Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи)
Очікувана вартість
210 908,67 UAH
UA-2019-12-03-004029-b 9f998dd47af74379bab8394bfb97d022
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:35
Очікувана вартість: 210 908,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 літр
Оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, місто Київ, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:18
Тендерна документація з закресленнями.doc
13 грудня 2019 14:18
повідомлення про зміни.pdf
13 грудня 2019 14:18
Тендерна документація зі змінами від 13.12.2019.doc
13 грудня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:18
Тендерна документація з закресленнями.doc
13 грудня 2019 14:18
повідомлення про зміни.pdf
13 грудня 2019 14:18
Тендерна документація зі змінами від 13.12.2019.doc
03 грудня 2019 16:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:03
Дата відповіді: 04 грудня 2019 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до умов тендерної будь-які посилання в на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Фізичні особи, в тому числі фізичні особи-підприємці беруть участь в процедурі закіпівлі на рівних умовах. Щодо оцінки з ПДВ чи без повідомляємо наступне: ц
ціна має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі ПДВ
Учасники, які є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ.
Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
по продукции
Дата подання: 04 грудня 2019 12:48
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:27
В вашей заявке продукт 8. Олива трансмісійна ТАД-17 і (и) Уточните пожалуйста - можно предложить либо ТАД-17и либо ТАД-17і, потому что продукта ТАД-17 і (и) не существует.?
Відповідь: по позиції 8 "Олива трансмісійна ТАД-17 і (и)" учасник може запропонувати оливу ТАД-17 і ТАД-17 и в залежності від назви, присвоєної виробником, з технічними характеристиками відповідно до вимог Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "СП ЮКОЙЛ" 18 049,60
UAH з ПДВ
18 049,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ" 188 220,00
UAH з ПДВ
188 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРЛАНДА 195 984,00
UAH з ПДВ
195 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВОІЛ 200 412,00
UAH з ПДВ
200 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:56
Цінова пропзиція.pdf
19 грудня 2019 16:56
Технічна специфікація.pdf
19 грудня 2019 16:56
Статут 2019 копія.pdf
19 грудня 2019 16:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 грудня 2019 16:56
Проект договору.pdf
19 грудня 2019 16:56
Опис товару.pdf
19 грудня 2019 16:56
Довідка про санції.pdf
19 грудня 2019 16:56
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 11:41
Фінальна пропозиція
28 грудня 2019 11:28
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:21
Довідка ДПІ
28 грудня 2019 10:21
Довідка МВС
20 грудня 2019 10:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:04
Технічна частина.pdf
20 грудня 2019 10:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:44
Витяг ПДВ.jpg
20 грудня 2019 11:44
Статут.pdf
20 грудня 2019 11:44
Виписка 2.jpg
20 грудня 2019 11:44
Виписка 1.jpg
20 грудня 2019 11:44
Паспорта.pdf
20 грудня 2019 11:44
Пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "СП ЮКОЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ"

ТОВ АРЛАНДА

ТОВ СЛАВОІЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "СП ЮКОЙЛ"
#31852954
Відхилено 18 049,60
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ"
#38424093
Відхилено 188 220,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:07
ТОВ АРЛАНДА
#40515467
Переможець 195 984,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 09:58

Документи

27 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:36
протокол 1 2.pdf

Документи

27 грудня 2019 17:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:53
протокол 1 3.pdf
27 грудня 2019 16:53
протокол 1 3.pdf
27 грудня 2019 16:53
протокол 1 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРЛАНДА
#40515467
195 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:26
ЗВІТ про виконання договору.pdf укладений
31 грудня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 16:38
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 січня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 16:28
Договір №ВТ 14_01-1.pdf укладений
14 січня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зміною джерел фінансування, пункт 3.2 Договору викласти в новій редакції, а саме: «3.2. Закупівля Товару за цим Договором фінансується: - в сумі 185 892,00 (Сто вісімдесят п’ять тисяч вісімсот дев’яносто дві грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20% ПДВ в сумі 30 982,00 (Тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дві грн. 00 коп.) гривень із загального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Покупця №UA908201720344340002000048673 в ГУ ДКС України у м. Києві. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); - в сумі 10 092,00 (Десять тисяч дев’яносто дві грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20% ПДВ в сумі 1 682,00 (Одна тисяча шістсот вісімдесят дві грн. 00 коп.) гривень із власних коштів Покупця і оплачується з поточних рахунків Покупця, зазначених в розділі 16 цього Договору».
Номер договору про закупівлю: ВТ 14/01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 664,00 UAH)