Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-12-03-004736-b aa3239d835df44ed8e2c655028c0bad7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефінів Василь Михайлович

380347130248 ds.rada248@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дзвиняцька сільська рада об'єднаної територіальної громади, Богородчанського району, Івано -Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04357101
Місцезнаходження: 77750, Україна , Івано-Франківська обл., село Дзвиняч, Степаняка, 21а
Контактна особа: Стефінів Василь Михайлович
380347130248
ds.rada248@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:18
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 метри кубічні
Природний газ. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77750, Україна, Івано-Франківська область, Дзвиняч, об’єкти Дзвиняцької ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковий період за Договором становить один календарний місяць. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 грудня 2019 17:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-004736-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 28 грудня 2019 12:07
Вимога на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Вимога на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2020 17:48
Замовником виконано рішення АМКУ
Замовником виконано рішення АМКУ
Номер вимоги: UA-2019-12-03-004736-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:34528630
Дата подання: 05 лютого 2020 11:32
Щодо признання Дзвиняцької сільської ради об’єднаної територіальної громади Богородчанського району Івано – Франківської області (далі – Замовник) рішення про визнання переможцем ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ»
ВИМОГА
Протоколом № 2 від 30.01.2020 року засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозицій закупівлі № UA-2019-12-03-004736-b «Газове паливо» Дзвиняцької сільської ради об’єднаної територіальної громади Богородчанського району Івано – Франківської області (далі – Замовник) було прийнято рішення щодо визнання переможцем ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» (далі – Протокол).
Вважаємо вказане рішення необґрунтованим та таким, що прийнято з порушенням норм законодавства про державні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 15:44
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. В складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано гарантійний лист про те, що «ціна яка ним пропонується під час торгів Замовнику є актуальною та об’єктивно відповідає ринковим цінам відповідно до чинного законодавства». Також в складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано довідку з ТПП «про діючу ціну станом на момент подання цінової пропозиції, видана на ім’я учасника». Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Благогаз збут» відповідає вимогам тендерної документації. Щодо твердження, що ціна порушує принципи публічних закупівель таке твердження є необґрунтованим, оскільки пропозиція ТОВ «Благогаз збут2 дешевша очікуваної вартості Замовника.
2. Відповідно до вимог тендерної документації вимагалось подання «Виконання аналогічних договорів про поставку природного газу Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 2 копії завірених учасником договорів за кожен рік та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) (може подаватись копія договору, що виконується в 2019 році)». В складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано про виконання 2 аналогічних договорів за 2018 рік та 2019 рік, а також листи – відгуки про виконання поданих договорів. Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Благогаз збут» відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. В складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано гарантійний лист про те, що «ціна яка ним пропонується під час торгів Замовнику є актуальною та об’єктивно відповідає ринковим цінам відповідно до чинного законодавства». Також в складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано довідку з ТПП «про діючу ціну станом на момент подання цінової пропозиції, видана на ім’я учасника». Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Благогаз збут» відповідає вимогам тендерної документації. Щодо твердження, що ціна порушує принципи публічних закупівель таке твердження є необґрунтованим, оскільки пропозиція ТОВ «Благогаз збут2 дешевша очікуваної вартості Замовника.
2. Відповідно до вимог тендерної документації вимагалось подання «Виконання аналогічних договорів про поставку природного газу Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 2 копії завірених учасником договорів за кожен рік та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів) (може подаватись копія договору, що виконується в 2019 році)». В складі пропозиції ТОВ «Благогаз збут» подано про виконання 2 аналогічних договорів за 2018 рік та 2019 рік, а також листи – відгуки про виконання поданих договорів. Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Благогаз збут» відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

28 грудня 2019 12:07
вимога.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-03-004736-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 29 грудня 2019 17:53
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2020 17:47

Документи подані скаржником

29 грудня 2019 17:53
скарга Дзвиняч ОТГ.pdf
29 грудня 2019 17:53
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

13 січня 2020 17:50
Клопотання.pdf
13 січня 2020 17:51
Пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000025 ● 235a79a89ff84b7f92e294340d3eea29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.02.2020 № 10

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.02.2020 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-03-004736-b 03.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-27 17:26:18

