Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній» (45000000-7)
Очікувана вартість
94 561 788,00 UAH
UA-2019-12-03-004842-b aebc932e8b7543fa86a07abf5f8bbae9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білозор Юлія Михайлівна

380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:05
Очікувана вартість: 94 561 788,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній» (45000000-7). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Львова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79039, Україна, Львівська область, Львів, вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:23
Тендерна документація+проект дговору+техвимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000085 ● ec7a7235953d46d88ea9e05e45eeb0ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-03-004842-b 03.12.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-28 16:51:43

Аргументоване заперечення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі від 05.05.2020 до Львівського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 06 травня 2020

Документи:

06 травня 2020 17:22
Електронний підпис
06 травня 2020 17:17
Опис _стор_2.JPG
06 травня 2020 17:17
Опис_стор_1.JPG
06 травня 2020 17:17
Підтвердження_скерування.JPG
06 травня 2020 17:16
Позовна заява_05_05_20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 89 623 300,00
UAH з ПДВ
89 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 93 123 859,20
UAH з ПДВ
93 123 859,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 11:14
Електронний підпис
14 січня 2020 11:14
ОНУР 17032 p7s.7z
14 січня 2020 11:14
Гарантія виконання.pdf
03 січня 2020 16:23
Електронний підпис
03 січня 2020 15:20
dpi.pdf
03 січня 2020 15:19
mvs.pdf
20 грудня 2019 17:57
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:55
164_dod2.pdf
20 грудня 2019 17:40
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:35
164_povnovazhennia.pdf
20 грудня 2019 17:35
vytiag_0111.pdf
20 грудня 2019 17:35
nakazy_1810.pdf
20 грудня 2019 17:35
Mechnykova_dogovir.pdf
20 грудня 2019 17:35
Mechnykova_akty.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_dogovir.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_akty_ch2.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_akty_ch1.pdf
20 грудня 2019 17:35
СТАТУТ.pdf
20 грудня 2019 17:35
ПДВ.pdf
20 грудня 2019 17:35
ОНУР К.І._16853_p7s.zip
20 грудня 2019 17:35
ЛІЦЕНЗІЯ_07.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_st17.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_st16.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_inshe.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_dod4.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_dod2.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 16:34
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:32
ГАРАНТІЯ.zip
20 грудня 2019 16:32
Городоцька - Шевченка.rar
20 грудня 2019 16:32
ІНШЕЕЕЕЕЕ.zip
20 грудня 2019 16:32
Наявність механізмів.zip
20 грудня 2019 16:32
ВПВ.zip
20 грудня 2019 16:32
Аналогічні договори.zip
20 грудня 2019 16:32
Трудові книжки ІТР.zip
20 грудня 2019 16:32
Накази робітники.zip
20 грудня 2019 16:32
Накази ІТР.zip
20 грудня 2019 16:32
Установчі документи.zip
20 грудня 2019 16:32
Проект договору.zip
20 грудня 2019 16:32
Додаток 4.zip
20 грудня 2019 16:32
Договір Миколайчука.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
89 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 12:26
Дод. договір №1 на вик. робіт Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Залізничної до вул. Левандівської ).pdf зміни до договору
16 березня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 17:46
Договір_Шевченка_Онур.pdf укладений
16 січня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт);
Номер договору про закупівлю: 16/01/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML