Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2019-12-03-004232-b dc454c5bde2649dc8956f8d8b5fb9b95
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сварич Світлана Михайлівна

380445154569 school02097@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа мистецтв Деснянського району міста Києва імені Миколи Дмитровича Леонтовича
Код ЄДРПОУ: 01489374
Вебсайт: http://mistectvo.org.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 43-А
Контактна особа: Сварич Світлана Михайлівна
380445154569
school02097@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 штуки
Календар настінний перекидний поквартальний на пружині на 2020 рік
Стрічка клеюча канцелярська (скотч), прозора, 12мм*30м
Стрічка клеюча канцелярська (скотч), прозора, 24мм*30м
Стрічка клеюча канцелярська (скотч), прозора 18мм*100м
Папка А4 з файлами 20 файлів
Клей ПВА 40 мл з пензликом
Клей-олівець 15 грам основа ПВА
Клей ПВА 100 мл колпачок
Ручка кулькова Economix ICE PEN зі змінним стержнем 143 мм синя
Ручка кулькова BIC "Round Stic " 1мм, синя
Стержень кульковий 143 мм синій
Маркер текстовий TEXT жовтий
Маркер текстовий TEXT рожевий
Маркер текстовий TEXT салатовий
Маркер перманентний Schneider MAXX 166 чорний
Олівець чорнографітний HВ
Файл для документів А4+ 40 мкм, 235*305 мм.фактура "глянець" (100 шт/уп)
Папка-бокс картонна на липучці Академія А4 – 35 мм червоний, синій
Папка картонна на зав’язках "Справа" А 4
Папка-швидкозшивач А4 картонна
Папка пластикова 4 кільця, А4, ширина 35 мм асорті
Папка пластикова 4 кільця, А4, ширина 25 мм асорті
Флеш пам’ять 32 Gb
Папка-швидкозшивач глянець А4 з перфорацією 10шт. в упаковці асорті
Папка-конверт А4 прозора на кнопці, 180 мкм, фактура "глянець" асорті
Папка-конверт А5 прозора на кнопці, 180 мкм, фактура "глянець"
Коректор-стрічка, 5мм х 8м
Папка реєстратор А4 7см, синя
Скоби для степлера 24/6, 1000шт в уп.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, М. Закревського 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:01
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умовами Тендерної документації визначено, що у разі якщо умови Додатку 1 в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" з урахуванням вимог цього Додатку. 2.Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою пропозиції згідно з Додатком 2 до Тендерної документації. Тобто за даними, які будуть викладені у Технічному описі предмета закупівлі можна ідентифікувати відомості щодо товару, в тому числі характеристики та їх відповідність. Тобто Тендерна документація відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (в даному випадку на етапі оголошення даних закупівлі (в тому числі вимоги тендерної документації) та подання тендерних пропозицій); недискримінація учасників. Окрім того частиною п’ять статті 10 Закону передбачено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), є вільним. Отже всі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитись із відповідною закупівлею (в тому числі точно ідентифікувати товар і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника). 3. Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено термін «учасник процедури закупівлі», тобто дане поняття передбачає те, що учасником може бути і фізична особа – підприємець (в тому числі неплатник ПДВ), яка подала тендерну пропозицію. Одночасно повідомляємо: вимогами Закону не передбачено функцій Замовника в частині допускати або не допускати учасників до участі в закупівлі та технічно дані дії здійснити, з використанням ресурсів авторизованих електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу, неможливо. 4.На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, а також Тендерною документацією визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції. А саме, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має технічної можливості приймати участь в процесі розгляду, оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику для вивчення тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації, з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції (в тому числі врахування/не врахування ПДВ), а замовник не може її змінювати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 081,00
UAH з ПДВ
6 081,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:46
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:46
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 6 081,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 18:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
6 081,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог Екопром Сістем6081_00.PDF укладений
12 грудня 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 081,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 013,50 UAH)