пояснення

На моніторинг № UA-M-2020-02-18-000025 повідомляємо наступне:
Замовник не оприлюднив Додаток №1 до Договору «Перелік ЕІС-код точок комерційного обліку Споживача, по яких буде здійснюватися постачання газу Постачальником» в зв’язку з тим, що Сторони не укладали зазначений додаток. Відсутність зазначеного додатку не є підставою для визнання договору недійсним, тому Замовником було оприлюднено Договір в повному обсязі. Також повідомляємо, що Замовником в договорі було вказано свій ЕІС-код, а саме 56XS000049X2T00S.
Водночас повідомляємо, що Замовником було укладено додаткову угоду №1 від 26.02.2020р. де Договір було доповнено додатком 1 «Перелік ЕІС-код точок комерційного обліку Споживача, по яких буде здійснюватися постачання газу Постачальником».
Враховуючи вищенаведене замовником не вчинено жодного порушення законодавства про закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 471 200,00
UAH з ПДВ
471 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 552 000,00
UAH з ПДВ
552 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 728 000,00
UAH з ПДВ
728 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 11:47
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:43
Довідка МВС 19.12.19.PDF
22 грудня 2019 14:49
Електронний підпис
22 грудня 2019 14:48
Довідка.pdf
22 грудня 2019 14:48
Довідка ДПІ.pdf
19 грудня 2019 19:02
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:55
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:54
Доверенность1 Ян.pdf
18 грудня 2019 17:53
55. Довідка УЕБ на 11.12.19.pdf
18 грудня 2019 17:53
3. Статут+код копія.pdf
18 грудня 2019 17:53
2.2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2019 17:53
2.1 Витяг з ЄДРПОУ 11.12.19.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 17:52
Електронний підпис
30 січня 2020 17:52
ст 17..pdf
30 січня 2020 17:52
дфс.pdf
30 січня 2020 17:52
довідка мвс.pdf
17 грудня 2019 17:28
Електронний підпис
17 грудня 2019 17:27
таскомбанк.pdf
17 грудня 2019 17:27
рвс.PDF
17 грудня 2019 17:27
південний.pdf
17 грудня 2019 17:27
кредобанк.pdf
17 грудня 2019 17:27
кредитдніпро.PDF
17 грудня 2019 17:27
заборг приват.pdf
17 грудня 2019 17:27
довідки Альянс (2).pdf
17 грудня 2019 17:27
довідки Альянс (1).pdf
17 грудня 2019 17:27
Лiцензiя.zip
17 грудня 2019 17:27
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
17 грудня 2019 17:27
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
17 грудня 2019 17:27
Лiцензiя.pdf
17 грудня 2019 17:27
Довiренiсть_Рижий.zip
17 грудня 2019 17:27
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
17 грудня 2019 17:27
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
17 грудня 2019 17:27
Довiренiсть_Рижий.pdf
17 грудня 2019 17:27
Грош покриття №7967.PDF
17 грудня 2019 17:27
Гарантия_7967.zip
17 грудня 2019 17:27
Гарантия_7967.pdf.(2).P7S
17 грудня 2019 17:27
Гарантия_7967.pdf.(1).P7S
17 грудня 2019 17:27
Гарантия_7967.pdf
17 грудня 2019 17:27
Dov i Lic.pdf
17 грудня 2019 17:27
фхп 1 (1).jpg
17 грудня 2019 17:27
УТГ.pdf
17 грудня 2019 17:27
точка доступу оренда.jpg
17 грудня 2019 17:27
тех паспорт.pdf
17 грудня 2019 17:27
ст 17.pdf
17 грудня 2019 17:27
сітроен.pdf
17 грудня 2019 17:27
санкції.jpg
17 грудня 2019 17:27
річна звітність.jpg
17 грудня 2019 17:27
прор поставку.jpg
17 грудня 2019 17:27
про уповноважений.jpg
17 грудня 2019 17:27
про свідоцтво.jpg
17 грудня 2019 17:27
про потужності.jpg
17 грудня 2019 17:27
про ліцензію.jpg
17 грудня 2019 17:27
працівники.jpg
17 грудня 2019 17:27
платіжне доручення.pdf
17 грудня 2019 17:27
підпис договору.pdf
17 грудня 2019 17:27
охорона праці (3).pdf
17 грудня 2019 17:27
особистий кабінет.jpg
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 12.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 11.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 10.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 9.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 8.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 7.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 6.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 5.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 4.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 3.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 2.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата за офіс 1.pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата (4).pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата (3).pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата (2).pdf
17 грудня 2019 17:27
оплата (1).pdf
17 грудня 2019 17:27
ноутбук і сканер.pdf
17 грудня 2019 17:27
не зміна ціни 60 днів.jpg
17 грудня 2019 17:27
не включення витрат.jpg
17 грудня 2019 17:27
накладна телефон.pdf
17 грудня 2019 17:27
накладна принтер.pdf
17 грудня 2019 17:27
мтб.jpg
17 грудня 2019 17:27
лист - відгук Воютичі.pdf
17 грудня 2019 17:27
Копія сертифікату ІСО.pdf
17 грудня 2019 17:27
копія посвідчення.pdf
17 грудня 2019 17:27
копія наказу.pdf
17 грудня 2019 17:27
копія витягу пдв.pdf
17 грудня 2019 17:27
згода з проектом.jpg
17 грудня 2019 17:27
заборгованість приват.pdf
17 грудня 2019 17:27
заборг приват.pdf
17 грудня 2019 17:27
договір Рентал.pdf
17 грудня 2019 17:27
довкілля.jpg
17 грудня 2019 17:27
Довідки1811 ТАС.pdf
17 грудня 2019 17:27
довідки південний.pdf
17 грудня 2019 17:27
довідка181119 Альянс.pdf
17 грудня 2019 17:27
Довідка рахунок РВС.PDF
17 грудня 2019 17:27
добове балансування.jpg
17 грудня 2019 17:27
гарантійний лист дсту.pdf
17 грудня 2019 17:27
вхідна кореспонденці.jpg
17 грудня 2019 17:27
включення витрат.jpg
17 грудня 2019 17:27
вільні ціни.jpg
17 грудня 2019 17:27
Відгук говерла 2019.pdf
17 грудня 2019 17:27
Відгук Вел Баг-1.jpg
17 грудня 2019 17:27
борсуки відгук-1.pdf
17 грудня 2019 17:27
благогаз збут1.PDF
17 грудня 2019 17:27
БЛАГОГАЗ 18001 УКР.pdf
17 грудня 2019 17:27
баланс 2018.pdf
17 грудня 2019 17:27
баланс 3 кв 2019.pdf
17 грудня 2019 17:27
анкета.jpg
17 грудня 2019 17:27
аналогічні.pdf
17 грудня 2019 17:27
26 паспорт фхп.pdf
17 грудня 2019 17:27
21 паспорт Маланій ост.pdf
17 грудня 2019 17:27
15.1платіжні документи.pdf
17 грудня 2019 17:27
14. копія дог.Говерла.pdf
17 грудня 2019 17:27
11 довіреність.pdf
17 грудня 2019 17:27
4. копія статуту.pdf
17 грудня 2019 17:27
4. доручення.pdf
17 грудня 2019 17:27
технічне завдання.pdf
17 грудня 2019 17:27
технічна специфікація.pdf
17 грудня 2019 17:27
тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 17:27
проект договору.pdf
17 грудня 2019 17:27
платіжне доручення.pdf
17 грудня 2019 17:27
довідка тпп.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 15:50
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:50
10.1. Копія ліцензії.pdf
16 грудня 2019 15:50
10. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВ АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Рішення скасоване 471 200,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"
#34528630
Відхилено 471 200,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:34
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
Переможець 552 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:45

Документи

30 січня 2020 17:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"
#41849377
552 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:52
№ 4 додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:46
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:22
додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 17:09
угода №1.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 17:08
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:11
газ договір.pdf укладений
17 лютого 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити Договір додатком 1
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зростання ціни на газове паливо.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зростання ціни на газове паливо.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії договору № 8 від 17.02.2020 р. (ДК 021:2015: - Газове паливо) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 552 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 000,00 UAH)