Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
15 303 000,00 UAH
UA-2019-12-03-004629-b ● 2e4fceb2b18f448eac0aaa383291d5ef
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
08.08.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (UA-2018-08-08-000846-b).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» (Надалі – ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ»), був укладений Договір Підряду № 172/18 – 213 від 17.10.2018 на суму 78 750 000,00 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від №V-0304-19/ПРОЕКСП від 22.08.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- відкориговано об’єми з оздоблення приміщень приймального відділення;
- відкориговано об’єми виконання робіт із влаштування сходів в осях "А-Б" "10-9"; плити перекриття на відм. - 0.0800 в осях "А-Б" "10-9"; влаштування монолітних ділянок в плиті перекриття ;
- уточнено вогнезахист металевих конструкцій; виготовлення захисних решіток;
- враховано роботи із влаштування та оздоблення ганків № 1 - № 6; демонтажні роботи конструкцій тамбуру стаціонару та навісу;
- враховано роботи із влаштування отворів; влаштування перегородок з газобетонних блоків; влаштування підлог з керамограніту в коридорах у підвалі; опоряджувальні роботи у підвалі;
- враховано роботи в боксі для автомобілів ШМД - опорядження ганку пандуса; влаштування фундаментів;
- уточнені об’єми із влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін.;
- відкориговано об’єми із влаштування освітлювальної арматури;
- уточнено об’єми із влаштування внутрішніх мереж вентиляції та опалення;
- уточнені об’єми із влаштування мереж автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизація клапанів протипожежних;
- уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції;
- враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в обсягах виконання робіт зовнішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від №V-0304-19/ПРОЕКСП від 22.08.2019.
3. Договір Підряду № 172/18 – 213 від 17.10.2018 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» (Надалі – ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ»), був укладений Договір Підряду № 172/18 – 213 від 17.10.2018 на суму 78 750 000,00 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від №V-0304-19/ПРОЕКСП від 22.08.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- відкориговано об’єми з оздоблення приміщень приймального відділення;
- відкориговано об’єми виконання робіт із влаштування сходів в осях "А-Б" "10-9"; плити перекриття на відм. - 0.0800 в осях "А-Б" "10-9"; влаштування монолітних ділянок в плиті перекриття ;
- уточнено вогнезахист металевих конструкцій; виготовлення захисних решіток;
- враховано роботи із влаштування та оздоблення ганків № 1 - № 6; демонтажні роботи конструкцій тамбуру стаціонару та навісу;
- враховано роботи із влаштування отворів; влаштування перегородок з газобетонних блоків; влаштування підлог з керамограніту в коридорах у підвалі; опоряджувальні роботи у підвалі;
- враховано роботи в боксі для автомобілів ШМД - опорядження ганку пандуса; влаштування фундаментів;
- уточнені об’єми із влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін.;
- відкориговано об’єми із влаштування освітлювальної арматури;
- уточнено об’єми із влаштування внутрішніх мереж вентиляції та опалення;
- уточнені об’єми із влаштування мереж автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизація клапанів протипожежних;
- уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції;
- враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в обсягах виконання робіт зовнішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від №V-0304-19/ПРОЕКСП від 22.08.2019.
3. Договір Підряду № 172/18 – 213 від 17.10.2018 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 09:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2019 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
15 303 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:02
|
ДУ №1 до дог 172-19-389.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 16:24
|
Підсумкова відомость 2.pdf | укладений |
16 грудня 2019 16:23
|
Локальні коштор.2-4-1_2-4-5.pdf | укладений |
16 грудня 2019 16:23
|
Підсумкова відомость 1.pdf | укладений |
16 грудня 2019 16:23
|
Локальні коштор.2-4-3_2-3-2.pdf | укладений |
16 грудня 2019 16:23
|
Договір №172_19-389 від 16.12.19.pdf | укладений |
16 грудня 2019 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №172/19-389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |