 748,80 UAH
UA-2019-12-03-004895-b b4edad05cd264a968365f92f902bdc25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Наталія Вікторівна

380958512656 mk.illinivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41562701
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
Контактна особа: Литовченко Наталія Вікторівна
380958512656
mk.illinivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 12:55
Очікувана вартість: 9 566 748,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 833,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Олександро-Калинівська загальноосвітня школа I-III ступеня по вул. Шкільна, 7, с. Олександро-Калинове Костянтинівського району – капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85142, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с. Олександро-Калинове, вулиця Шкільна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Після набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:41
Тендерна документація.doc
18 грудня 2019 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:41
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті" 8 889 719,12
UAH з ПДВ
8 841 885,37
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 9 291 497,63
UAH з ПДВ
8 889 718,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАСК 9 419 510,40
UAH з ПДВ
9 419 510,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" 9 532 030,18
UAH з ПДВ
9 532 030,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНIЯ АРКАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬН." 9 565 000,00
UAH з ПДВ
9 565 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 06:52
Електронний підпис
19 грудня 2019 06:41
Паспорт директора.pdf
19 грудня 2019 06:41
статут.rar
19 грудня 2019 06:41
банківська гарантія.rar
19 грудня 2019 06:40
ВИПИСКА.pdf
19 грудня 2019 06:40
Кошториси.rar
19 грудня 2019 06:40
Фінансова звітність.rar
19 грудня 2019 06:40
Ліцензії, дозвіл.rar
19 грудня 2019 06:40
Витяг_ПДВ.pdf
19 грудня 2019 06:40
лист -відгук .pdf

Публічні документи

06 січня 2020 10:06
Електронний підпис
06 січня 2020 10:05
ДОВIДКА_МВС.pdf
06 січня 2020 10:05
ДОВIДКА_ПОДАТКОВА.pdf
25 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 16:30
КОШТОРИС.rar
25 грудня 2019 16:30
КОПІЯ СТАТУТУ.rar
25 грудня 2019 16:30
СТАТУТ ОРІГІНАЛ ВЕСЬ.rar
25 грудня 2019 16:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
25 грудня 2019 16:30
СТАТИСТИКА (43).rar
25 грудня 2019 16:30
КОПІЯ ПДВ.rar
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ .pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ НАДАННЯ ДОДАТКУ1.pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ РОЗЯСНЕННЯ ЗГОДА.pdf
25 грудня 2019 16:30
ЛИСТ ПРО САНКЦІї .pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОДАТОК 3.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОДАТОК 8.pdf
25 грудня 2019 16:30
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА РУХ КОШТІВ.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ .pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА ПЕЧАТКА .pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
25 грудня 2019 16:30
ДОВІДКА 236КУ.pdf
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР122.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР22.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР23.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР121.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР124.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР129.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР2.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР128.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР127.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР24.rar
25 грудня 2019 16:29
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР125.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1291.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР126.rar
25 грудня 2019 16:29
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР123.rar
25 грудня 2019 16:29
БАЛАНС 14-18.rar
25 грудня 2019 16:29
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
25 грудня 2019 16:29
ВИПИСКА (45).rar
25 грудня 2019 16:29
БУДРЕМКОМПЛЕКТ __28339.zip
25 грудня 2019 16:29
4 0ПП (42).rar

Публічні документи

25 грудня 2019 08:40
7.7 ПВР.pdf
25 грудня 2019 08:40
4.3.2 ф2 Трансазовбуд.pdf
25 грудня 2019 08:40
10.2. Дозвіл.pdf
25 грудня 2019 08:40
10.1 Ліцензія.pdf
25 грудня 2019 08:40
9. Пакт про згоду.pdf
25 грудня 2019 08:40
8. Банківська гарантія.zip
25 грудня 2019 08:40
7.9 Календарний графік.pdf
25 грудня 2019 08:39
7.8 Об_єктний кошторис.pdf
25 грудня 2019 08:39
7.5.3 ЛС 2-1-3.pdf
25 грудня 2019 08:39
7.5.2 ЛС 2-1-2.pdf
25 грудня 2019 08:39
7.5.1 ЛС 2.1.1.pdf
25 грудня 2019 08:39
7.2 ДЦ.pdf
25 грудня 2019 08:39
5. Цінова пропозиція.pdf
25 грудня 2019 08:39
4.5 Довідки ст17.pdf
25 грудня 2019 08:39
4.3.2 ф2 Вуглегірська ТЕЦ.pdf
25 грудня 2019 08:39
4.2 Довідка працівники.pdf
25 грудня 2019 08:39
4.1 Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2019 08:39
2.3 опис 2019.pdf
25 грудня 2019 08:39
2.2 Статут 2019.pdf
25 грудня 2019 08:39
2.1 Довідка статут.pdf
25 грудня 2019 08:39
1.4. паспорт директор.pdf
25 грудня 2019 08:39
1.2 протокол 5.pdf

Публічні документи

23 грудня 2019 16:34
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 16:34
1.10.3. Інші документи.pdf
23 грудня 2019 16:34
1.9. Пакт про згоду.pdf
23 грудня 2019 16:34
1.8. 16782 ПФ БАНЗАЙ p7s.zip
23 грудня 2019 16:34
1.4.5. Довідки ст.17.pdf
23 грудня 2019 16:34
1.4.1 Наявність МТБ.pdf
23 грудня 2019 16:34
1.2. СТАТУТ.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 09:06
Кошторис.rar
26 грудня 2019 09:06
протокол 1.pdf
26 грудня 2019 09:06
Довідки.pdf
26 грудня 2019 09:06
Пропозиція.pdf
26 грудня 2019 09:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2019 09:06
Пакт про згоду.pdf
26 грудня 2019 09:06
Статут Аркада.pdf
26 грудня 2019 09:06
Банківська гарантія.zip
26 грудня 2019 09:06
додаток до лицензии.pdf
26 грудня 2019 09:06
Лицензия Аркада.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Моноліт-Будсіті"

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ТОВ КРАСК

ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"

ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНIЯ АРКАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬН."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті"
#40086586
Відхилено 8 841 885,37
UAH з ПДВ
03 січня 2020 18:28
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 8 889 718,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 16:33
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 9 419 510,40
UAH з ПДВ
16 січня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
9 419 510,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 10:05
ДУ #9 Ол Калинове.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:23
Дод.Уг 8 к дог.10..pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:03
Дод.Уг.7 к дог.10.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:58
додаткова угода 6 до договору 10 pdf.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:16
5 ол калинове.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 16:02
додаткова угода 4 Ол Калинове.pdf зміни до договору
17 травня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 06:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 06:22
дод 3 Олекс.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:19
дод 2 Олекс.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:19
дод угода 3 Олекс.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:19
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:58
додаткова угода калинове 2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2020 14:48
Додаткова угода EIB.pdf зміни до договору
11 квітня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 18:12
Договір.pdf укладений
31 січня 2020 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: 2. Додаток Хе 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору Хе 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток Хе 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору Хе 10 від 31.01.2020 р викласти в новій редакції (додасться).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 10 від 31.01.2020 р викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.18.1 Договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції, а саме: 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № № 10 від 31.01.2020р. викласти в новій редакції (додається). 4. Всі інші умови договору № 10 від 31.01.2020 р. залишаються незмінними. 5. Цю додаткову угоду складено у двох примірниках, кожен з яких має повну юридичну чинність і вважається невід'ємною частиною договору № 10 від 31.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 18.1 Договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції, а саме: 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.05.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 10 від 31.01.2020р. викласти в новій редакції (додається). 4. Всі інші умови договору № 10 від 31.01.2020 р. залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020р. викласти в новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 10 від 31.01.2020р. викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди щодо наступного: 1. Внести зміни до Договору підряду № 10 від 31.01.2020 року (далі – Договір) виклавши пункт Х розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: «Х. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Викласти додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається). 3. Викласти додаток № 3 до Договору «План фінансування» в новій редакції (додається) 4. Вказані зміни до Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 5. Всі інші умови Договору підряду № 10 від 31.01.2020 рроку залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору підряду № 10 від 31.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди щодо наступного: 1. Внести зміни до Договору підряду № 10 від 31.01.2020 року (далі – Договір) виклавши пункт Х розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: «Х. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2023 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Всі інші умови Договору підряду № 10 від 31.01.2020 року залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору підряду № 10 від 31.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022«Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до договору № 10 від 31.01.2020 р. (далі - Договір) виклавши пункт Х розділу «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: Х. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається). 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «План фінансування виконаних робіт» в новій редакції (додається). 4. Вказані зміни до Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 5. Всі інші умови договору № 10 від 31.01.2020 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору № 10 від 31.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML