Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19П-091_Послуги з охорони об'єктів АТ «Укргазвидобування», 9 лотів
Очікувана вартість
240 282 000,00 UAH
UA-2019-12-03-004319-b a142c5bcb6d8407b9c849059e0ef9bff
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Драганчук

+380444612720 draganchuk@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олег Драганчук
+380444612720
draganchuk@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 240 282 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


79710000-4 - Охоронні послуги
(Послуги з охорони об'єктів АТ «Укргазвидобування») 9 лотів

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог Замовника по наданню документів ТП
Дата подання: 06 грудня 2019 12:04
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:40
Шановний Замовник! Надайте будь ласка роз’яснення на питання по тендерній документації та уточніть вимоги тендерної документації по наступним питанням: 1. Чи має право Учасник, а якщо має то яким чином та за яким посиланням ознайомитися із Регламентом взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів робіт та послуг, затвердженого рішенням Правління від 18.02.2019 р. № 371, введеного в дію з 18.02.2019 р. наказом Товариства від 18.02.2019 р. № 116? 2. Уточніть будь ласка як знайти розміщеної в рубриці «Закупівлі» на офіційному веб-сайті ugv.com.ua, адже в розділі «Закупівлі» - відсутня інформація - , що стосується Умовних та Безумовних параметрів «Стоп-Інформації» визначена у Додатку 8 до Інструкції з проведення попереднього кваліфікаційного відбору контрагентів ПАТ «Укргазвидобування», затвердженої наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 01.08.2017 р. № 496. 3. Чи потрібно Учаснику додатково проставляти підпис уповноваженої особи та печатку Учасника у випадку надання Замовнику в складі пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого в електронній формі із сайту Мінюсту? 4. Чи потрібно Учаснику додатково надавати у складі пропозиції копію паспорту та коду уповноваженої особи Учасника на подачу документів пропозиції та підписання договору? Якщо так, то має бути подана сканова копія з оригіналу паспорту і коду, чи завірена копія паспорту і коду уповноваженою особою Учасника та печаткою Учасника? 5. Яку має мати назву документ складений та поданий Учасником Замовнику на підтвердження Застосовування принципу мовчазної згоди? Та чи являється достатнім визнання Учасником Застосовування принципу мовчазної згоди - зазначення в тексті такого документа лише такого тексту “Поданням своєї пропозиції учасник підтверджує відсутність у замовника підстав, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону”? 6. Пунктом 8 Акредитаційної частини передбачено надання : Затверджені скан-копії річної фінансової звітності Учасника за попередні два роки та проміжна фін. звітність за кожен звітний квартал поточного року (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів). Чи вважається достатнім виконання цієї вимоги наданням учасником у складу пропозиції – скан копій з оригіналів зазначено фінансової звітності? Чи потрібно надавати додатковий документ від імені Учасника, який підтверджує, що така фінансова звітність затверджена Учасником? Замовник вимагає наявності затвердження фінансової звітності Учасником чи іншими особами? 7. У таблиці №2 до акредитаційної частини передбачається заповнення стовпчика «Перелік основних виробничих об’єктів нафтогазової галузі». Замовник вимагає заповнення Учасником в цьому стовпчику лише назви обєктів охорони нафтогазової галузі, які охороняє Учасник по своїм договорам та які вказані в договорах між Учасником та Замовником його послуг по укладеним договорам? Чи потрібно зазначати тут адресу обєктів? 8. Яку саме мінімальну кількість охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду, наявності у охоронників відповідної кваліфікації і необхідні знання та досвід, із зазначенням П.І.Б., тих працівників, яких планується залучити до надання послуг, Учасник має залучати та показати в таблиці 3 з розрахунку на 1 цілодобовий пост? Та яку саме мінімальну кількість охоронників Учаснику необхідно залучити при участі в закупівлі по Лотам №1, №2, №3? Чи потрібно Учаснику надавати у складі пропозиції на охоронників зазначених у таблиці 3 – свідоцтва про отримання освіти «охоронника» не нижче 3 кваліфікаційного розряду? 9. Яку мінімальну кількість працівників, які мають досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів, Учаснику необхідно буде залучати для надання послуг Замовнику по Лотах №1, №2, №3? 10. Чи вважатиме Замовник достатнім та повним виконання Учасником вимоги про надання копій документів, які підтверджують факт їх навчання та наявність відповідної кваліфікації, - надання листів у довільній формі навчальними закладами, які саме проводили навчання працівників Учасника з питань експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів? 11. Яку мінімальну кількість працівників, які мають досвід роботи та пройшли відповідне навчання зі службового собаківництва або з кінологічного напрямку, яких планується залучити Учасником до надання послуг Замовнику – необхідно надати у таблиці 3 для виконання цієї вимоги перед Заамовником та участі в закупівлі по Лотам №1, 2 ,3? 12. Чи потрібно надавати Учаснику довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність в штаті операторів надземних засобів керування безпілотними літальними апаратами (на далі-БПЛА), із зазначенням П.І.Б. працівників, яких планується залучити до надання послуг, та завірені належним чином документів (свідоцтва, диплома, сертифікату та ін.) підтверджуючих їх кваліфікацію, у випадку якщо в Лотах №2,4,5,6 не передбачається надання Учасником Замовнику таких послуг? Яку мінімальну кількість операторів надземних засобів керування безпілотними літальними апаратами має мати Учасник та надати про них інформацію Замовнику для участі в закупівлі по Лотах №1, 2 ,3? Чому у пункті 1 до розділу 5 таблиці 3 не вказано, що ця вимога стосується лише Учасників які планують приймати участь в закупівлі по Лотам №1 та №3? 13. Чи являтиметься достатнім та повним виконанням Учасником вимоги Замовника про надання «Завірені належним чином копії документів, сертифікатів про проходження навчання керівного складу та спеціалістів з організації охорони, що пройшли навчання у державному підприємстві з охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу» - у випадку надання Учасником аналогічного документу про проходження навчання керівного складу та спеціалістів з організації охорони, що пройшли навчання у державному підприємстві з охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу (тобто – посвідчення чи іншого, але не конкретно лише сертифікату)? 14. Чому в пункті 2 вимоги до розділу 1 таблиці 4 про надання «Завірені належним чином копії технічних паспортів власного/орендованого повнопривідного автомобільного транспорту підвищеної прохідності» - не вказано, що ця вимога стосується лише щодо участі в Лотах №1 та №3??? 15. Чому в пункті 1 до розділу 2 таблиці 4 про надання «Довідка у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про обладнання автомобільного транспорту, необхідного для надання послуг, GPS системами та спроможність передавати інформацію в режимі реального часу до робочого місця визначеного Замовником» - Замовником не вказано, щоця вимга стосуєтсья лише Учасників, які панують приймати участь в закупівлі по Лотам №1 та №3, адже в попердній вимозі про наявність автомобілів ця вимога стосується лише Лоту №1 та №3? . 16. Чому в пункті 1 до розділу 3 таблиці №4 про надання «Довідка у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про: - наявність GPS-трекерів для охоронників з можливістю моніторингу шляхів їх пересування у режимі реального часу та надання сигналу тривога, у кількості з розрахунку 1 (один) GPS трекер на пост та 1 (один) для старшого автопатруля (із зазначенням їх моделей), - можливість, за необхідністю, організації здійснення контролю та моніторингу шляхів пересування охоронників у режимі реального часу на робочому місці визначеним Замовником.», не вказано, що 1 (один) GPS трекер для старшого автопатруля (із зазначенням їх моделей) стосується лише Учасників які планують приймати участь в закпівлі по лотам №1 та №3? 17. Чому у пункті 2 до розділу 5 таблиці №4 не уконкретизвано Замвником вимогу про надання «Довідка у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу» , - лише по Лотам №1 та №3? 18. Як саме Замовник розуміє та ставить вимогу до Учасників щодо надання «завірених належним чином копій документів»? Чи достатнім буде проставлення на копіях документів підпису уповноваженої особи Учасника та печатки Учасника? 19. Чи потрібно Учаснику – юридичній особі – надавати у складі документів пропозиції – Додаток 8 «Опитувальник Контрагента - фізичної Особи», якщо Учасник закупівлі – юридична особа? 20. Чи має Учасник заповнювати проект договору з додатками чи лише самі додатки до проекту договору в залежності від Лоту в якому приймає участь в закупівлі, адже пункт 10 Додатку 10 говорить про надання проекту договору (Додаток 4) з заповненими лише Додатками до нього. Завчасно дякуємо за повну та вичерпну відповідь на всі питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Регламент є внутрішнім нормативним документом Замовника. Всі пункти та положення Регламенту, що стосуються взаємовідносин Замовника та Учасника розміщені в документації закупівлі.2.Інструкція розміщена в підрозділі "Нормативні документи" розділу "Закупівлі" http://ugv.com.ua/uk/page/docs?count=6 3.Не потрібно. 4.Не потрібно. Такі документи надаються при укладанні договору.5.Подання пропозиції Учасника є підтвердженням відсутності у замовника підстав, зазначених у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону”, щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення його пропозиції. 6.Учасник надає затверджені скан-копії річної фінансової звітності Учасника за попередні два роки та проміжна фін. звітність за кожен звітний квартал поточного року (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів). Якщо в Учасника відсутній будь-який документ, надається лист-роз'яснення. 7.Таблиця №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», у стовпці «Перелік основних виробничих об’єктів нафтогазової галузі» зазначаються назви основних виробничих об’єктів, без зазначення адреси.8.Загальна необхідна кількість охоронників у цілому визначається шляхом підсумовування чисельності охоронників кожного окремого цілодобового поста на об’єктах. Чисельність персоналу охорони на об’єктах визначаєтеся з урахуванням вимог Кодексу законів про працю України та листа Міністерства Соціальної Політики України «Про розрахунок тривалості робочого часу на 2020 рік». До розділу 2 таблиці № 3 «Наявність необхідної кількості охоронників не нижче 3-го кваліфікаційного розряду та наявності у охоронників відповідної кваліфікації» зазначаються номери та назви відповідних документів згідно стовбців таблиці. 9.Не менше 3-х працівників для Лотів: №1, № 3. 10. Ні. 11. Наявність працівників, які мають досвід роботи та пройшли відповідне навчання зі службового собаківництва або з кінологічного напрямку, яких планується залучити Учасником до надання послуг Замовнику – ця вимога визначена для Лотів: № 2, № 4, №5, №6. 12. Довідка у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність в штаті операторів надземних засобів керування безпілотними літальними апаратами (на далі-БПЛА), із зазначенням П.І.Б. працівників, яких планується залучити до надання послуг, та завірені належним чином документів (свідоцтва, диплома, сертифікату та ін.) підтверджуючих їх кваліфікацію.- зазначена вимога визначена для лотів: №1, №3.13. Вимога до розділу 6 таблиці № 3: 1.Наявність у штаті спеціалізованого підрозділу охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу Учасника, керівного складу та спеціалістів з організації охорони, що пройшли навчання у державному підприємстві з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу. (По закінченню таких навчань видається відповідний сертифікат або посвідчення). 14. Таблиця № 4 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», а саме Розділ 1 стосується Учасників які надаватимуть послуги з використанням автотранспорту, а саме для Лотів: № 1 та № 3. 15. Зазначена вимога стосується лише Учасників надаватимуть послуги з використанням автотранспорту, а саме для Лотів: № 1 та № 3.16. Наявність GPS-трекерів для охоронників з можливістю моніторингу шляхів їх пересування у режимі реального часу та надання сигналу тривога, у кількості з розрахунку 1 (один) GPS трекер на пост(Для всіх Лотів) та 1 (один) для старшого автопатруля(Для лотів №1 та №3) (із зазначенням їх моделей), - можливість, за необхідністю, організації здійснення контролю та моніторингу шляхів пересування охоронників у режимі реального часу на робочому місці визначеним Замовником.». 17. Таблиця № 4 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», а саме Розділ 5 стосується Учасників які надаватимуть послуги з використанням БПЛА та надають Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу», а саме для Лотів: № 1 та № 3. 18. Так. 19. Не потрібно. 20. Учасник надає заповнений проект договору з заповненими Додатками по кожному лоту.
Уточнення вимог Замовника
Дата подання: 06 грудня 2019 14:42
Дата відповіді: 10 грудня 2019 13:36
Шановний Замовнику! Додатком № 1 до документації вимагаються копії документів, сертифікатів про проходження навчання керівного складу та спеціалістів з організації охорони, що пройшли навчання у державному підприємстві з охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу. Питання: які державні підприємства з охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу проводять такі навчання? Роз'ясніть, будь ласка, копії яких документів мають бути надані, крім сертифікатів про проходження навчання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога до розділу 6 таблиці № 3: 1.Наявність у штаті спеціалізованого підрозділу охорони об’єктів підприємств нафтогазового комплексу Учасника, керівного складу та спеціалістів з організації охорони, що пройшли навчання у державному підприємстві з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу. (Такі навчання проводять державні підприємства, що відносяться до сфери нафтогазової галузі (Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Полтавський коледж нафти і газу, ніші підприємства що проводять навчання та перевірку відповідних знань з питань охорони праці та техногенної безпеки).
2. Завірені належним чином копії документів, проходження навчання у державному підприємстві з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу. (По закінченню таких навчань видається відповідний сертифікат або посвідчення)
Щодо службових собак
Дата подання: 06 грудня 2019 17:45
Дата відповіді: 10 грудня 2019 13:38
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям кінологічних постів, Учасник повинен мати в наявності та надати копії документів на не менше десяти службових собак (згідно Додатку № 1 до тендерної документації). Дана умова визначена для Лотів: Лот № 2 - Послуги з охорони об’єктів ГПУ «Полтавагазвидобування», Лот № 4 - Послуги з охорони об’єктів УБМР «Укргазспецбудмонтаж», Лот № 5 - Послуги з охорони об’єктів «УГВ-Сервіс», Лот № 6 - Послуги з охорони об’єктів ГУ «Укргазпромгеофізика». Відповідно до технічного завдання за вказаними лотами кінологічні пости відсутні. Питання: для охорони яких саме об’єктів потрібні службові собаки і за якими адресами, адже наприклад, послуги з охорони об’єктів ГУ «Укргазпромгеофізика» (Лот № 6) надаватимуться двома постами охорони. Роз'ясніть, будь ласка, з якою метою вимагається наявність не менше 10 собак для кожного з зазначених лотів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надати довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника(за наявності) про наявність службових собак. (Лоти: № 2, № 4, №5, №6)
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям кінологічних постів, Учасник до тендерної документації повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: (Лоти: № 2, № 4, №5, №6)
- про зарахування на баланс службових собак (не менше десяти якщо Учасник, одночасно приймає участь за Лотами: №2, № 4, № 5, № 6), а саме копії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1);
Використання службових собак на постах охорони є заходом з посилення охорони на постах та маршрутах, на пересувних постах, постах що значно віддалені від населених пунктів.
Уточнення вимог Замовника
Дата подання: 10 грудня 2019 20:41
Дата відповіді: 12 грудня 2019 15:31
Шановний Замовнику, на наш запит за тендером UA-2019-12-03-004319-b (від 06.12.2019 14:42:24) ми отримали відповідь, що навчання з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу проводять державні підприємства, що відносяться до сфери нафтогазової галузі: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Полтавський коледж нафти і газу, та ін. підприємства, що проводять навчання та перевірку відповідних знань з питань охорони праці та техногенної безпеки. Керуючись вказаним роз’ясненням ми звернулись до запропонованих державних підприємств. Нам повідомили, що вони проводять лише навчання з охорони праці. Для проходження навчання з техногенної безпеки, в тому числі на підприємствах нафтогазового комплексу України, звернулись до навчально-методичного центру ДСНС у місті Києві, позаяк вказані центри проводять навчання за місцезнаходженням підприємства. Відповідно звернутись до інших навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності ГУ ДСНС в областях, не за адресою свого місцезнаходження, підприємство не має право. Отже, в навчально-методичному центрі ДСНС у місті Києві нам повідомили, що відповідно до діючого порядку навчання осіб керівного складу органів управління цивільного захисту та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту має різні навчальні програми. В своїй діяльності навчально-методичні центри керуються виключно діючим законодавством та зокрема Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту. Вказаний порядок затверджений Постановою КМ України від 23 жовтня 2013 р. № 819 (далі - Порядок). Порядком визначено Перелік категорій осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання, за ним навчання проходиться для осіб керівного складу органів управління цивільного захисту, а саме для: - Керівників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування і їх заступники; - Керівників структурних підрозділів (департаментів, управлінь, відділів, секторів) центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим і органів місцевого самоврядування, які забезпечують у межах законодавства виконання завдань цивільного захисту у певній сфері суспільного життя (крім штатних підрозділів (посадових осіб) з питань цивільного захисту, та осіб, які очолюють територіальні спеціалізовані служби і формування цивільного захисту); - Посадових осіб місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які виконують обов’язки секретарів комісій з питань евакуації, комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; - Осіб, які очолюють спеціалізовані служби цивільного захисту, утворені центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, та їх заступники; - Осіб, які очолюють територіальні формування цивільного захисту та їх структурні підрозділи; - Керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту; - Осіб, які очолюють спеціалізовані служби цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності; - Особи, які очолюють об’єктові формування цивільного захисту (крім осіб, які очолюють структурні підрозділи територіальних формувань цивільного захисту); Окремо визначено перелік фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту а саме для: - працівників чергово-диспетчерських служб центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування і диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки; - осіб, які входять до складу спеціалізованих служб та формувань цивільного захисту і які залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки; - Інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту; - посадових осіб, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у центральних та місцевих органах виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування та суб’єктах господарювання незалежно від форми власності. Враховуючи вищенаведене, та беручи до уваги те, що навчання провадиться відповідно до вимог, встановлених Кабінетом міністром України, та не може бути проведено в навчальних центрах не за адресою місцезнаходження підприємства - прошу: 1) повідомити який вид навчання і для яких осіб (посадових осіб, спеціалістів тощо) за вищенаведеним переліком з Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819, для того, щоб відповідати кваліфікаційним вимогам за тендером UA-2019-12-03-004319-b та мати у штаті спеціалістів, які пройшли навчання у державному підприємстві з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу України. 2) також прошу зазначити за якою програмою (її підвидом за наявності) з дотримання Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819, потрібно проходити для керівного складу чи для фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту? 3) уточнити скільки осіб керівного складу та спеціалістів з організації охорони мають пройти дане навчання? Якщо ми не врахували Ваші вимоги або, судячи з цього запиту його не коректно зрозуміли, просимо надати необхідне уточнення та зазначити Ваші вимоги, виконання яких необхідне для участі у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи що охорона об’єктів нафтогазового комплексу – це комплекс організаційних, організаційно-технічних і технічних заходів, спрямованих на недопущення несанкціонованих втручань у роботу об’єктів по видобутку та зберіганню нафти/газу/конденсату, промислових нафтогазопроводів, руйнація чи пошкодження яких призведе до порушення постачання нафти і газу господарюючим суб'єктам і населенню, а також до можливих людських жертв і значних матеріальних збитків, фахівці з організації заходів охорони таких об’єктів повинні мати відповідні навички що з питань охорони праці та техногенної безпеки.
Також повідомляємо, що відповідно ст. 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» що фахівець з організації заходів охорони - керівник суб'єкта охоронної діяльності або його заступник, начальник філії, іншого відокремленого структурного підрозділу або його заступник, до посадових обов'язків якого належать організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов'язків.
Щодо програми навчання у державному підприємстві з питань охорони праці та техногенної безпеки на підприємствах нафтогазового комплексу входять розгляд таких питань:
- Об’єкти підвищеної небезпеки. Особливості ідентифікації та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки нафтогазовидобувній промисловості;
- Вимоги законодавства про охорону праці під час експлуатації об’єктів нафтогазового комплексу;
- Об’єкти нафтогазового комплексу України. Ризики, небезпеки та загрози під час їх експлуатації.
- Розробка планів локалізації і ліквідації надзвичайних аварійних ситуацій на об’єктах нафтогазового комплексу та їх практичне застосування у разі їх виникнення.
- Підвищення стану пожежної безпеки, цивільного захисту підприємств нафтогазового комплексу. Інші питання щодо охорони праці та техногенної безпеки на об’єктах нафтогазового комплексу.
Щодо необхідної кількості спеціалістів, які мають пройти навчання, повідомляємо, що замовником буде кваліфіковано учасника, якщо таких спеціалістів буде не менше двох.
Служебные собаки
Дата подання: 11 грудня 2019 16:43
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:28
Какого пола должны быть служебные собаки?
Відповідь: Стать значення не має.
Уточнення вимог Замовника
Дата подання: 12 грудня 2019 13:00
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:29
Шановний Замовнику! Відповідно Додатку № 1 до документації процедури закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедури закупівель» до розділу 7, 8, 9, 10, 11, 12 таблиці № 4 надати: «Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність у достатньому для виконання робіт обсязі – спеціальних засобів самооборони та індивідуального захисту (гумовий кийок, балончик з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії), мобільних телефонів, засобів надання першої медичної допомоги, ліхтарів.» Просимо роз’яснити формулювання «у достатньому для виконання робіт обсязі». Чи мається на увазі Замовником, що для забезпечення 1-го поста охорони, Учасник повинен мати: 1 спеціальний засіб самооборони та індивідуально захисту (гумовий кийок чи балончик з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії), 1 мобільний телефон, 1 комплект засобів надання першої медичної допомоги, 1 ліхтарик? Також, просимо уточнити кількість спеціальних засобів самооборони та індивідуального захисту (гумовий кийок, балончик з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії), мобільних телефонів, засобів надання першої медичної допомоги, ліхтарів, які необхідні для забезпечення 1-го автопатруля
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожен працівник охоронної структури повинен бути екіпірований спеціальними засобами самооборони та індивідуального захисту (гумовий кийок, балончик з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії). Таж сама вимога для працівник охоронної структури у складі автопатруля. На кожен пост охорони (автопатруль) забезпечується мобільним телефоном, комплектом засобів надання першої медичної допомоги та ліхтарем.
Запит на уточнення інформації
Дата подання: 12 грудня 2019 18:02
Дата відповіді: 13 грудня 2019 14:14
Шановний Замовнику! Просимо розтлумачити наступні пункт 2 розділу 5 таблиці 4 Додатку № 1 до документації процедури закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедури закупівель» , а саме: Учасник надає «2. Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу.» У зв’язку з тим, що проект договору (Додаток № 4) до документації процедури закупівлі містить пункт 6.3.13 в якому викладено лише, що Виконавець зобов’язаний «6.3.13. З використанням БПЛА проводити обстеження ділянок газо/ нафто/ кондесатоповодів, які проходять крізь болота, річки, поля приватних фермерських господарств/агрофірм та інші важкодоступні місця», що є природно для надання послуг з охорони. Проте згідно зазначеного вище п.2 вимагається досвід з моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу, що відноситься до компетенції Лінійно-експлуатаційної служби (ЛЕС), яка є в штаті Замовника. Таким чином, дана вимога про наявність досвіду з моніторингу технічного стану об’єктів, на нашу думку, не відноситься до завдань які покладаються на охорону. Також, вимога Замовника надати учасникам завірені належним чином копії документів, що підтверджують проведення таких робіт (акти виконаних робіт) не може підтверджувати кваліфікацію, досвід та компетентність учасника, як виконавця послуг з охорони об’єктів, оскільки послуги з надання моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу відносяться до іншого виду діяльності - Послуги промислового контролю (ДК 021:2015: 71730000-4), які вже надаються АТ «Укргазвидобування» за укладеним договором з ТОВ «УТН-Безпека» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-04-001699-b). Вимога надання досвіду з моніторингу технічного стану об’єктів суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі та надає привілеї вищевказаній комерційній охоронній структурі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання БПЛА є дієвим заходом забезпечення охорони (моніторингу) лінійної частини газо/ нафто/ кондесатоповодів в частині виявлення несанкціонованих врізок, розливів нафтопродуктів, проведення неузгоджених земляних робіт в місцях проходження таких трубопроводів в умовах коли фізичне візуальне спостереження неможливе (лісова та болотиста місцевість, поля з високорослими сільськогосподарськими рослинами (кукурудза/соняшник), та інші важкодоступні місця). Мета проведення такого моніторингу є недопущення несанкціонованих втручань у роботу промислових газо/ нафто/ кондесатоповодів, руйнація чи пошкодження яких призведе до значних матеріальних збитків, порушення постачання нафти і газу господарюючим суб'єктам і населенню, а також до можливих людських жертв. Використання БПЛА підприємствами, що забезпечують охорону лінійної частини передбачалося також і в минулому році відповідно вказані заходи передбачені і в наступному році.
З метою посилення фізичної охорони лінійної частини газо/ нафто/ кондесатоповодів за рахунок використання технічних засобів охорони (моніторингу) у технічними кваліфікації передбачено наявність у штаті учасника не менше одного оператора наземних засобів керуваннябезпілотними літальними апаратами, а також використання охоронним підприємством (власного/орендованого) БПЛА при здійсненні заходів охорони.
Ураховуючи що до вказаних заходів технічної охорони залучаються БПЛА (на яких встановлюються професійне обладнання), що мають можливість провести всебічну оцінку стану інфраструктури лінійної частини та виявлення актів несанкціонованої діяльності , відповідно замовник вимагає від Учасника інформацію про проведення таких робіт, що підтверджується актами виконаних робіт та іншими документами про їх проведення.
Уточнення вимог Замовника
Дата подання: 13 грудня 2019 10:59
Дата відповіді: 13 грудня 2019 14:14
Шановний Замовнику! Документація процедури закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедури закупівель» містить пункти 2,3 розділу 5 таблиці 4 Додатку № 1, а саме: «2. Довідка у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу. 3.Завірені належним чином копії документів, що підтверджують проведення таких робіт (акти виконаних робіт)» Просимо розтлумачити чи відноситься, на думку Замовника, до наявності досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу проведення обстеження та виявлення пошкоджень на ділянках газо/ нафто/ кондесатоповодів, комплектність обладнання станцій катодного захисту, свердловин та інші, за допомогою БПЛА, пошукових приладів з виявлення пошкоджень газо/ нафто/ кондесатоповодів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТАК, проведення обстеження та виявлення пошкоджень на ділянках газо/ нафто/ кондесатоповодів, комплектність обладнання станцій катодного захисту, свердловин та інші, за допомогою БПЛА з виявлення пошкоджень газо/ нафто/ кондесатоповодів є досвідом виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу, якщо у Учасника в наявності необхідні документи що підтверджують проведення таких робіт та не відносяться до іншого виду діяльності - Послуги промислового контролю (ДК 021:2015: 71730000-4).
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-03-004319-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Управління відомчої воєнізованої охорони, Код ЄДРПОУ:02072239
Дата подання: 11 грудня 2019 13:23
порушення принципів конкуренції
Вимога про виключення дискримінаційних положень документаціїдопорогової закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:39
Зазначену вимогу Учасника враховано, внесено зміни до тендерної документації процедури закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-004319-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Управління відомчої воєнізованої охорони, Код ЄДРПОУ:02072239
Дата подання: 11 грудня 2019 14:10
виключення дискримінаційних положень
Вимога про виключення дискримінаційних положень документації допорогової закупівлі.

Шановний Замовнику!

Відповідно Додатку № 1 до документації процедури закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедури закупівель» до розділу 5 таблиці 4, учасник повинен надати:

1. Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність (власного/орендованого) БПЛА з можливість обладнання фото- та відеокамерами з високою роздільною здатністю, тепловізором, детектором газу, сканером й спектрометром, що у разі необхідності дозволяють провести всебічну оцінку стану інфраструктури та виявлення актів несанкціонованої діяльності (врізок, розривів, тріщин, корозійних зон, пошкоджень гідро- та теплоізоляції та ін.). (Лот:№1, №3)

2. Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу.

3.Завірені належним чином копії документів, що підтверджують проведення таких робіт (акти виконаних робіт, ортофотопланів місцевості де проводились обстеження).(Лот № 1, Лот №3)

З урахуванням наступного, а саме:
01.11.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «УТН Безпека» та філією УПГГК Акціонерного товариства «Укргазвидобування» був підписаний Договір № 610/26-19 про надання послуг по обліту з застосуванням БПЛА конденсатопроводів філії Управління з переробки газу та газового конденсату ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-04-001699-b), з подальшим створенням на основі отриманих відео та фотоматеріалів аеровізуального дослідження ортофотоплану з прив’язкою до системи координат, на суму 2 798 829,00 гривень.

08.11.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «УТН Безпека» та Акціонерним товариством «Укртранснафта» укладено договір про надання послуг по обстеженню трас пролягання магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» з застосуванням безпілотних літальних апаратів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-08-002190-b), на суму 15 205 544,64 гривень.
Дані договори укладені без проведення процедури тендерної закупівлі.

У зв’язку з цим, тільки ТОВ «УТН Безпека» та його субпідрядники мають можливість надати акти виконаних робіт та іншу документацію згідно розділу 5 таблиці 4.

Дана вимога є порушенням принципів добросовісної конкуренції та недискримінація учасників.
Вважаємо такий кваліфікаційний критерій є дискримінаційним та таким, що порушує права інших учасників, та може вбачати корупційну складову створюючи особливі вимоги для одного з потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з цим ми вимагаємо вилучити даний пункт з кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур закупівель, як такий, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В іншому випадку, ми залишаємо за собою право звернутися до журналістської громади та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:38
Зазначену вимогу Учасника враховано, внесено зміни до тендерної документації процедури закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-004319-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 13 грудня 2019 10:23
ВИМОГА ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ
Шановний Замовнику!
Згідно пункту 5 технічних критеріїв кваліфікації (Додаток № 1), Учасник повинен надати:
«Надати довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність службових собак (Для Лотів: № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7).
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям кінологічних постів, Учасник до тендерної документації повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- про зарахування на баланс службових собак не менш десяти (для Лотів: № 1, № 2, № 3, № 4 ), не менш п’яти (для Лота: № 5), не менш одного (для Лотів: № 6, № 7), а саме копії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1);
- ветеринарного паспорту на кожну собаку, що зазначена у довідці;
- дипломи, які підтверджують, що кожна собака пройшла курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах;
- реєстраційне посвідчення на тварину видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
- діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собак, згідно п. 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам» затвердженого Постановою КМУ від 09.07.2002, який відповідає за функціонування кінологічної служби на підприємстві Учасника».
Вимога про наявність не менше 10 собак виглядає надуманою з наступних причин:
* Однакову кількість собак потрібно для лотів: № 1, № 2, № 3 і № 4, не дивлячись на те, що бюджет цих лотів коливається від 23 124 000,00 грн. з ПДВ до 104 730 000,00 грн. з ПДВ, а кількість постів від 41 до 110,5 та 19 автопатрулів.
* В дислокаціях конкретно не зазначені пости, де потрібні собаки. Разом з тим, використання службових собак на пересувних постах та постах, що значно віддалені від населених пунктів (як зазначив Замовник у своїй відповіді на запитання Учасника) не передбачено технічним завданням за вищезазначеними лотами.
Наслідком зазначеної вимоги є недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принципу добросовісної конкуренції;
- принципу недискримінації Учасників.
Вважаємо, що такий кваліфікаційний критерій порушує права більшості Учасників та створює сприятливі умови для участі одного з потенційних Учасників торгів, тим самим натякаючи на корупційну складову закупівлі.
Ми вимагаємо вилучити пункт 5 технічних критеріїв кваліфікації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 08:18
Використання службових собак на стаціонарних або пересувних постах охорони що значно віддалені від населених пунктів (аварія на яких може призвести до екологічних та техногенних наслідків), мають неналежну технічну укріпленість (відсутність частково або повністю переметової огорожі, освітлення периметру та території поста інших заходів технічної охорони), відсутність стаціонарного телефону, нестійкий мобільний зв'язок, особливо в гірській місцевості є дієвим заходом посилення охорони.
Ураховуючи викладене вище посилення постів та маршрутів службовими собаками залежить від оперативної обстановки (несприятливі погодні умови, надзвичайні події, стихійні лиха та інші події стихійного та техногенного характеру) в місцях дислокації таких постів та маршрутів. Можливість за необхідності в найкоротший термін посилити охорони службовими собаками і є основною вимогою Замовника. На підтвердження наявності у Учасника службових собак, що відповідають міжнародним вимогам, Замовник вимагає надання сканкопій документів відповідних про наявність таких службових собак що не порушує права більшості Учасників. Дислокація таких постів та маршрутів буде погоджуватися додатково з урахуванням оперативної обстановки.
Номер вимоги: UA-2019-12-03-004319-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 13 грудня 2019 13:49
Щодо програми навчання
Прошу роз'яснити стосовно навчання
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 13:49
Вимога.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Послуги з охорони об’єктів ГПУ "Шебелинкагазвидобування"
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 104 730 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 523650 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

110.5 шт
Лот №1 - Послуги з охорони об’єктів ГПУ "Шебелинкагазвидобування"
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 15-ти календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій