Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланкова продукція
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-12-03-004471-b ● ec5fc1631c71475186eb7cfbb7cb7efb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 16:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 16:51 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» (двосторонній) – 5 000 шт.; бланк «Лист-запрошення до відділу державних соціальних інспекторів» - 500 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт.; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 200 шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 1 000 шт.; бланк «Заява про надання одноразової матеріальної допомоги» - 3 000 шт.; бланк «Заява про надання допомоги на поховання» - 200 шт.; бланк «Персональна облікова картка» - 1 000 шт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 шт
Бланкова продукція (бланк «Акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї» (двосторонній) – 5 000 шт.; бланк «Лист-запрошення до відділу державних соціальних інспекторів» - 500 шт.; бланк «Декларація про доходи сім’ї пільговика» - 1 000 шт.; бланк «Заява про здійснення компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - 100 шт.; бланк «Заява про внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги» (розмістити на аркуші паперу формату А4 два бланки заяви) - 200 шт.; бланк «Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі» - 1 000 шт.; бланк «Заява про надання одноразової матеріальної допомоги» - 3 000 шт.; бланк «Заява про надання допомоги на поховання» - 200 шт.; бланк «Персональна облікова картка» - 1 000 шт. )
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 16:47 |
Персональна облікова картка.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Лист-запрошення до державного соціального інспектора.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Заява про надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Заява про надання одноразової матеріальної допомоги.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Заява про надання допомоги на поховання.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Заява про здійснення компенсаційних виплат постраждалим від Чорнобильської катастрофи.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Заява про внесення до державного реєстру.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Декларація про доходи пільговика.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Акт обстеження.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
ПРОЕКТ Договору.docx | |
03 грудня 2019 16:47 |
Технічні вимоги.PDF | |
03 грудня 2019 16:47 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:54
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:48
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" #2403203169 |
Переможець |
1 370,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 16:41
|
Договір про закупівлю | укладений |
18 грудня 2019 16:37
|