Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 796 939,80 UAH
UA-2019-12-03-004876-b 407a036011f3476ea0c943ffd29d79e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Наталія Вікторівна

380958512656 mk.illinivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41562701
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
Контактна особа: Литовченко Наталія Вікторівна
380958512656
mk.illinivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 12:14
Очікувана вартість: 7 796 939,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 984,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85140, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с-ще Довга Балка, вулиця Шкільна, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Після набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:40
Тендерна документація.doc
18 грудня 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:40
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 7 280 055,94
UAH з ПДВ
7 280 055,94
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" 7 637 807,53
UAH з ПДВ
7 637 807,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАСК 7 746 998,40
UAH з ПДВ
7 746 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Буддеталь" 7 790 500,00
UAH з ПДВ
7 790 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 12:33
Електронний підпис
02 січня 2020 12:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 січня 2020 12:01
ДОВIДКА_МВС.pdf
02 січня 2020 12:01
ДОВIДКА_ПОДАТКОВА.pdf
28 грудня 2019 10:51
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 16:25
СТАТУТ ОРІГІНАЛ ВЕСЬ.rar
25 грудня 2019 16:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
25 грудня 2019 16:25
СТАТИСТИКА.rar
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ НАДАННЯ ДОДАТКУ1.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ РОЗЯСНЕННЯ ЗГОДА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ПРО САНКЦІї.pdf
25 грудня 2019 16:25
КОШТОРИС.rar
25 грудня 2019 16:25
КОПІЯ СТАТУТУ.rar
25 грудня 2019 16:25
КОПІЯ ПДВ.rar
25 грудня 2019 16:25
ДОДАТОК3.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА РУХ КОШТІВ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ .pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПЕЧАТКА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ЗАХИСТ ЕКОНОМ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА 236КУ.pdf
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР122.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР22.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР23.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР121.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР124.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР129.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР2.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР128.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР127.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР24.rar
25 грудня 2019 16:24
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР125.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1291.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР126.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР123.rar
25 грудня 2019 16:24
БАЛАНС 14-18.rar
25 грудня 2019 16:24
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
25 грудня 2019 16:24
ВИПИСКА.rar
25 грудня 2019 16:24
БУДРЕМКОМПЛЕКТ __28338.zip
25 грудня 2019 16:24
4 0ПП.rar

Публічні документи

23 грудня 2019 16:35
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.10.3. Інші документ.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.9. Пакт про згоду.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.8. 16783 ПФ БАНЗАЙ p7s.zip
23 грудня 2019 16:35
1.4.5. Довідки ст.17.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.4.1 МТБ.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.2. СТАТУТ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 07:52
Довідка МВС
29 січня 2020 07:52
Довідка податкова
25 грудня 2019 09:38
10.2. Дозвіл.pdf
25 грудня 2019 09:38
10.1 Ліцензія.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.3 ЗКР.pdf
25 грудня 2019 09:38
9. Пакт про згоду.pdf
25 грудня 2019 09:38
8. Банківська гарантія.zip
25 грудня 2019 09:38
7.2 ДЦ.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.9 Календарний графік.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.8 Об_єктний кошторис.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.6 ИВР.pdf
25 грудня 2019 09:38
5. Цінова пропозиція.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.5 ЛС.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.4 ПЗ.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.5 Довідки ст17.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.3.2 ф2 Вуглегірська ТЕЦ.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.3.2 ф2 Трансазовбуд.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.3 опис 2019.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.2 Статут 2019.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.1 Довідка статут.pdf
25 грудня 2019 09:37
4.2 Довідка працівники.pdf
25 грудня 2019 09:37
1.4. паспорт директор.pdf
25 грудня 2019 09:37
4.1 Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2019 09:37
1.2 протокол 5.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 14:53
8. Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2019 14:53
7. Інформаційний лист.pdf
24 грудня 2019 14:53
6. Стаття 17.pdf
24 грудня 2019 14:53
5. Пакт про згоду.pdf
24 грудня 2019 14:53
4. Уставні.pdf
24 грудня 2019 14:53
2. Ліцензія з дозвілами.pdf
24 грудня 2019 14:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"

ТОВ КРАСК

ТОВ "Буддеталь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 7 280 055,94
UAH з ПДВ
03 січня 2020 18:37
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"
#22613625
Відхилено 7 637 807,53
UAH з ПДВ
10 січня 2020 16:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 7 746 998,40
UAH з ПДВ
28 січня 2020 14:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" #22613625

№ рішення у справі

70/131-р/к

Дата рішення у справі

29.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/88-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
7 746 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 10:01
ДУ #9 Довга Балка.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 09:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:23
Дод.Уг 8 к дог.16.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:17
Доп.угода 7 (довга балка) (1).docx зміни до договору
27 грудня 2022 12:16
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:52
додаткова угода 6 до договору 16 pdf.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:20
додаткова угода 5 степанівка.docx.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 09:01
додаткова угода 4 Степанівка.pdf зміни до договору
18 травня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 08:42
протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
18 травня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 15:57
додаткова угода 4 Ол Калинове.pdf зміни до договору
17 травня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 06:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 06:20
дод 3 Степ.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:16
дод 2 Степ.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:15
дод угода 3 Степ.png зміни до договору
30 грудня 2020 06:15
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:53
додаткова угода степанівка 2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2020 14:40
Степановка EIB доп угода.pdf зміни до договору
11 квітня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 17:38
Договір .pdf укладений
14 лютого 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 .Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р.викласти в новій редакції (додасться).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.18.1 Договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції, а саме: 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020р. викласти в новій редакції (додається). 4. Всі інші умови договору № 16 від 14.02.2020р. залишаються незмінними. 5. Цю додаткову угоду складено у двох примірниках, кожен з яких має повну юридичну чинність і вважається невід'ємною частиною договору № 16 від 14.02.2020р.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 18.1 Договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції, а саме: 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.05.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 10 від 31.01.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 10 від 31.01.2020р. викласти в новій редакції (додається). 4. Всі інші умови договору № 10 від 31.01.2020 р. залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити технічну помилку, допущену під час оприлюднені додаткової угоди № 4 від 14.05.2021 року за предметом закупівлі: «Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) до договору про закупівлю робіт (договір підряду)№ 16 від 14.02.2020 року, «ДК 021:2015 — 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2019-12-03-004876-b) (далі — Закупівля) методом виправлення інформації, внесеної до електронної системи закупівель; оприлюднити прийняте рішення через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 18.1 Договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції, а саме: 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.05.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 4. Всі інші умови договору № 16 від 14.02.2020 р. залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4 від 14.05.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020р. викласти в новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020р. викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди щодо наступного: 1. Внести зміни до Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року (далі – Договір) виклавши пункт Х розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: «Х. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Викласти додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається). 3. Викласти додаток № 3 до Договору «План фінансування» в новій редакції (додається) . 4. Вказані зміни до Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 5. Всі інші умови Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди щодо наступного: 1. Внести зміни до Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року (далі – Договір) виклавши пункт Х розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: «Х. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2023 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Всі інші умови Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору підряду № 16 від 14.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022«Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди щодо наступного: 1. Внести зміни до Договору № 16 від 14.02.2020 р. (далі – Договір) виклавши пункт X розділу X «СРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у новій редакції наступного змісту: X. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 2. Викласти додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (додається); 3. Викласти додаток № 3 до Договору «План фінансування виконаних робіт» в новій редакції (додається); 4. Вказані зміни до Договору не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; 5. Всі інші умови Договору № 16 від 14.02.2020 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання; 6. Ця додаткова угода складена в 2-х примірниках, набирає чинності з дня її укладання та є невід’ємною частиною Договору № 16 від 14.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML