«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 796 939,80 UAH
UA-2019-12-03-004876-b 407a036011f3476ea0c943ffd29d79e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЛЛІНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41562701
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., Костянтинівський район, село Іллінівка, вулиця Адміністративна, будинок 42/3
Контактна особа: Литовченко Наталія Вікторівна
380958512656
mk.illinivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 12:14
Очікувана вартість: 7 796 939,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 984,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня по вул. Шкільна, 2а, с-ще Довга Балка, Костянтинівського району - капітальний ремонт (термомодернізація) (проектно-вишукувальні роботи)» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85140, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, с-ще Довга Балка, вулиця Шкільна, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Після набрання чинності договору з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку «без заперечень» Замовник перед початком робіт сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку (інвойсу) (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) повинен надати Замовнику банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі рахунків (інвойсів) та підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3) підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 7 280 055,94
UAH з ПДВ
7 280 055,94
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" 7 637 807,53
UAH з ПДВ
7 637 807,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАСК 7 746 998,40
UAH з ПДВ
7 746 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Буддеталь" 7 790 500,00
UAH з ПДВ
7 790 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 12:33
sign.p7s
02 січня 2020 12:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 січня 2020 12:01
ДОВIДКА_МВС.pdf
02 січня 2020 12:01
ДОВIДКА_ПОДАТКОВА.pdf
28 грудня 2019 10:51
sign.p7s
28 грудня 2019 10:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 16:27
sign.p7s
25 грудня 2019 16:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 грудня 2019 16:25
СТАТУТ ОРІГІНАЛ ВЕСЬ.rar
25 грудня 2019 16:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
25 грудня 2019 16:25
СТАТИСТИКА.rar
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ НАДАННЯ ДОДАТКУ1.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ РОЗЯСНЕННЯ ЗГОДА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ЛИСТ ПРО САНКЦІї.pdf
25 грудня 2019 16:25
КОШТОРИС.rar
25 грудня 2019 16:25
КОПІЯ СТАТУТУ.rar
25 грудня 2019 16:25
КОПІЯ ПДВ.rar
25 грудня 2019 16:25
ДОДАТОК3.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА РУХ КОШТІВ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ .pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ПЕЧАТКА.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА ЗАХИСТ ЕКОНОМ.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
25 грудня 2019 16:25
ДОВІДКА 236КУ.pdf
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР122.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР22.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР23.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР121.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР124.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР129.rar
25 грудня 2019 16:25
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР2.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР128.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР127.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР24.rar
25 грудня 2019 16:24
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР125.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1291.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР126.rar
25 грудня 2019 16:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР123.rar
25 грудня 2019 16:24
БАЛАНС 14-18.rar
25 грудня 2019 16:24
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
25 грудня 2019 16:24
ВИПИСКА.rar
25 грудня 2019 16:24
БУДРЕМКОМПЛЕКТ __28338.zip
25 грудня 2019 16:24
4 0ПП.rar

Публічні документи

23 грудня 2019 16:35
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.10.3. Інші документ.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.9. Пакт про згоду.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.8. 16783 ПФ БАНЗАЙ p7s.zip
23 грудня 2019 16:35
1.4.5. Довідки ст.17.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.4.1 МТБ.pdf
23 грудня 2019 16:35
1.2. СТАТУТ.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 07:52
Довідка МВС
29 січня 2020 07:52
Довідка податкова
25 грудня 2019 09:38
10.2. Дозвіл.pdf
25 грудня 2019 09:38
10.1 Ліцензія.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.3 ЗКР.pdf
25 грудня 2019 09:38
9. Пакт про згоду.pdf
25 грудня 2019 09:38
8. Банківська гарантія.zip
25 грудня 2019 09:38
7.2 ДЦ.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.9 Календарний графік.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.8 Об_єктний кошторис.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.6 ИВР.pdf
25 грудня 2019 09:38
5. Цінова пропозиція.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.5 ЛС.pdf
25 грудня 2019 09:38
7.4 ПЗ.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.5 Довідки ст17.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.3.2 ф2 Вуглегірська ТЕЦ.pdf
25 грудня 2019 09:38
4.3.2 ф2 Трансазовбуд.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.3 опис 2019.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.2 Статут 2019.pdf
25 грудня 2019 09:37
2.1 Довідка статут.pdf
25 грудня 2019 09:37
4.2 Довідка працівники.pdf
25 грудня 2019 09:37
1.4. паспорт директор.pdf
25 грудня 2019 09:37
4.1 Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2019 09:37
1.2 протокол 5.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 14:53
8. Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2019 14:53
7. Інформаційний лист.pdf
24 грудня 2019 14:53
6. Стаття 17.pdf
24 грудня 2019 14:53
5. Пакт про згоду.pdf
24 грудня 2019 14:53
4. Уставні.pdf
24 грудня 2019 14:53
2. Ліцензія з дозвілами.pdf
24 грудня 2019 14:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 7 280 055,94
UAH з ПДВ
03 січня 2020 18:37
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ"
#22613625
Відхилено 7 637 807,53
UAH з ПДВ
10 січня 2020 16:44
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 7 746 998,40
UAH з ПДВ
28 січня 2020 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
7 746 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 лютого 2020 17:38
Договір .pdf укладений
14 лютого 2020 17:33
sign.p7s зміни до договору
31 липня 2020 13:53
додаткова угода степанівка 2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:51
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2020 14:40
Степановка EIB доп угода.pdf зміни до договору
11 квітня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 .Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р.викласти в новій редакції (додасться).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди пункт 20. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: 2. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається). 3. Додаток № 3 «План фінансування виконаних робіт» до договору № 16 від 14.02.2020 р. викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку